IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : boeken... Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-01-2007 11:27 by Argus Profiel van Argus

ik zal mijn collega's nog eens wat lenen... gvd heeft die gast in een weekend al weer 2 boeken uit


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-01-2007 11:37 by Mark Profiel van Mark

Ja, zo'n Transformer stripboek daar ben je snel doorheen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-01-2007 11:58 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 8 januari 2007 11:37 schreef Mark het volgende:
Ja, zo'n Transformer stripboek daar ben je snel doorheen


Afgezien van het feit dat daar ook boeken van bestaan (die ik niet eens heb), ging het hier om delen van the saga of 7 suns van Kevin J Anderson


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-01-2007 11:59 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 8 januari 2007 11:37 schreef Mark het volgende:
Ja, zo'n Transformer stripboek daar ben je snel doorheen
Transformeerd in leeslamp


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-01-2007 11:59 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 januari 2007 11:58 schreef Argus het volgende:
Afgezien van het feit dat daar ook boeken van bestaan (die ik niet eens heb), ging het hier om delen van the saga of 7 suns van Kevin J Anderson

Ga eens lunchen, jij.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-01-2007 12:07 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 8 januari 2007 11:59 schreef ZelThoR het volgende:
Ga eens lunchen, jij.


ik heb nog taart in mijn waffel


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-01-2007 12:10 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 januari 2007 12:07 schreef Argus het volgende:
ik heb nog taart in mijn waffel

Sjongejonge, dan ben je wel inhalig zeg. Hap jij overal in wat je voorgehouden wordt?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-01-2007 12:19 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 8 januari 2007 12:10 schreef ZelThoR het volgende:
Sjongejonge, dan ben je wel inhalig zeg. Hap jij overal in wat je voorgehouden wordt?


dat merk je toch?
alleen niet in mevrouwen die niet mijn mevrouw zijn. verder eet ik alles wel

en dat is te zien

nu on-topic dan maar weer

ik ga eens building microsoft commerce server 2002 solutions open doen
party


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-01-2007 12:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 januari 2007 12:19 schreef Argus het volgende:
dat merk je toch?
alleen niet in mevrouwen die niet mijn mevrouw zijn. verder eet ik alles wel

en dat is te zien

Ghe.
quote:
nu on-topic dan maar weer

Nu lezende:

Brain Herbert & Kevin J Anderson - Hunters of Dune

Tof om te lezen wat er na Chapterhouse gebeurt, maar Franks stijl was toch beduidend beter. Desalniettemin: leuk.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-01-2007 12:23 by Argus Profiel van Argus

Anderson is een bezig bijtje. Zijn Dune beoeken heb ik dan weer niet.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-01-2007 12:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 januari 2007 12:23 schreef Argus het volgende:
Anderson is een bezig bijtje. Zijn Dune beoeken heb ik dan weer niet.

Dat hij is. Al ken ik alleen zijn Dune werk Zijn die andere boeken van hem leuk?

Voor al zijn Dune-werk (House of ..., de Legends of Dune boeken) geldt hetzelfde als voor Hunters of Dune: Frank is beter, veel beter, maar het is toch leuk

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 08-01-2007 12:26]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-01-2007 13:14 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 8 januari 2007 12:25 schreef ZelThoR het volgende:
Dat hij is. Al ken ik alleen zijn Dune werk Zijn die andere boeken van hem leuk?

Voor al zijn Dune-werk (House of ..., de Legends of Dune boeken) geldt hetzelfde als voor Hunters of Dune: Frank is beter, veel beter, maar het is toch leuk


Ik leerde hem kennen via zijn Star Wars werk. Maar dat, en de saga of 7 suns serie, zijn erg goed te lezen.
Zijn stijl is alleen wat 'luchtig'. Bij Dune valt dat wat uit de maat denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 08-01-2007 13:17]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-01-2007 13:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 januari 2007 13:14 schreef Argus het volgende:
Ik leerde hem kennen via zijn Star Wars werk. Maar dat, en de saga of 7 suns serie, zijn erg goed te lezen.
Zijn stijl is alleen wat 'luchtig'. Bij Dune valt dat wat uit de maar denk ik.

Enigszins wel, ja. Elke keer die superkorte hoofdstukjes ook, en veel tijdssprongen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 08-01-2007 15:56 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Iemand enig idee waar House of Leaves ("Het Kaartenhuis" in't NL) van Mark Z. Danielewski nog te krijgen is? (Engelstalige versie)

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-01-2007 16:00]


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 08-01-2007 16:10 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Bij Athenaeum:
http://www.athenaeum.nl/index.dll?webpage=tlsearch.htm&userid=176708
ze hebben verschillende soorten exemplaren in verschillende prijsklassen.


~ By the fallen one I shall arise ~


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 08-01-2007 16:12 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 8 januari 2007 16:10 schreef Ishtar het volgende:
Bij Athenaeum:
http://www.athenaeum.nl/index.dll?webpage=tlsearch.htm&userid=176708
ze hebben verschillende soorten exemplaren in verschillende prijsklassen.
Wow thanks!

[edit]O nee ook al uitverkocht daar. Thanks anywayz
[edit2]Ah 1 versie in bestelling.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-01-2007 16:14]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-01-2007 16:13 by aerodis Profiel van aerodis

Dat boek wil ik al tijden lezen


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 08-01-2007 16:17 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

In het Nederlands ook gewoon in de bieb hoor.


~ By the fallen one I shall arise ~


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-01-2007 16:17 by aerodis Profiel van aerodis

Yeah, vaak zien liggen, maar steeds niet aan toe gekomen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-02-2007 21:57 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb wat advies nodig.

De boeken die ik op dit moment lees (Moby Dick en Alice in Wonderland) bevallen me eigenlijk niet zo goed. Ik ben dus op zoek naar wat nieuws.

De vorige 2 boeken die ik las waren juist wel in mijn straatje. De boeken in kwestie waren House of leaves en Desperation.

Waar ik naar op zoek ben is een boek dat me helemaal kan meeslepen naar een andere wereld. Een boek waar je je in kunt verliezen en waarbij je je omgeving even helemaal vergeet.

Desperation had dat door de geweldige schrijfstijl van King. En House of Leaves is sowieso een van de meest intrigerende boeken die ik ooit heb gelezen. Het probleem met de laatste is eigenlijk ook het probleem dat ik met Moby Dick heb. Ze staan me te vol met droge feitjes waardoor de vaart uit het verhaal gaat.

Wat dat betreft is De Talisman van Stephen King eigenlijk een van de beste boeken die ik ooit heb gelezen (samen met Lord of the rings natuurlijk). Een boek dat een totaal eigen wereld schept en je daar midden in zet en dat dan nog op een geloofwaardige manier doet ook.

Kunnen jullie mij zo nog wat boeken aanraden?

Ik was zelf wel nieuwsgierig naar Diskworld. Of De Donkere toren cyclus van Stephen King. Maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen en of die boeken wel aan te raden zijn.

Alvast bedankt.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 13-02-2007 21:58]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 13-02-2007 22:15 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 13 februari 2007 21:57 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb wat advies nodig.

Ik was zelf wel nieuwsgierig naar Diskworld. Of De Donkere toren cyclus van Stephen King. Maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen en of die boeken wel aan te raden zijn.

Alvast bedankt.


Ik heb de schijfwereld deels gelezen, maar ben ermee gestopt omdat het niet helemaal mijn ding was, maar ze waren heel vermakelijk, leuke boekjes! Zeker een aanrader, maar je moet ervan houden.

Ik ben weer begonnen in de Sword of truth serie van Goodkind. Ik ben echt helemaal verslingerd aan die boeken, ik kan niet wachten tot de 11de uitkomt.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-02-2007 22:34 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Terry Pratchett Heerscht......De eerst omnibussen van de Discworld zijn erg goed, maar ik merk dat mensen ze nogal moeilijk vinden....(alle delen zijn geniaal trouwens)

Mischien is The Wee Free Men of The Amazing Maurice and His Educated Rodents een goede opstap op Pratchett te leren kennen....die zijn niet echt onderdeel van de Discworld serie.

Ook erg fijn is Soul Music, zeker voor metalheads.

Verder zijn de Discworld delen wel los te lezen, maar het beste is om met deel 1 te beginnen, later komen er allerlei dingen in voor die logisch zijn als je de eerdere delen hebt gelezen.

Qua Donkere Toren serie is het heel makkelijk....Beginnen met deel 1, de Scherpschutter, en dan de rest!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-02-2007 22:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 13 februari 2007 21:57 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb wat advies nodig.

De boeken die ik op dit moment lees (Moby Dick en Alice in Wonderland) bevallen me eigenlijk niet zo goed. Ik ben dus op zoek naar wat nieuws.

De vorige 2 boeken die ik las waren juist wel in mijn straatje. De boeken in kwestie waren House of leaves en Desperation.

Waar ik naar op zoek ben is een boek dat me helemaal kan meeslepen naar een andere wereld. Een boek waar je je in kunt verliezen en waarbij je je omgeving even helemaal vergeet.

Desperation had dat door de geweldige schrijfstijl van King. En House of Leaves is sowieso een van de meest intrigerende boeken die ik ooit heb gelezen. Het probleem met de laatste is eigenlijk ook het probleem dat ik met Moby Dick heb. Ze staan me te vol met droge feitjes waardoor de vaart uit het verhaal gaat.

Wat dat betreft is De Talisman van Stephen King eigenlijk een van de beste boeken die ik ooit heb gelezen (samen met Lord of the rings natuurlijk). Een boek dat een totaal eigen wereld schept en je daar midden in zet en dat dan nog op een geloofwaardige manier doet ook.

Kunnen jullie mij zo nog wat boeken aanraden?

Ik was zelf wel nieuwsgierig naar Diskworld. Of De Donkere toren cyclus van Stephen King. Maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen en of die boeken wel aan te raden zijn.

Alvast bedankt.
Donkere toren gewoon in deel I beginnen, die is wel wat taai, maar wel essentieel om de volgende delen te snappen


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-02-2007 22:36 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Heeft iemand toevallig het nieuwe Hannibal boek al gelezen?

Wel benieuwd naar...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-02-2007 22:58 by Schaep Profiel van Schaep

Ik ben nu bezig in Steppenwolf.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen