![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik lees enorm veel, op het moment vooral fantasy. I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
Zie hier van welke schrijvers zoal: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=405 I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
oowh ik geloof dat ik net een topic heb gemaakt dat al een beetje bestond... ![]() Ik vergiet als zeef hebben ![]() |
|
quote:Geeft niet, dat topic ging volgens mij specifiek over fantasy..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
ik heb net, op aanraden van een maat van me, begonnen de 'Satanic Verses' van Salman Rushdi... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
ik lees alleen over japan ![]() |
|
Ik lees van en over van alles. Fantasy boeken, Stephen King, mythologie enzovoorts... ![]() |
|
Lees alleen maar fantasy-achtige boeken, Adnd-novels zijn ook wel gaaf. 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron ![]() |
|
Vroeger was echt een Lees Monster. Maar nu lees ik af en toe. Momenteel bezig met de Lotr ![]() ![]() |
|
stephen king rules!!!¡¡¡ ![]() ![]() |
|
ik lees vooral Fantasy en SF, en wil gaan beginnen met Mythologische stuff...weet iemand goede boeken daarover?? Favo schrijvers: Tolkien ![]() ![]() ![]() ![]() I love the smell of painted miniatures in the morning ![]() |
|
Stephen King? Laat ik daar nou net (bijna) alles van hebben. (ook de zeldzame shortstories) AD&D? heb ik ook een zooitje van... Wat voor mythologie wil je dan hebben? Een lijst met goden of gewoon verschrikkelijk oude boeken? Zoals: Plato - The Republic Nietzsche, Friedrich - Thus Spake Zarathustra Nietzsche, Friedrich - The Antichrist Basil Valentine - Twelve Keys Of Basil Valentine Alighieri, Dante - The Inferno Artephius - The Secret Book Of Artephius Tzu, Lao - The Tao-te Ching Beowulf The Golden Chain Of Homer The Testament Of Solomon The Legemeton wat je wilt... kan hier wel een lijst posten met de e-books die ik op hd heb staan maar dat zou iets te groot worden voor op een forum... Forward into the light, forward into infinity! ![]() |
|
Ik hou enorm van lezen. Heb in het verleden honderden boeken verslonden (waaronder heel veel van Stephen King ![]() Andere schrijvers die ik goed vind (hoewel ik de meeste namen snel weer vergeten ben ![]() [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 02-08-2001 22:33] Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
Favoriete auteurs: Dennis Potter,H.P.Lovecraft,Edgar A.Poe,Maarten't Hart,Jean Ray,Tom Lanoye,Kristien Hemmerechts,Leon De Winter,Irvine Welsh,Daniël Robberechts,... (kan nog uuren doorgaan) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
ik heb pas geleden het boek "het complete leven van vlad tepes" gelezen ![]() ![]() maar het gruwelijkste vond ik nog dat het turkse leger hem wilde aanvallen, maar die troepen bleven lang weg en er kwamen ook geen boodschappers terug.... toen turkije een tweede leger stuurde, zagen ze een bos van houten staken met op iedere staak een soldaat erop ![]() ![]() ![]() ![]() lekker dan......... ![]() |
|
Vlad Tepes?!?! Tepes = Impaler... Zijn achternaam was iets anders. Trouwens een bloedverwant van Erzebeth Bathory (of eigenlijk andersom). Forward into the light, forward into infinity! ![]() |
|
Most authorities believe the character of Dracula in Bram Stoker’s novel was based upon the historical figure Vlad Tepes (pronounced tse-pesh), who intermittently ruled an area of the Balkans called Wallachia in the mid 15th century. He was also called by the names Vlad III and Vlad Dracula. The word Tepes stands for "impaler" and was so coined because of Vlad’s propensity to punish victims by impaling them on stakes, then displaying them publicly to frighten his enemies and to warn would-be transgressors of his strict moral code. He is credited with killing between 40,000 to 100,000 people in this fashion. zie http://www.donlinke.com/drakula/vlad.htm ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 03-08-2001 23:48] ![]() |
|
quote:Ja het hele ZM-forum ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:LOL ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
![]() Ik vin eht neit erg!!! ![]() ![]() Ik vergiet als zeef hebben ![]() |
|
quote: Ach je moet toch iets als je na de vakantie weer eens op internet zit ![]() ![]() |
|
Vroeger las ik alleen maar horrorboeken, maar de laatste tijd lees ik vrijwel alleen Herman Brusselmans.Die gast is zo onwijs grappig, dat je er ziek van wordt! ![]() ![]() ![]() |
|
Tegenwoordig lees ik weer heel veel. Ik heb er nu weer tijd voor. Net een boek van Raymond E. Feist uit. No regrets and no remorse... ![]() |
|
quote:Die is goed he! Heb alles wat hij geschreven heeft gelezen ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |