|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: *slik* Ontiegelijk vet!! |
|
quote: Dank Auto's in amerika zijn sowieso veel goedkoper. Die dodge heb ik ongeveer $9,000 voor betaald en na een jaar voor $8,200 verkocht. Al met al heeft het niet veel gekost. Die explorer was gewoon een oud barrel van pakweg $3,000 die ik alleen kocht omdat ik de laatste paar maanden ging rondtoeren en die dodge wilde inruilen voordat hij verder in waarde zou dalen. Een nieuwe F-150 heb je trouwens in de VS voor om en nabij $20,000. De imports die hier in NL rondrijden kosten meestal niet minder dan 40,000-45,000 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Is van australische makelijk geloof ik. Oeh, en een lotus. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 17-09-2003 20:56] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Is het een Holden? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jep. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Mijn droomauto Niet afzeiken! Dit is de auto die in de jaren 50 BMW van de ondergang gered heeft. Bonus punten als je raadt in welke serie deze auto een rol ' speelde' . KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mijn droomauto!!! Potiax Firebird Esprit 1967 [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 17-09-2003 21:01] LAI LAI HEI |
|
quote: Dan is het idd Australisch alhoewel ook weer Amerikaans aangezien Holden onderdeel van GM is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Fuckin' Hell, wat een ongelofelijk gruwelijk geile bak. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: yes yes ik heb wel beetje smaak LAI LAI HEI |
|
De eerste mooie mercedes die ik ooit heb gezien. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
deze in het zwart met vlammen tot op de achterdeur,brede banden, spikevelgen en een of ander symbool op de motorkap. [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 17-09-2003 22:22] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Doe mij een Audi A6 stationwagon astebleef |
|
quote: |
|
quote: en dan nog het liefst in de ElDorado Biarritz versie....maar de 1959 Biarritz is ZEEEEER zeldzaam. Edit: deze auto met vlammen en symbolen is een barbarisme!!!! Dit is een klassieke rustige cruiser. Vlammen mogen op muscle cars en andere asphalt curlers maar niet hierop, dat is geen gezicht. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 17-09-2003 23:14] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hier maak je gewoon een muscle car van Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Dit is mijn droomwagen Een Lamborghini Espada. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Is mooi idd. Er stond vroeger een in de ondergrondse garage bij Van Vliet in Nieuwerkerk ad Ijssel. Die garage is trouwens best indrukwekkend. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nog eventjes sparen en dan kan ik een jaguar XJ 220 kopen Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
|
Dit vind ik nou mooie auto's: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Post eens een foto van die geile wagen waar je nu in rijd! Zenial |
|
quote: "Did I do that?", Steve Urkel z'n karretje natuurlijk! So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
quote: You win the grand prize....your very own BMW Isetta! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Datissem! , ooit wil ik er zo eentje hebben, echt, daar zit ik al meer dan 10 jaar mee in mn hoofd, wel eentje in t zwart natuurlijk. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |