|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar dan in een 1.9GTI versie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Godverdomme...de concept car van de Dodge Charger the only pleasure is pain |
|
Hmm, jammer hoor. Geef mij maar de origineel liever |
|
jij de orginele, ik de nieuwe?? the only pleasure is pain |
|
Hehehe, deal!! |
|
quote: da's dus wel een stuk minder.... |
|
quote: minder dan de vierkante schuit uit the dukes?? Ik vind van niet the only pleasure is pain |
|
Smaken verschillen nou eenmaal. Hoeken in auto's zijn leuk enzo. "Smooth lines" vind ik nou echt iets voor vrouwen, YUM! |
|
quote: vind je deze ook mooi dan? btw. hier rijden niet veel mannen in rond |
|
Porsche Cayenne [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 15-08-2004 14:02] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ow nee, waar gaat het heen......dat is net Kermit de Kikker op hoge poten. Als eens in live action gezien? Echt een misbaksel, maar wel breed... |
|
quote: Ik heb er verscheidenen in levende lijfen mogen aanschouwen. Ik vond ze eerst ook niet veel soeps, maar voor dit soort bakken is het best een aardig mooie. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Echt mooi kan ik dit niet noemen, maar het is wel een superauto: sportwagen-prestaties en goed wegligging op de gewone weg, en zeer goed eigenschappen op onverhard, ...Maar daarvoor is het wel jammer dat dit beest zo'n kwetsbaar koetswerk heeft. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Op de koplampen na wel. Als de lampen dicht zijn valt het nog wel mee, maar eenmaal open ziet het er niet uit. (vind ik) the only pleasure is pain |
|
quote: had ik dat even goed geraden dan......dan verschillen onze smaken enorm, vind dit nl. een van de lelijkste 'sport' wagens die er bestaan..... |
|
quote: persoonlijk te protserig Een kleine snol zit zo vol. |
|
De Firebirds waren nooit mijn ding om eerlijk te zijn. Ze zien er iets te gewoontjes uit. Het is dan ook de working man's sportscar daar in de VS...een soort van onze Calibra... [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 15-08-2004 22:48] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: [ot]Check eens het lultopic[/ot] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik vind de jaguars erg mooi altijd, de oudere. Verder heb ik liever een chopper |
|
quote: van zielige acties gesproken! Hmmm, kan die van jou iets hebben? We kunnen hem uitzetten als aas I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ook leuk: |
|
quote: Wat een stelletje verkankerde tyfuslijers zijn dit zeg. Het zijn net als die Greenpeace teringhonden mensen zonder enig repsect voor andermans werk en eigendom. Ballen in een draaibank...schuur in de hens....een roestige mes in de hand. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |