|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: jezus, wat een slap gelul. Zie wel weer dat zo'n boek een verkeerde invloed heeft op je "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: oud nieuws schat, niet vernieuwend, niet filosofisch gewoon een constatering van oud nieuws. |
|
... ik zou nog boeken willen aanraden maar ik durf al niet. Men word hier altijd zo rap de grond ingeboord op dit forum. mvg wk10 |
|
Als nederlander moet je gewoon iets te zeuren hebben, vooral tijdens een recessie. Kom maar op met die titels! |
|
quote: Speciaal voor u: Hoe verlies ik 100 kg op 3 weken. mvg wk10 |
|
quote:hoe kan ik nou -40 gaan wegen |
|
Ben nu dit: boek aan 't lezen. Nederlandse titel is Laten Wij Aanbidden. |
|
ben weer bezig in "de mammoetjagers" van jean m. auel wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Kijk das de shit! |
|
ik wil ook heerscher worden |
|
Ben nog steeds met The ultimate Hitchhikers guide bezig. Erg gaaf! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
kheb net dit gelezen: MOOI!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Welk deel is dat eigenlijk ? (ik heb ze geloof ik tot deel 5 of 6 gekocht en gelezen en ik heb nog een boekenbon liggen) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
das deel 8, deel 7 is: Pillars Of Creation deel 6 is: Faith Of The Fallen deel 5 is: Soul Of The Fire deel 4 is: Temple Of The Winds deel 3 is: Blood Of The Fold deel 2 is: Stone Of Tears deel 1 is: Wizards First Rule helig heilig heilig wat schrijft Terry toch goed!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: damn deel 6 is het laatste wat ik van hem las, ik loop alweer achter... hmmmm Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik raad je toch aan daarna te stoppen hoor. Elke Earth's Children wordt minder goed, en The Shelters of Stone was het zelfs niet waard meer ooit gepubliceerd te zijn geworden. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
AAARGH! weet iemand waar ik de Satanic Bible zou kunnen vinden? ik heb hier en daar gehoord dat het een heel interessant boek is maar ik zou het niet weten. aangezien je het nergens kan vinden. help me alsjeblieft uit de brand Subtiel kamerolifantje |
|
quote: American Book Centre in Amsterdam/Den Haag hebben ze 'm (of hadden ze 'm iig). Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: volgens mij kan je hem echt gewoon overal vinden om maar van alle online winkels te zwijgen..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hmm.. over de inhoud ga ik me verder niet uitlaten, maar feit is dat dit boek alles behalve moeilijk te vinden is, het is immers het meest commercieel uitgebuite 'satanische' boek wat er is, en je kan het dan ook gewoon kopen bij www.bol.com (a 10,5 euro), of als je niet van internet aankopen houdt bestellen bij je plaastelijke Bruna boekwinkeltje NB: Dat geldt trouwens voor ALLE boeken die nog op voorraad zijn, of het nou Engels of Nederlands is, als je het ISBN nummer even opzoekt (door bijv. op www.amazon.com te kijken) dan kan je zo'n boek gewoon bestellen bij een boekhandel, dat kost meestal ook nog eens niets. Bij de Amerikan Bookstore kan je ze ook nog thuis laten sturen tegen verzendkosten.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 29-09-2003 13:08] |
|
Ik zoek ook een boek, namelijk "Kinderen van de Nacht" van Dan Simmons. Mag ook tweedehands. Dusss...heeft iemand hem thuisliggen en wil ervan af, laat het me weten! Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Heb net "The man who mistook his wife for a hat" uitgelezen, heel interressant boek geschreven door een neuroloog over mensen met heel aparte en vervreemdende hersenafwijkingen. Zijn schrijfwijze maakt de af en toe taaie kost heel goed te verteren (De schrijver heet Oliver Sacks en een eerder boek van hem over het behandelen van immobiele parkinson patienten is later tot een mooie film verwerkt: "Awakenings") "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik ben nu "De hufter op het witte paard " aan het lezen. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: hehe, coole titel Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |