|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tja Enders Game is zo vreselijk goed! Kben gisteren in de locale fantasy boekhoendel de rest uit de serie wezen kopen: Speaker For The Dead, Xenocide en Children Of The Mind. Wat ontzettend gaaf! Het zijn boeken over de relatie die men heeft of eigenlijk zou kunnen hebben met buitenaardse wezens! MAchtig! (ik heb Enders Game van mijn nieuwe vriendin gekregen..... Tja dan mag ze blijven he!!!!) I Find That I Am Not There... |
|
heb onlangs 5 boeken van thea beckman voor 3 euro gekocht I welcome you to a world pitch black |
|
Oew! Thea Beckman!Ik vond kinderen van moeder aarde en Hasse echt geweldig.Moet die laatste nog steeds hebben. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Kinder boeken Steven King en Clive barker heerschen Pet Cemetary is echt goed! |
|
Kinderboeken ja,maar sommoge kinderboeken zijn erg goed. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Tolkien - |
|
Vind het zo simpel leeswerk, niet leuk .. en tolkien is gene kinderboek |
|
quote: "De Hobbit" wel en "Sprookjes en Vertellingen" zijn ook kinderverhalen. |
|
Enders Game is een briljant boek!!! Ik ben op dit moment Het nationalisme van de 20ste eeuw aan het lezen voor geschiedenis Thea Beckman is toen ik jonger was mijn aller favoriete schrijfster geweest, al haar boeken verslonden. [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 28-04-2003 11:45] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Weet iemand een website waar complete Oud-Hollandsche literaire werken te lezen/downloaden zijn? Ik zoek werken zoals Beatrijs, Karel ende Elegast etc. Ik heb even gegoogled maar ik kan niets vinden. Wel waren er een aantal hits met betrekking tot Project Laurens Jsz. Coster, maar dat literaire internetproject is mislukt vrees ik. |
|
quote: Waarom ga je niet naar de bieb, daar hebben ze namelijk ook meteen de "vertaalde" versie |
|
Effe vraagje, Clive Barker; the book of blood, wat is het adres van het huis waar het ontstaan van het book of blood gebeurt (waar de snelwegen van de hel elkaar kruisen) |
|
quote: Dat ga ik ook doen als ik niets vind op internet...maar dan moet ik wel eerst lid worden van de bieb |
|
quote: Het is een heel dun boekje, een gekopieerde versie is waarschijnlijk goedkoper dan een lidmaatschap van de Bieb |
|
quote: Ik zoek alle literaire OudHollandsche werken, schat. |
|
quote: Biebbieb! Don't blush when I rip you open |
|
HERHAAL: Effe vraagje, Clive Barker; the book of blood, wat is het adres van het huis waar het ontstaan van het book of blood gebeurt (waar de snelwegen van de hel elkaar kruisen) |
|
Ik heb gisteren 'De duistere kant' Van Stephen King gelezen. Ben nu bezig met 'De Regelaars' geschreven door King onder z'n pseudoniem Richard Bachman. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
O ja.... Ook mooi: Song Of Ice And Fire door George R.R. Martin 1. A Game Of Thrones 2. A Clash Of Kings 3. A Storm Of Swords Magistrale Keiharde Fantasy met interessante wendingen! LEEST!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: O ik dacht alleen Karel ende Elegast, sorry lieverd |
|
ik ben al heel lang bezig in de Silmarillion, maar het schiet nog niet echt op. je moet enorm je aandacht erbij houden! HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: mariken van nieumeghen misschien heb je hier wat aan. verder ben ik niet echt bekend met die dingen. HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Argh leest hier nou niemand Clive Barker ? |
|
quote:NEEN! HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |