IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mooie auto's Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-02-2004 13:59 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 9 februari 2004 13:56 schreef Chelman het volgende:

Volgend jaar ga ik een Charger kopen. dusss

*DROOL*

Wilf de Nepviking
Usericon van Wilf de Nepviking
Posted 09-02-2004 14:01 by Wilf de Nepviking Profiel van Wilf de Nepvikinghttp://www.klankontwerp.nl

Smaak heb je in ieder geval wel. Ik ben ook een Mopar-rijder

Alhoewel, rijden... Ik heb er één voor de deur staan

Ik heb hem 1 jaar en heb er nu 200 mijl van kunnen genieten. Nu moet er echter een boel gedaan worden...

[Dit bericht is gewijzigd door Wilf de Nepviking op 09-02-2004 14:01]

Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.)

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2004 14:03 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 februari 2004 13:58 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
Ja, een Explorer of Ram is geen US car natuurlijk (niet wat ik daarmee bedoel: een auto van voor '80 met een V8).

Explorer was een 1994 V6.

De ram was een V8

quote:

Een Charger? Als hobby-auto neem ik aan? Anders veel succes gewenst, en bel me dan over anderhalf jaar wanneer je hem weer weg wilt doen omdat je het zat bent er duizenden euro's in te gooien wanneer hij in de garage staat...

Ik ga eentje in Picobello staat uit de VS importeren. Daarvoor heb ik al een reisje gepland. Wordt waarschijnlijk geen HEMI maar ok niet zo'n ding van 3000 euro.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-02-2004 14:04 by Chantalie Profiel van Chantalie

Die wil ik later wel hebben! (niet dat ik 't ooit zou kunnen betalen, maar goed, ik vind 't een prachtige auto)

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Wilf de Nepviking
Posted 09-02-2004 14:06 by Wilf de Nepviking Profiel van Wilf de Nepvikinghttp://www.klankontwerp.nl

quote:
Op 9 februari 2004 14:03 schreef Chelman het volgende:
Explorer was een 1994 V6.

De ram was een V8

Ik ga eentje in Picobello staat uit de VS importeren. Daarvoor heb ik al een reisje gepland. Wordt waarschijnlijk geen HEMI maar ok niet zo'n ding van 3000 euro.

Succes. Want picobello staat of niet, bij importeren heb je de RDW-hel nog (waarbij je gelijk de helft van de auto mag gaan vervangen en bewijzen van de fabriek voor typegoedkeuring mag laten zien) en natuurlijk regelmatig onderhoud. En daar komt wel even wat meer bij kijken dan om de twee weken ff de olie checken...

Heb je trouwens wel een stalling/garage? Anders zou ik het niet doen. In onze winters zie je je auto wegrotten, het staal uit die tijd is van erbarmelijke kwaliteit. Mijn Dodge heeft ook flink wat plekken dankzij deze winter. Er mag wel weer flink gelast worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Wilf de Nepviking op 09-02-2004 14:07]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2004 14:11 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 februari 2004 14:06 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
Heb je trouwens wel een stalling/garage? Anders zou ik het niet doen. In onze winters zie je je auto wegrotten, het staal uit die tijd is van erbarmelijke kwaliteit. Mijn Dodge heeft ook flink wat plekken dankzij deze winter. Er mag wel weer flink gelast worden.

Ik heb een garage ja.

Wilf de Nepviking
Posted 09-02-2004 14:16 by Wilf de Nepviking Profiel van Wilf de Nepvikinghttp://www.klankontwerp.nl

Mooi, dan kan je in ieder geval lang naar je bolide staren

Tenzij hij bij je onderhoudsgarage staat.

Als ik jou was zou ik toch wat basisdingen leren hoor, een carb. motor heeft aandacht nodig en er is een hoop zelf te doen. Bovendien is een automaat ook gevoelig. Komt er nog bij dat Nederlanders überhaupt niet met een US car met automaat om kunnen gan, maar zo te lezen is dat voor jou geen probleem.

ALs je zelf in de US bent geweest weet je wel dat die wagens zijn gebouwd om te cruisen, niet om te racen.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2004 14:53 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 februari 2004 14:16 schreef Wilf de Nepviking het volgende:
Mooi, dan kan je in ieder geval lang naar je bolide staren

Tenzij hij bij je onderhoudsgarage staat.

Als ik jou was zou ik toch wat basisdingen leren hoor, een carb. motor heeft aandacht nodig en er is een hoop zelf te doen. Bovendien is een automaat ook gevoelig. Komt er nog bij dat Nederlanders überhaupt niet met een US car met automaat om kunnen gan, maar zo te lezen is dat voor jou geen probleem.

ALs je zelf in de US bent geweest weet je wel dat die wagens zijn gebouwd om te cruisen, niet om te racen.

Basis dingen kan ik wel, dat is het punt niet. Zelf dat 'niet basis' dingen kan ik. Uit nood komt deugd... Maar ik reken het niet tot mijn hobbies.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 09-02-2004 15:41 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Jep, mijn toekomstige wagen:

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

[@nD®€@$]
onzin aan de lopende band...
Usericon van [@nD®€@$]
Posted 09-02-2004 15:52 by [@nD®€@$] Profiel van [@nD®€@$]

Als ik deze kon krijgen......

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-02-2004 16:25 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 9 februari 2004 15:52 schreef [@nD®€@$] het volgende:
Als ik deze kon krijgen......

ik zou zeggen ga effe McGuyver uithangen , is toch wel na te bouwen...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2004 16:34 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 februari 2004 13:59 schreef MBMarduk het volgende:
*DROOL*

Ja ik blijf het een vette bak vinden. Vanaf volgend jaar moet mijn fin.situatie veel ruimer zijn dan nu en heb ik bovendien de pijn van het afkrijgen van mijn huis geleden.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 21-02-2004 10:45 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 21-02-2004 11:14 by DaVinz Profiel van DaVinz

mooie auto inderdaad, Rasputin

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 21-02-2004 12:16 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 9 februari 2004 15:41 schreef Rasputin het volgende:
Jep, mijn toekomstige wagen:

plaatjes

veels te lange motorkap en te weinig ruimte aan de binnenkant.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 21-02-2004 12:28 by DaVinz Profiel van DaVinz

waarom denk je dat? volgens mij zit er genoeg ruimte in die wagen

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 12:30 by Chelman Profiel van Chelman

Sterker nog....uit ervaring weet ik dat het een prima ruime wagen is. Maar het is een coupé, he? Dus je moet er niet met z'n vieren in gaan zitten.

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 21-02-2004 12:31 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 21 februari 2004 12:28 schreef DaVinz het volgende:
waarom denk je dat? volgens mij zit er genoeg ruimte in die wagen

Er kunnen geen vijf mensen en een hond en bagage in. Nee veels te klein.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 21-02-2004 12:32 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 21 februari 2004 12:31 schreef Pandora het volgende:

haha nee inderdaad dat past er krapjes in... dan gebruik je het als 2de wagen

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 12:33 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 februari 2004 12:31 schreef Pandora het volgende:

Het is dan ook een coupe en geen familiewagen.

't is net alsof je zou zeggen: Mijn VHS recorder is kut want het speelt geen DVDs af.....het zijn totaal verschillende zaken ondanks bepaalde overeenkomsten.

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 21-02-2004 12:33 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 21 februari 2004 12:32 schreef DaVinz het volgende:
haha nee inderdaad dat past er krapjes in... dan gebruik je het als 2de wagen

dan heb ik liever een snoek ofzo als 2e wagen.

bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 21-02-2004 12:55 by bas_bin_laden Profiel van bas_bin_ladenhttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 9 december 2002 19:29 schreef Blind guardian het volgende:
Ford Mustang 1967 Fastback

strak kontje

yo yo wassup nigga bitches in da house

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-07-2004 11:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

AMSTERDAM - Genoeg door Duitse tuners aangepakte BMW´s, Mercedessen en Audi´s gezien? Gelukkig is er nog Geigercars. Dit in München gevestigde bedrijf stortte zich op de Hummer H2, met een verbluffend resultaat.

Geigercars kan de motor van de Hummer twee behandelingen geven: bij de eerste wordt de V8, die standaard 320 pk levert, voorzien van een compressor en een tussenkoeler. Daarnaast worden de cilinderkoppen aangepast en ook de nokkenas krijgt een speciale behandeling. Het resultaat: 598 pk, maximaal 780 Nm koppel en een rekening van 25.900 euro. Na de aanpassingen noemt Geigercars de motor Kompressor 780. De meer dan 3.000 kilo zware H2 haalt er een topsnelheid mee van 225 km/h en de sprint van 0 naar 100 gaat in 8,2 seconden. Standaard is de topsnelheid van de H2 180 km/u en de sprint van 0 naar 100 gaat volgens Hummer in minder dan 10 seconden.

De tweede aanpassing die de tuner aan de motor kan doen betreft de Kompressor 740 kit. Hier wordt alleen gebruikgemaakt van een compressor en bovendien krijgt de H2 een geheel ander uitlaatsysteem. Deze ombouw kost 14.900 euro en levert een maximum vermogen van 532 pk.

Optische verfraaiing

Naast het toepassen van technische aanpassingen kan Geigercars de Hummer ook optisch verfraaien. Wie kiest voor de tuning van de motor kan volgens Geigercars niet onder de speciale wielen en banden uit. Anders kan de auto zijn kracht niet goed kwijt op het wegdek. De 26 inch velgen, in combinatie met de 305/30 R 26 banden biedt Geigercars aan voor 18.900 euro. Voorts kunnen de remmen van de H2 worden vervangen door geventileerde en geperforeerde schijven die een diameter hebben van 355 mm. En liefhebbers kunnen de H2 meer dan 10 cm laten verlagen.

Prijs

Tot slot heeft Geigercars nog een verchroomde luchthapper op de motorkap, verchroomde stukken voor de voor- en achterbumper, verchroomde treeplanken én een verchroomde tankdop voor de H2.

Gaaf dingetje. Even de buurman van mijn pa bellen. Die heeft zo'n zwarte ongetunede ding. Misschien dat hij zich laat verleiden...

quote:

De auto op kost in Duitsland 144.092 euro. Inclusief alle belastingen zou deze Hummer H2 bij ons meer dan 200.000 euro kosten.

KUT OVERHEID

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-07-2004 11:23 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Doe mij maar zoiets .. Lotus Espirit ..

De meeste mensen zullen hem oerlelijk vinden maar ik vind zo'n auto dus tien keer mooier dan als die afgeronde meuk die er tegenwoordig uit de fabriek komt rollen..

Maar aangezien ik ook nog drempels in de straat heb (en geen 85.000 dollar op mijn rekening) zal deze auto wel nooit voor mijn deur verschijnen...

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 29-07-2004 11:24]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-07-2004 11:30 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 29 juli 2004 11:06 schreef Chelman het volgende:

Gaaf dingetje. Even de buurman van mijn pa bellen. Die heeft zo'n zwarte ongetunede ding. Misschien dat hij zich laat verleiden...

KUT OVERHEID

Hehehe.. zag bij een aflevering van Top Gear ook een keer een 4wd, geloof een Land Rover, en dat ding wat ook door een Duits bedrijf compleet getuned.. Tijdens de top-gear test (drag race) werd de Land Rover náást het circuit in het gras gezet, en op het circuit een Mercedes SLK met fikse motor erin... Land Rover kwam mooi als eerste over de streep

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com