|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mensen, wat vind men van de Porsche 928 GTS? Of de Fiat Panda? |
|
Mooie auto's bestaan niet.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Nou,das nou niet helemaal wat ik wilde zeggen.Ik heb echt een auto nodig om me af en toe van punt a naar punt b te brengen,maar ik heb eigenlijk geen cent voor een auto over.M'n laatste heb ik aangeschaft voor 175 pleuro.Kost niks,heb je ook niks hehehe. spelfout weggehaald... |
|
mooie auto Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
[Dit bericht is gewijzigd door ranzige roel op 28-12-2003 23:21] Striem'n op de pokkel 1227 |
|
quote: das de ellende juist met die atos die haast niks kosten. je blijft onderdelen vervangen. daar had ik na 1998 na een auto of 10 genoeg van. 1X een bonkje geld gespendeerd en ik rij al jaren nu met een renault mégane 1996 2.0i. en dat rijdt een stuk relaxter. Oud Vuil. |
|
quote: Oud Vuil. |
|
This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Dit waren mooie wagens. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Werd heruitgebracht: Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: i know, mooi stoer winkelwagentje This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Waar ga je die winkelwaren opbergen? Hehehe. (laten we moeder de vrouw achterrijden in de monovolume of zo) Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: erin rijden lijkt me wel wat, ik ga er morgen eentje halen... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
[quote]Op 28 december 2003 23:47 schreef Legatius het volgende: Een vriend van mij heeft er zo één. Dodge super bee uit '70 six pack. Hij is nu bezig om een hemi 426 in te bouwen. (hij wil een 13.20 neerzetten op de strip ) MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
quote: Op 29 december 2003 0:04 schreef Legatius het volgende: Een hemi dan nog wel. Klinkt goed!! (letterlijk&figuurlijk) (Mocht die vriend van je ooit van deze Super Bee met Hemi willen afraken, aarzel niet me een mailtje te sturen. Ken je toevallig niemand met interessen in een Mustang California Special'68, V8?) Een vriend van me gaat een Dodge Dart customizen, zal een V8, 312cui of zo bevatten en sleuren gelijk de beesten. En ik, die momenteel voor zoiets te krap bij kas zit, zal wel ns een ritje mogen maken, waar ik niks op tegen heb uiteraard, haha. Die oude Amerikaanse 'rommel' heerst gewoon. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 29-12-2003 17:27] Je kan me de bout hachelen! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 29-12-2003 0:06] Je kan me de bout hachelen! |
|
Die super bee gaat nooit meer weg vrees ik. Zeker niet als die hemi er in zit. Dat blok komt overgens uit een 'cuda van '70. Voor dat blok alleen heeft hij 13000 dollar betaald.(en hij moet nog gereviseerd worden!!). Ik heb zelf een pontiac dus een mustang is "just not done" hé. In België zit de mustang garage. Die kopen mustangs op voor goede prijzen. 2 weken geleden een mustang mach1 uit 69 opgekocht van een vriend van mij. Goeie gasten daar. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
quote: Als je toch gaat verbouwen heb ik nog wel een goeie tip voor je. Gelijk een 440 uit een coronet inknallen. Als het goed is zijn de bakken hetzelfde en als dat zo is moet je er gelijk een shift-kit (heavy dutie)in zetten. Alleen zou ik een sper van een charger of challenger erbij gebruiken. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
quote: 13000 dollar, kan het mij voorstellen ja haha. Welke Pontiac? Je kan me de bout hachelen! |
|
de nieuwe mustang, ziet er goed uit, ben niet echt fan van mustangs maar deze is wel ok... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
helaas onbetaalbaar I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it. |
|
|
|
. lamaar [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 04-01-2004 13:54] |
|
quote: tututututut correctie graag!! hier komt mijn eeuwig voor altijd mooi blijvende auto die ik nog heel lang blijf posten hehe: [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 04-01-2004 14:21] LAI LAI HEI |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |