|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ga terug naar je Thea Beckman hippie |
|
quote: heeersch!!!! THX!!! Nog meer van deze links? |
|
quote: Het Project Laurens Jsz. Coster is blijkbaar dus NIET mislukt!!! Kijk maar op deze link! http://cf.hum.uva.nl/dsp/ljc/ Met dank aan Arachnia! Edit: ik heb vlug gekeken, en t lijkt alsof alle belangrijke Nederlandsche werken aanwezig zijn!!! [Dit bericht is gewijzigd door Shun Sacer op 29-04-2003 21:54] |
|
quote:ik weet verder geen boeken, ghehehe eh... titels dus... [Dit bericht is gewijzigd door Arachnia op 01-05-2003 13:38] HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Momenteel lees ik 'Paddy Clark Ha Ha Ha' van Roddy Doyle, erg vermakelijk geschreven, lekker simpel |
|
Moesten wij in 't vierde lezen; was inderdaad wel leuk. Ben momenteel Lady of the Reeds (Pauline Gedge) aan het lezen, kwestie van mijn beeld van het oude Egypte wat "levendiger" te maken (en m'n cursus wat minder saai) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik heb bijna mijn boek over de kruistochten uit nl.Jan Leyers'in de schaduw van het kruis Best een interessant boek, er is ook een tv-serie van gemaakt, heeft hier nog iemand die gelezen? true disco chick |
|
quote: quote: kruistocht in spijkerbroek? HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Jenje, als je clive barker goed vind moet je een keer het spel spelen waarvan het verhaal door hem is gemaakt: Clive Barker's Undying Kippevel gegarandeerd (best gespeeld in een leeg, donker huis rond het middernachtsuur) Ik ben weer eens met de Duin-saga begonnen, heb het al te lang niet gedaan. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: ben ik nu aan het spelen. schitterend spel!!! |
|
Als ik eerlijk ben, ik heb het spel nooit uitgespeeld omdat ik het te creepy vond... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:wat schattig!! HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
ouch... daar gaat het laatste draatje trueheid "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
just finished: George Stark HEERSCHT |
|
Bezig met lezen... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hmmmm, leeft dat kreng nog steeds? nou ja ik ben nu bezig in; en daarna ga ik aan "De wereld van Sofie" van jostein gaarder beginnen. |
|
ik heb niet zo veel boeken in huis enkel deze: Lords Of Chaos A - Z of death metal The Necronomicon De Antichrist (Nietzsche) In De Ban Van De Ring (Tolkien) |
|
Heb pas gelezen (tussen nu en 2 maanden geleden, geldt niet voor House of Leaves): 1.House of Leaves - Mark Danielewsky 2.The Prose Edda - Snorri Sturluson 3.Enders Game - Orson Scott Card 4.H.P.Lovecraft Omnibus - The Mountains of Madness 5.Arabian Nights - Husain Haddawy Ben nu bezig met: H.P.Lovecraft Omnibus 2 - Dagon Heb pas aangeschaft en is dus nog op mijn To Read List: 1. The King of Elfland´s Daughter - Lord Dunsany 2. The Charwomona´s Shadow - Lord Dunsany 3. A Brief History in Time - Stephen Hawking 4. Time Travel in Einstein´s Universe - Richard Gott 5. Ideas and Opinions - Albert Einstein Ik ben voorlopig wel ff bezig denk ik There is no religion higher than Truth! |
|
jezus, zoveel!! Hobbie zeker, ik lees NOOIT verhaaltjes. Ja, alleen toen het moest voor school "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nu aan het lezen: - Moby Dick , door Herman Mellville - De wereld van Sofie, door Jostein Gaarder - Picture of Dorian Gray, door Oscar Wilde |
|
Ik ga zo meteen beginne aan "de god van kleine dingen" van Arundhati Roy. Haar laatste "oneindige gerechtigheid" heb ik onlangs uitgelezen en is een zeer vette aanrader. Wat kan die jonge dame pittige kritiek geven om het westers imperialisme. +9 Je bekeerd je gegarandeerd tot het andersglobalisme. mvg wk10 |
|
quote: +9? het boek is voor negen jaar en ouder? anders globalisten net als Noreena Hertz (ook een schrijfster) zeker. Echt wat een kreten allemaal, het klinkt zo mooi, het klinkt prachtig. Het is alleen zo jammer dat die lossen kreten nergens opslaan en totaal geen oplossing aandragen voor het probleem. Het is leuk en klinkt aanemelijk als je dat soort boeken de eerste keer leesr. Lees je het een tweede keer dan merk je dat je beetgenomen wordt door de beste marketing strategien die er zijn. |
|
quote: Lees het eerst mens en kom daarna nog eens af met je grote mond. mvg wk10 |
|
quote: sorry ben momenteel al bezig in een boek. Niccolo Machiavelli- De heerser. Daarna begint school weer dus geen tijd voor onzin boekjes van een van de duizenden pengeile antiglobalistjes. Ze moeten eerst maar eens een goede filosofische basis opbouwen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |