|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben een jaar of 6 geleden tot het tweede deel geraakt en er is niets van blijven gangen. Ik zou dus opteren voor het laatste. mvg wk10 |
|
Ik ben tot deel 8 gekomen |
|
quote: Ik ben geloof ik gestrand in deel 8,9 of 10. Ik vind het verhaal en de wereld zeker erg gaaf en wat mij betreft zijn de eerste 5 delen de moeite waard, daarna werd het verhaal echt doodgeschreven. Het gaat inderdaad wel heel erg langzaam, als je dat niet trekt, dan zou ik stoppen, want sneller wordt het zeker niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
bol.com heeft sinds 1 juni de mogelijkheid om je boeken 2e hands te verkopen! jeuj, ik wist al niet wat ik met die 2 kisten aan meuk moest die ik niet leuk genoeg vond om in de boekenkast te zetten, maar te zonde om weg te gooien die krengen zijn duur zat dus van de week ff die boeken erop gezet en warempel het loopt! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
ben nu bezig in poetins rusland van anna politkovskaya |
|
ik met "het laatste geheim" en "echt sexy" van dorresteijn. er liggen her en der door het huis nog wat boeken opengeslagen, tis even in wat voor bui ik ben er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ga straks 'Three bags Full' halen van Leonie Swann, iemand hier had het daar een keer over, lijkt me een leuk boek. "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote: nadat ik je berichtje heb gelezen ben ik nu ook maar een hele lading boeken erop gaan zetten :D hopen dat deze ook lopen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:niet slecht hè? ik heb nu voor 50 euro verkocht nog maar 81 boeken te gaan! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
de site meldt dat 97% van de verkochte boeken geen problem oplevert met betalen etc en nu heb ik van de 24 boeken die betaald hadden moeten zijn van 3 boeken geen betaling gekregen officieel. das dus een betaalpercentage van 87,5% en daar ben ik minder blij mee ik heb nu uitbetaald gekregen 157 euro niet uitbetaald 18 euro op mijn vragen van maandag en woensdag heb ik nog geen antwoord gekregen terwijl ik eerder na 2 dagen uitgebreid antwoord heb gehad. krijg nu de neiging om de bestellingen niet meer te accepteren totdat het is opgehelderd door bol.com of ben ik nu aan het miepen? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Hoe heet je daar dan? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Of een boek die je verkoopt? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
JuliaPunt http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_ScndSeller-Overview?Section=SCND&SellerID=12509 firefox heeft ff moeite met de link maar explorer opent hem wel [edit]bol.com was even aan het kloten, doetet weer gewoon [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 13-07-2007 18:19] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik ben nu bezig in dit boek: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Deel 1 gaat nog erg snel in vergelijking met de latere delen. Zo bij deel 9 ben ik afgehaakt. zelden een schrijver gelezen die zo vakkundig zijn eigen serie de nek omdraait. tip: lees George RR Martin. |
|
Ach ik ben steven erickson wederom aan het herlezen. Heb alleen de eerste vijf delen, maar zodra ik nummer vijf uit heb begin ik eigenlijk alweer aan een. Gaafste serie die ooit is geschreven. |
|
Ik ben nu op een-derde van De Germanen: Bloei en ondergang van de bedwingers van het Romeinse Rijk van Ernst Jung. Très informatief bouque, alleen af en toe lastig om te lezen vanwege lange en gekunstelde zinnen. Wel veel verwijzingen naar andere schrijvers en boeken, zodat je die zelf kunt opzoeken, en zelfs verwijzingen naar allerlei plaatsen en musea, waar bijv Germaanse nederzettingen waren of waar je opgegraven artefacten kunt bezichtigen. Geen plaatjes helaas, ondanks het feit dat er veel voorwerpen worden beschreven... We rose from sand and stone, to follow the light's allure... |
|
quote: Jups, vette aanrader als je detective boeken met veel humor houd (ik ga meer voor het laatste, heb gewoonlijk een broertje dood aan detectives) Momenteel bezig in The hitchhikers guide to the galaxy van Douglas Adams, moest er maar eens van komen. Gaaf boek tot nu toe. |
|
quote: En ik nu ook. Tjeezzzz wat gaat die site langzaam... Als ik die boeken er ooit op krijg dus Hatsjikidee! |
|
quote:*proest* Frans Voor Beginners een idee als volgende te lezen titel? |
|
Nu aan het lezen. The Hitch Hiker's Guide to the Galaxy. A Trilogy In Five Parts. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 24-07-2007 21:20] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: O ja, ik ben ook het complete werkje aan het lezen. |
|
ik ben momenteel weer eens in "Johnny got his gun" aan het lezen. Blijft een heerschboek "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik wil het nog een keer lezen. Ik vraag me echter af of het gaaf is vanwege Metallica of omdat het een goed boek is. De schrijver was lid van de Communistische Partij in de VS = verrader. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |