|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat raar? De DS is qua vormgeving gewoon "af"....en ik heb wel één of andere rare boon voor Franse auto's, dat wel Peugeot 404 , u bekend uit zowat iedere "Afrika-samenleving/weetikveelwat"-docu... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Meesterlijke wagens die opel manta's Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: Mja, die A-serie is wel een voorbeeld van mooi design, het latere model is spijtig genoeg door Johnnies in de 80's totaal verkracht en prestatie-gewijs zéér overroepen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hee, in Diksmuide staat zo ene te koop. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Eigenlijk als je in een manta rijd moet je achter de achterruit een paar van de nummerplaten hebben liggen met daarop jovink en normaal enzo. Met van die boeren rock op Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: , eigenlijk zou ik mn Clio resoluut moeten wegdoen en zo eentje (of een DS natuurlijk) met LPG-installatie kopen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Zoals ik die bak in Diksmuide heb bekeken vanbinnen is er veel, veel, echt wel heel veel werk aan, en veel kosten om hem terug mooi te krijgen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Noem je dat een POTIAX??? |
|
Chevrolette camaro SS Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
dodge charger 1969 een droomwagen Let´s bring back the METAL |
|
quote: Erhm, DIT is een 1967 model...... Deze lijkt er meer op maar is van 1970 I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: WOW wat een prachtige bak is dat Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
You know what they say: A 'vette makes 'em wet! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: OMFG HEBBE HEBBE HEBBE! LAI LAI HEI |
|
*boingngngngngng* Nu ben ik eigenlijk geen Mercedes fan maar dit OMG!!! HEBBUH HEBBUH HEBBUH!! |
|
Mercedes is de laatste tien vijftien jaar een beetje ingekakt maar eigenlijk hebben ze een lange historie van zeer vooruitsrevende en bijzondere auto design. Het woordje 'gullwing' doet me al watertanden..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Als die kruiwagen niet zo'n rare punt vooraan had, was het wel een gave geweest ja. ----------------- Bmw X5 zo kan ie wel weer |
|
zo'n karretje: onbetaalbaar Dit dan: *bonk* |
|
X5 is een onwijze pauper bak. Let's face it op SUV gebied stelt Europa niks voor, daarvoor moet je in de VS zijn. Notabele uitzonderingen zijn echter De Range Rover en Volvo XC90 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: E-type KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Een X5 Le Mans is anders een aardig rappe bak.. |
|
quote: Heb je gelijk in, maar ik vind die X5 er wel erg gaaf uitzien. zo kan ie wel weer |
|
quote: Hell yes! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Rap doch pauperig. Sorry maar voor mij staat de X5 gelijk aan een Opel Manta. De 7Reihe en de Z8 daarentegen zijn schitterende auto's en in het geval van de 7 ook nog eens zeer gedurfd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |