|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Leuk! Ik ben lid van Elanor, het Belgisch Tolkiengenootschap. Gisteren tijdens de Trollenavond een Biergilde opgericht. On-topic: Een ander aan te raden fantasy-cyclus is "Een Lied Van Ijs En Vuur" van George RR Martin. Zowat de beste fantasy van het moment. "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote:Heersch! Ge bent dus een broeder! Wij hebben Entmoeten (wat je misschien al wist), je bent van harte welkom! quote:Zal ik eens checken! |
|
WTF? Zeg, loopt die hobby van jullie niet iets uit de hand? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: LOL My madness, my sadness |
|
quote: godverdegodver, heeft men commentaar als je van star trek houdt en dan zie je dit soort dingen.. (ik bedoel natuurlijk die "orde van de geile hobbit". En de bierclub van middenaarde) tis niet mijn pakkie an. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 02-03-2004 8:58] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Heb ik trouwens ook geen commentaar op hehe..Misschien kunnen ze het wel niet hebben dat sommige mensen het werk van Tolkien serieus nemen, er de tijd voor nemen om erover na te denken en erover te discussieren...ach.. Overigens valt het allemaal best mee, zo'n meeting houdt eigenlijk in: -Goed eten -Goed drinken -Gezelligheid -Volksmuziek -En ja, discussieren over het werk van Tolkien Ik denk dat sommige mensen er een hele sekte bij bedenken, dat is overdreven. [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 02-03-2004 9:27] |
|
quote: We're Hobbits in all but size. "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: Erg goede reeks! George RR Martin. Robin Hobb is ook een erg goede fantasy schrijfster, haar boeken zijn erg verslavend. quote: Ik heb het maar iets van 15 keer gelezen. De Silmarrilion heb ik meerdere keren gelezen zo'n 20 keer. Dat boek is mijn 'bijbel' om het zo maar te omschrijven. [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 06-03-2004 20:02] dood |
|
Momenteel bezig in "On the Beach" van Nevil Shute. Voor zover ik nu al kan oordelen, is het iig een goed boek. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Idd erg verslavende en goede boeken. Ze staan dan ook allemaal in mijn kast. (op deel 1 en 2 van the farseer triology na, want die zijn uitgeleend aan vrienden) |
|
equal rites van Terry Pratchett leuk! O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Alles van Terry Pratchet is geweldig. Ik mis nog negen delen (en dan ben ik deel 26 ook nog eens kwijt ) Maar alle discworld boeken zijn gewoon geweldig. |
|
Ik heb zin om binnenkort ook weer eens een boek open te slaan.. Ik ben op zoek naar goede oorlogsverhalen (WWII / Vietnam). Kan iemand mijn een boek aanraden? |
|
quote: Ehmm, WOI: birdsong Sebastian Faulks WOI, WOII, Vietnam, Korea: The vintage book of War stories, korte verhalen verzameld door Sebastian Faulks WOII: Darkroom, drie verhalen waar vooral de eerste twee heel erg goed van zijn. Geschreven door Rachel Seiffert [edit, toch maar naar boven gelopen[/edti] WOII: When hitler stole pink rabbit, by Judith Kerr. [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 06-03-2004 20:45] |
|
quote: Ah bedankt! Ik zal binnenkort eens het stof van mij bibliotheekpasje afvegen en de bieb opzoeken met de routeplanner |
|
quote: Ik heb er nog een bijgeschreven. Birdsong, Darkroom en When hitler stole pink rabbit zijn trouwens echt aanraders, hoewel het hele verschillende boeken zijn. |
|
quote: Ok, bedankt! Zoals ik al zei, binnenkort even naar de bieb toe. |
|
quote: ja!!! echt wel, het eerste boek wist ik niet wat ik moest verwachten, maar echt na 2 pagina's was ik al verkocht helaas ben ik pas net begonnen met lezen... O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Ik lees nu denk ik anderhalf jaar pratchet en ik heb denk ik 18 boeken van hem in m'n kast staan. Dus dat doe ik wel redelijk vind ik. Ik lees de serie wel achterstevoren, maar ja het eerste deel dat ik kocht was dan ook deel 26 en om dat gelijk terug te gaan naar deel een. Gelukkig staan de meeste boeken los van elkaar dus is het geen probleem. |
|
quote: meeste boeken staan idd los van elkaar (heb ook al stukjes uit andere boeken gelezen ondertussen) maar deel 1 en deel 2 sluiten iig op elkaar aan O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: toch zal ik eerst deel twee lezen en daarna pas deel 1. Een aantal van de boeken over de witches (nanny ogg en granny) sluiten ook heel erg op elkaar aan. |
|
voor de fans; de boeken over Narnia van CS Lewis zijn nu gebundeld te koop (in paperback uitgave) |
|
quote: Echt, HEERSCH! |
|
zekers, helaas ben ik mucho blutto, ik geloof dat het zo'n 23 eurie kostte (is niet zo duur). misschien dat er ook een hardcover versie is. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |