|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik lees nooit boeken gaat me net iets teveel tijd inzitten hehe.......... |
|
quote: Terry Pratchett is geniaal!!!! Ode aan deze schrijver Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik sluit mij hierbij aan. (de computerspelletjes zijn ook ) driewerf BROODJE POEP! |
|
quote: Ik kan het niet helpen ik vind terry pratchett echt heel saai ik hou toch meer van robin hobb en robert jordan |
|
Ik hou het bij lectuur. |
|
Anne Rice - The Witching Hour eindelijk uit Erg goed boek, fijne schrijfstijl, lekker lopend verhaal |
|
Nog altijd bezig met de eindeloze fantasy serie van Raymond E. Feist Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ik lees niet echt veel. terry pratchett is een beetje te saai , maar ik heb de koninkrijk te koop serie van een andere terry(waarschijnlijk goodkind, maar er zijn er drie, iig die van de shannara serie) en nu lees ik wel af en toe literatuur omdat het moet voor school I was me but now he's gone |
|
Kent iemand 'The wheel of time' van Robert Jordan. Het hele verhaal zijn wel een aantal boeken maar het is wel super tof Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Heeft iemand nog tips voor mij. Boekenseries als Dark Matter vind ik erg goed (arg deel 5 is zeer waarschijnlijk gecancelled) en Anne Rice vond ik ook zwaar cool |
|
Als je van heroische fantasy houd moet je David Gemmel lezen. De boeken zijn echt En Jack Vance Heerscht ook. |
|
Dargull je bent een lul. |
|
quote: ik houd ook van jou vargen |
|
Hmmm... ik ben de boekenserie van Churchill aan het lezen Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
godvr net vier boeken voor samen 180 pleuro moeten kopen |
|
nu aan het lezen : Jim Marrs - Regeren vanuit het duister (samenzweringen, complotten en geheime genootschappen) |
|
quote: Robert Jordan regeert!! net als Jack Vance. Het enige nadeel van Robert Jordan is dat hij wel erg uitgebreid schrijft . maargoed, slecht is het niet,integendeel. (ik ben benieuwd of ze zijn boeken ook eens verfilmen ) |
|
Ik heb geprobeerd Gilgamesh te lezen, maar dat viel om meerdere redenen flink tegen vergeleken met bijv. het lezen van een Griekse mythe: - Gilgamesh is niet compleet. Sommige stukjes zijn uit eigen inzicht ertussen geplakt, of nog helemaal weggelaten. - Ik heb 5 jaar Grieks en Latijn gehad, dus heb bij Griekse mythen het voordeel dat ik een aardige achtergrondkennis heb. De Babyloniers (Soemeriers?) ken ik zo goed als niks van, alleen het feit dat ze zich puur als dienaars van de goden zagen. Ik ben nu begonnen in Dante's Divine Comedy, en ik vind dat ze introductions achteraan het boek moeten plaatsen. Die dingen maken ze altijd veel te lang en ik heb nooit zin om die te gaan lezen. Echter, als zoiets achteraan het boek staat verliest het zijn functie en kun je het ook geen introductie meer noemen (No shit Sherlock! )... |
|
Ben bezig met Shogun van James Clavell. Is tot nu toe wel leuk maar ik moet nog meer dan 500 pagina's. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Ik lees vooral fantasy, laatste tijd wat minder, omdat de letters draaien het ligt niet aan me ogen volgens de opticien *snik* maargoed, ikke lees nu ongeveer the great book of amber ^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^ |
|
Wie heeft 'toevallig' Heren der duisternis deel 2 3 en 4 over? Heb zelf alleen 1Heb ze wel allemaal gelezen ,maar die krengen zijn moeilijk te vinden. Zijn van Tanith Lee trouwens. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Heb net de Paradise Lost van Milton uit...vond het een hele kluif (is in dichtvorm geschreven in een ouderwets soort engels)...maar prachtig! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Feesttaarten |
|
Ben nogal een fan van Herman Brusselmans. Niet alleen van zijn boeken, maar ook van zijn ingesteldheid tov van de maatschappij. Alleen jammer dat de meeste mensen zijn humor meestal niet doorhebben. So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |