|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Blaadjes raak ik kwijt, dus dat werkt niet. En nee ik kalk niet de bieb onder, ik ga namelijk NOOIT naar de biep, ik koop al mijn boekies SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Dus je kalkt in je eigen boeken? Please remind me dat ik nooit iets aan je uitleen... |
|
quote: Rustig maar Baby Vargen (oe..oe..oe nieuw bijnaampje verzonnen ) ik ben altijd heeeeel voorzichtig met andermans spullen!! Maar ik zal niet zo snel een boek van je lenen (ik koop ze remember?? ). SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Kladblok = Notepad = computerprogrammaatje |
|
weet iemand waar clive barker boeken online staan? ik zoek hier al zeker een maand naar maar vind enkel sites met bepaalde passages enkel van enkele boeken van hem. Thnx in advance "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Wat is er mis met gewoon in het boek schrijven?? Simpel, handig, snel, geen gekloot met technische prulletjes.... En Mordheim ik heb geen idee, solly. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Je zou eens de fantasy boeken van Robert Jordan en Robin Hobb moeten proberen, zijn super dikke boeken, maar waanzinnig goed |
|
Robin Hobb ken ik niet, maar Jordan zit gewoon te cashen met _alweer_ een deel over vrouw& man problemen, cleavage en ander puberaal gedoe... en vanaf deel vijf of zo gebeurt er geen fuck. |
|
Tolkien rules! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
ik lees de aardschok Let´s bring back the METAL |
|
quote: Robin Hobb is die ene met die enorme FOUT in z'n derde boek... "schip eerst dood en dan terug tot leven gewekt door draak"... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 20-05-2002 22:06] |
|
Leest iemand hier boeken van Terry Pratchett, dat zijn echt geweldige fantasy boeken met veel humor. Kan ik je echt aanraden! Begin wel gewoon bij deel I anders is het misschien niet te volgen. Bla |
|
Oja, vergeet ik nog te zeggen, het gaat om de Discworld novels. Bla |
|
Discworld is idd heel gaaf MuayThaigerrr!! |
|
Idd. Verder ben ik groot liefhebber van Shakespeare's werk. Heldin van onze tijd is zonder twijfel Margaret Atwood. Touché, pussycat! |
|
quote: SHAKESPEARE HEEERSCHTTTTTTT!!!!!!!! Wat vindt jij zijn beste werk?? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Er is niet één beste. Ze verschillen te veel om ze met elkaar te kunnen vergelijken. Maar ok: Mijn voorkeur gaat uit naar de 4 grote tragedies. Een aantal comedies gaat er ook altijd wel goed in. En natuurlijk het nodige van zijn poëzie. Wat ook erg leerzaam is, is proberen een goede vertaling van zijn werk te maken. Daardoor leer je het nog beter waarderen (valt niet mee, namelijk). En als er een gezelschap bij je in de buurt "The Complete Works of William Shakespeare, Abridged" opvoert, MOET je daar zonder meer naartoe gaan. Prachtig! Touché, pussycat! |
|
quote:Is dat dat humoristische stuk? Een vriend van me heeft een nederlandstalige bewerking ervan geregisseerd en een aantal keren opgevoerd. |
|
Ja, in de uitvoering(en) die ik heb gezien waren Romeo en Juliet twee lesbiènnes. En alle historyplays (over de koningen) hadden ze samengevat in een rugbywedstrijd. Touché, pussycat! |
|
quote:Ah en dat ze Hamlet achterstevoren gingen spelen? Dat was helemaal te gek... 'BE TO NOT, OR BE TO!!!' |
|
Sinatra - Do Be Do Be Do |
|
quote:"GET THEE TO A NUNNERY!" Touché, pussycat! |
|
ik ben heb net het boek "de zwarte dood" gaan halen in de bib, geschreven door Piet Teigeler. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
ben net halver wege in imagica van clive barker, zeer waazig boek |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |