|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: YEAH !! |
|
Peugeot ontwerpt nieuwe Batmobiel; |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Bah!!! leijk, die neus is über lomp man! |
|
F*ck hippies |
|
Die Peugeot ziet er zeker strak uit. Deze heeft een lekker kontje the only pleasure is pain |
|
quote: Hebben hebben hebben! (en ik heb nog niet eens een rijbewijs ) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
|
|
Een Stingray is altijd goed. the only pleasure is pain |
|
quote:Nogmaals: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
17 en 18 september: Golden Tullip Rally Kortom, mooie auto's in actie! [ www.deluzion.nl ] |
|
quote:Heb je al naar die Peugeot 907 gekeken? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Bedankt voor de info. Ik ben afgelopen maand al naar de F1 in België en de DTM in Zandvoort geweest. Rally is ook erg gaaf om naar te kijken, en omdat het in Wierden wordt gehouden ligt het lekker dicht in de buurt. website rally: http://www.goldentuliprally.com/ the only pleasure is pain |
|
Ik zal ook aanwezig zijn bij de Golden Tulip Rally! En ik was ook aanwezig bij de DTM op Zandvoort Aantal fotootjes: Ons allereigen Christijan Albers: Actiefoto's: Een zeer fijne Opel : De DTM was heersend! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Opzich geen lelijke auto, maar niet Batmobiel waardig. |
|
Gave foto's Immortella! Ik was ook bij de DTM, die auto's zien er idd erg gaaf uit. Ik heb ook een paar fotootjes gemaakt (digi camera is aan vervanging toe ) Jeroen Bleekemolen in de auto van HH Frentzen Beetje Formule 3 Whaha, volgens mij wordt HH Frenzen niet echt gewaardeerd in de DTM [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 12-09-2004 18:13] the only pleasure is pain |
|
Hier rijden ze nu mee op Top Gear: Mercedes SLR McLaren the only pleasure is pain |
|
dat ding is echt zo tis dat ie 4 wielen heeft anders zou je niet doorhebben dat het een auto was Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
waar zie je 4 wielen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nou het ene plaatje is van de linkerkant van de auto..met 2 wielen en de andere is van de rechterkant van de auto, weer 2 wielen en omdat 2 + 2 nogaltijd 4 is....4 wielen dus Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
nee man dat zijn propellers ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Wat een geluid maakt dat apparaat, geweldig! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
deze staat de laatste tijd bij ons in de straat mooi bakje ( mooier dan de Z4 imo ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik vind de Z3 echt uberlelijk en een enorme plebsauto. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |