|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The book of blood |
|
quote: Ik denk dat dat uiteindelijk wel tot op zekere hoogte beperkt gebleven is. quote: Dan is er dus toch niet zo veel veranderd. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Lijkt mij ook. 'Mason & Dixon' is ook behoorlijk 'weird'!! (van Thomas Pynchon, dus...). Maar erg gaaf! Ik moet wel zo'n beetje elke zin twee keer lezen (en dat terwijl mijn engels uitstekend is) maar dan heb je ook wat. Pynchon . |
|
nu bezig aan Nicci French -de rode kamer true disco chick |
|
ik heb ooit eens een boek gelezen, heette the broken sword ofzo..beste boek wat ik tot op heden gelezen heb..samen met LoTR tuurlijk |
|
Ik heb me Arabian Nights aangeschaft van Sir Richard F. Burton. Ben wel benieuwd naar de onbekendere verhalen daaruit (Sindbad en Aladdin kennen we wel ). |
|
Straks naar Coraline beginnen luisteren. En toch ook maar 'ns beginnen in "In het teken van verzoening". [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
P.G. Wodehouse is En ik heb me de cd's met de uitzendingen van The Hitchhiker's Guide to the Galaxy aangeschaft. Leuk om bij in slaap te vallen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik ben nu bezig in het groot heksenboek van Laurie Cabot. Tis op zich wel aardig, maar ben er nie echt kapot van. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Ben nu in "The Wealth and Poverty of Nations" van David Landes bezig. Populair wetenschappelijk boek over de economische wereld-geschiedenis; erg leuk geschreven. Erg interessant ook. The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
Heb net een boek uit over de bokkerijders. t niveaus lag natuurlijk niet erg hoog, maar het hele limburgse volks-cultuur gedeelte sprak me wel erg aan. |
|
ben weer eens in Unfinished Tales (nagelaten vertellingen) bezig van J.R.R. Tolkien...das nou al de 6e keer |
|
Icewind Dale trilogie (Forgotten Realms). Op zich allemaal erg tof beschreven, alleen de schrijver is vervelend alwetend en de "helden" hebben nauwelijks tegenslagen . |
|
Lees nu een heel oud Sagenboek (deSlegte) Ik lees overigens alleen Hollandse. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ah in de Slegte zijn vaak vage boeken te vinden. (Alleen lees ik niet graag) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Iemand boeken van de 'Dragonlance' series gelezen (voornamelijk Tracy Hickman & Margaret Weiss)? .. geen hoogstaande literatuur, maar wel een aantal erg gaaf uitgewerkte karakters (vooral 'Raistlin Majere' was altijd mijn favo..) |
|
Als jullie een exceptioneel goed boek willen lezen, probeer Het Parfum van Patrick Suskind, in 1 woord GEWELDIG!! There is no religion higher than Truth! |
|
Dat heeft mij woensdag ook al iemand aangeraden. Duits, nietwaar? |
|
Ja, het heet eigenlijk Das Parfum. Het is een fucking mooi en ingenieus geschreven kunstwerk! There is no religion higher than Truth! |
|
Ben nu in warlands darklyte volume 1 bezig. (gaat niet zo snel de laatste tijd... doe zelfs al meerdere dagen over een comic. ) En in stone of tears (2de deel van de sword of truth serie) van Terry Goodkind. ik had ook al wat delen in het nederlands gelezen alleen in het engels istie veel beter. Ben trouwens ook nog in Vuurgeest bezig van Katharine kerr. My madness, my sadness |
|
Whoohoo! gister een David Eddings boek gekocht voor E3,80! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ben nu bezig in "The little friend" van Donna Tartt (naast de boeken die ik voor school moet lezen) , maar deze valt me wel tegen. Heb "The secret history" van haar ook gelezen, en dat is echt een van dne beste die ik tot nu toe gelezen hebt. maarja ben er nog niet helemaal doorheen, dus wie weet wordt het nog wat. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik zeg: LEEST ALLEN: Ender's Game!!! geschreven door Orson Scott Card! Amazing! I Find That I Am Not There... |
|
Ik ben net begonnen in Charles Baudelaire - Onechte paradijzen. Iemand die dit boek ook gelezen heeft? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |