|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: toch Hetfield,s bak??? This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: Prachtige auto Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Zoek je fav. plaatje. Klik met de rechtermuisknop er op en ga naar eigenschappen. Kopieer de URL van het plaatje en zet er een [ img ] tag ervoor en een [ /img ] tag erachter: voíla!! (Ik heb er spaties tussen img en de haken gezet anders zie je de tags niet. Wil je een plaatje plakken dan moet je IMG en de haken aanelkaar typen.} [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 03-10-2003 13:44] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
deze saab auto'tjes vind ik prachtig (deze foto's heb ik van een of andere verkoop site, maar dat je ff een beeld heb bij de saab auto's die ik bedoel en niet die lelijke ragbakken die er nu overal rondrijden en scotfan bedankt! [Dit bericht is gewijzigd door cerridwen op 03-10-2003 17:31] we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
true disco chick |
|
quote: dit zijn idd super saabjes... vooral die race uitvoeringen zijn vet ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ok, dan is die van jullie een wrak , niks persoonlijks, ik ziez regelmatig zo'n ding rijden als ik van mn werk kom, en die gaat vlot met de rest mee . Zo'n beest heeft in zn topvesrie toch + 100 PK hoor. Enneuh, ik vind mijn Clio best mooi I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Zucht, de Chevrolet van Jeff Gordon the only pleasure is pain |
|
quote:Daar kan je in Nederland niet mee over de weg |
|
"This one is older than shit, heavier than time!" |
|
X5 blijft een proletenbak. Die nieuwe 5 serie ben ik nog niet weg van maar hij rijdt wel lekker dat moet ik hem wel toegeven. Het interieur is ook wel niet te versmaden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik vind de lijnen van bmw altijd zeer zakelijk maar wel aantrekkelijk. Verder heb ik nog niet het genoegen gehad erin te rijden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat denk ik ook niet. the only pleasure is pain |
|
quote: Heee, iemand met zo'n wagen heeft me onlangs mee genomen toen ik stond te liften, idd geen misse voiture Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik zou er nog niet in willen rijden als werd ik ervoor betaald. Wat een verschrikkelijke lelijke schuit zeg. the only pleasure is pain |
|
quote: dat is het net!lang leve de marginale communistenauto true disco chick |
|
quote: Pff, ok, t heeft karakter, maar t zuipt benzine en komt amper vooruit...en t is net zoals vele producten uit de vroegere sovjetunie, een (slechte) kopie --->in dit geval van een oud Fiat model 124 [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-10-2003 13:44] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
hij laadt niet [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 08-10-2003 13:56] LAI LAI HEI |
|
Oud Vuil. |
|
Oud Vuil. |
|
quote: I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:*proest* Al die extra knopjes en metertjes.. doet me gewoon denken aan die suziki uit Cannonball Run I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik wil niet moeilijk doen, maar dit is echt zwaar klote. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 30-10-2003 19:33] |
|
hmzzz dipje? dit dan? [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 30-10-2003 20:03] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |