IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : boeken... Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-05-2007 20:47 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik ben op dit moment bezig in Deel 1 van Robert Jordans Het Rad des tijds, Het Oog van de wereld.

Ik moet zeggen dat het me vies tegen valt. De schrijfstijl is wel erg goed. Je zit binnen no-time in de wereld van de verteller. Maar ik ben ondertussen ongeveer op pagina 150 en er is nog niks gebeurt. De verhaallijn is gewoon extreem traag. Geen wonder dat er zoveel boeken zijn van dit verhaal.

Wat misschien nog erger is (hoe dom dit vast moet klinken) de karakters zijn niet "cool". Ik bedoel, als je de orks, de Uruk hai en de Olog hai...DAT waren gave karakters. Angstaanjagende wezens waartegen mysterieuse helden het moesten opnemen.

In Het Rad des tijds heb je Trolloks. Een soort van kruising tussen mensen en beesten...scary.

Kan iemand me vertellen of dit nog ergens naar toe gaat of kan ik beter stoppen met lezen?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 25-05-2007 21:14 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 25 mei 2007 20:47 schreef XnegativeX het volgende:
Kan iemand me vertellen of dit nog ergens naar toe gaat of kan ik beter stoppen met lezen?

Ik ben een jaar of 6 geleden tot het tweede deel geraakt en er is niets van blijven gangen. Ik zou dus opteren voor het laatste.


mvg wk10


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 25-05-2007 21:31 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Ik ben tot deel 8 gekomen


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-05-2007 0:02 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 25 mei 2007 20:47 schreef XnegativeX het volgende:
Ik ben op dit moment bezig in Deel 1 van Robert Jordans Het Rad des tijds, Het Oog van de wereld.

Ik moet zeggen dat het me vies tegen valt. De schrijfstijl is wel erg goed. Je zit binnen no-time in de wereld van de verteller. Maar ik ben ondertussen ongeveer op pagina 150 en er is nog niks gebeurt. De verhaallijn is gewoon extreem traag. Geen wonder dat er zoveel boeken zijn van dit verhaal.

Wat misschien nog erger is (hoe dom dit vast moet klinken) de karakters zijn niet "cool". Ik bedoel, als je de orks, de Uruk hai en de Olog hai...DAT waren gave karakters. Angstaanjagende wezens waartegen mysterieuse helden het moesten opnemen.

In Het Rad des tijds heb je Trolloks. Een soort van kruising tussen mensen en beesten...scary.

Kan iemand me vertellen of dit nog ergens naar toe gaat of kan ik beter stoppen met lezen?


Ik ben geloof ik gestrand in deel 8,9 of 10.

Ik vind het verhaal en de wereld zeker erg gaaf en wat mij betreft zijn de eerste 5 delen de moeite waard, daarna werd het verhaal echt doodgeschreven.

Het gaat inderdaad wel heel erg langzaam, als je dat niet trekt, dan zou ik stoppen, want sneller wordt het zeker niet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 07-06-2007 13:19 by Julia Profiel van Julia

bol.com heeft sinds 1 juni de mogelijkheid om je boeken 2e hands te verkopen!

jeuj, ik wist al niet wat ik met die 2 kisten aan meuk moest die ik niet leuk genoeg vond om in de boekenkast te zetten, maar te zonde om weg te gooien
die krengen zijn duur zat

dus van de week ff die boeken erop gezet en warempel het loopt!



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 07-06-2007 13:41 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

ben nu bezig in poetins rusland van anna politkovskaya


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 07-06-2007 13:45 by Julia Profiel van Julia

ik met "het laatste geheim" en "echt sexy" van dorresteijn.

er liggen her en der door het huis nog wat boeken opengeslagen, tis even in wat voor bui ik ben


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 07-06-2007 13:46 by Arasazi Profiel van Arasazi

Ga straks 'Three bags Full' halen van Leonie Swann, iemand hier had het daar een keer over, lijkt me een leuk boek.


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 07-06-2007 14:11 by Hagal Profiel van Hagal

quote:
Op 7 juni 2007 13:19 schreef Julia het volgende:
bol.com heeft sinds 1 juni de mogelijkheid om je boeken 2e hands te verkopen!

jeuj, ik wist al niet wat ik met die 2 kisten aan meuk moest die ik niet leuk genoeg vond om in de boekenkast te zetten, maar te zonde om weg te gooien
die krengen zijn duur zat

dus van de week ff die boeken erop gezet en warempel het loopt!




nadat ik je berichtje heb gelezen ben ik nu ook maar een hele lading boeken erop gaan zetten :D hopen dat deze ook lopen


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 07-06-2007 14:33 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 7 juni 2007 14:11 schreef Hagal het volgende:
nadat ik je berichtje heb gelezen ben ik nu ook maar een hele lading boeken erop gaan zetten :D hopen dat deze ook lopen
niet slecht hè?

ik heb nu voor 50 euro verkocht
nog maar 81 boeken te gaan!


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 13-07-2007 18:08 by Julia Profiel van Julia

de site meldt dat 97% van de verkochte boeken geen problem oplevert met betalen etc

en nu heb ik van de 24 boeken die betaald hadden moeten zijn van 3 boeken geen betaling gekregen officieel. das dus een betaalpercentage van 87,5% en daar ben ik minder blij mee
ik heb nu uitbetaald gekregen 157 euro
niet uitbetaald 18 euro

op mijn vragen van maandag en woensdag heb ik nog geen antwoord gekregen terwijl ik eerder na 2 dagen uitgebreid antwoord heb gehad.

krijg nu de neiging om de bestellingen niet meer te accepteren totdat het is opgehelderd door bol.com

of ben ik nu aan het miepen?


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-07-2007 18:12 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 13 juli 2007 18:08 schreef Julia het volgende:
de site meldt dat 97% van de verkochte boeken geen problem oplevert met betalen etc

en nu heb ik van de 24 boeken die betaald hadden moeten zijn van 3 boeken geen betaling gekregen officieel. das dus een betaalpercentage van 87,5% en daar ben ik minder blij mee
ik heb nu uitbetaald gekregen 157 euro
niet uitbetaald 18 euro

op mijn vragen van maandag en woensdag heb ik nog geen antwoord gekregen terwijl ik eerder na 2 dagen uitgebreid antwoord heb gehad.

krijg nu de neiging om de bestellingen niet meer te accepteren totdat het is opgehelderd door bol.com

of ben ik nu aan het miepen?


Hoe heet je daar dan?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-07-2007 18:13 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 13 juli 2007 18:12 schreef Smoochy het volgende:
Hoe heet je daar dan?


Of een boek die je verkoopt?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 13-07-2007 18:15 by Julia Profiel van Julia

JuliaPunt

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_ScndSeller-Overview?Section=SCND&SellerID=12509

firefox heeft ff moeite met de link maar explorer opent hem wel
[edit]bol.com was even aan het kloten, doetet weer gewoon



[Dit bericht is gewijzigd door Julia op 13-07-2007 18:19]


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-07-2007 13:45 by spectre Profiel van spectre

Ik ben nu bezig in dit boek:



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2007 14:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 mei 2007 20:47 schreef XnegativeX het volgende:
Ik ben op dit moment bezig in Deel 1 van Robert Jordans Het Rad des tijds, Het Oog van de wereld.

Ik moet zeggen dat het me vies tegen valt. De schrijfstijl is wel erg goed. Je zit binnen no-time in de wereld van de verteller. Maar ik ben ondertussen ongeveer op pagina 150 en er is nog niks gebeurt. De verhaallijn is gewoon extreem traag. Geen wonder dat er zoveel boeken zijn van dit verhaal.

Wat misschien nog erger is (hoe dom dit vast moet klinken) de karakters zijn niet "cool". Ik bedoel, als je de orks, de Uruk hai en de Olog hai...DAT waren gave karakters. Angstaanjagende wezens waartegen mysterieuse helden het moesten opnemen.

In Het Rad des tijds heb je Trolloks. Een soort van kruising tussen mensen en beesten...scary.

Kan iemand me vertellen of dit nog ergens naar toe gaat of kan ik beter stoppen met lezen?


Deel 1 gaat nog erg snel in vergelijking met de latere delen. Zo bij deel 9 ben ik afgehaakt. zelden een schrijver gelezen die zo vakkundig zijn eigen serie de nek omdraait. tip: lees George RR Martin.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 24-07-2007 15:39 by Pandora Profiel van Pandora

Ach ik ben steven erickson wederom aan het herlezen.
Heb alleen de eerste vijf delen, maar zodra ik nummer vijf uit heb begin ik eigenlijk alweer aan een. Gaafste serie die ooit is geschreven.


Leidenschaft
100%Pessimist
Usericon van Leidenschaft
Posted 24-07-2007 15:47 by Leidenschaft Profiel van Leidenschafthttp://last.fm/user/leidenschaft

Ik ben nu op een-derde van De Germanen: Bloei en ondergang van de bedwingers van het Romeinse Rijk van Ernst Jung. Très informatief bouque, alleen af en toe lastig om te lezen vanwege lange en gekunstelde zinnen. Wel veel verwijzingen naar andere schrijvers en boeken, zodat je die zelf kunt opzoeken, en zelfs verwijzingen naar allerlei plaatsen en musea, waar bijv Germaanse nederzettingen waren of waar je opgegraven artefacten kunt bezichtigen. Geen plaatjes helaas, ondanks het feit dat er veel voorwerpen worden beschreven...


We rose from sand and stone, to follow the light's allure...


slome
Usericon van slome
Posted 24-07-2007 17:46 by slome Profiel van slome

quote:
Op 7 juni 2007 13:46 schreef Arasazi het volgende:
Ga straks 'Three bags Full' halen van Leonie Swann, iemand hier had het daar een keer over, lijkt me een leuk boek.


Jups, vette aanrader als je detective boeken met veel humor houd (ik ga meer voor het laatste, heb gewoonlijk een broertje dood aan detectives)

Momenteel bezig in The hitchhikers guide to the galaxy van Douglas Adams, moest er maar eens van komen. Gaaf boek tot nu toe.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 24-07-2007 21:16 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 7 juni 2007 14:11 schreef Hagal het volgende:
nadat ik je berichtje heb gelezen ben ik nu ook maar een hele lading boeken erop gaan zetten :D hopen dat deze ook lopen


En ik nu ook.
Tjeezzzz wat gaat die site langzaam...
Als ik die boeken er ooit op krijg dus


Hatsjikidee!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-07-2007 21:18 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 juli 2007 15:47 schreef Leidenschaft het volgende:
Très informatief bouque
*proest*

Frans Voor Beginners een idee als volgende te lezen titel?



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-07-2007 21:20 by Dentz Profiel van Dentz

Nu aan het lezen.
The Hitch Hiker's Guide to the Galaxy. A Trilogy In Five Parts.


[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 24-07-2007 21:20]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


slome
Usericon van slome
Posted 24-07-2007 23:33 by slome Profiel van slome

quote:
Op 24 juli 2007 21:20 schreef Dentz het volgende:
Nu aan het lezen.
The Hitch Hiker's Guide to the Galaxy. A Trilogy In Five Parts.



O ja, ik ben ook het complete werkje aan het lezen.


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-07-2007 23:34 by watery black Profiel van watery black

ik ben momenteel weer eens in "Johnny got his gun" aan het lezen. Blijft een heerschboek


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-07-2007 1:38 by Chelman Profiel van Chelman

Ik wil het nog een keer lezen. Ik vraag me echter af of het gaaf is vanwege Metallica of omdat het een goed boek is. De schrijver was lid van de Communistische Partij in de VS = verrader.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen