![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heeft er iemand wel eens een boek besteld bij Amazon.com (usa) of een andere grote Amerikaanse online boekwinkel? - Betaal je dan nog iets van importkosten of -belasting? ![]() |
|
quote: Same here! Zijn nieuwe boek 'Mank' swingt weer als vanouds. Een terugkeer naar de stijl van pakweg tien jaar geleden, met dit verschil dat het hoofdpersonage zijn schrijversschap niet benadrukt zoals vroeger het geval was. Na het erg zwakke 'De Kus in de Nacht' is Brusselmans terug van weggeweest. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Douglas Adams!!! Hoe kon ik die vergeten??? ![]() Wereldschrijver is dat, heerlijke sci-fi humor wat die vent heeft "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: Hola, nog Brusselmans liefhebbers! Kus id Nacht was idd wat minder, maar ik vond PITFACE een geweldig goed boek!!!! Ook gelezen?? Zn beste boek is n ouweke, het "Slechte nieuws van deze tijden..." ![]() |
|
quote: Yep,zie het 'Aan te raden boeken'-topic! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: hier ook nog, heb laatst op de boekenbeurs Bloemen op mijn graf gekocht, gesigneerd wel te zeggen, toffe gast, de Herman ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
zeker Vlaams ![]() |
|
quote: idd ![]() Hilarisch boek van hem ![]() ![]() ![]() Hilariteit tot en met, je ligt plat van het lachen. ![]() Maar zijn visies op de maatschappij zijn echt heel erg goed, steelt veel hedendaagse zaken in vraag die vele mensen normaal vinden. Topschrijver ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ben momenteel De genealogie van de moraal van Nietschze aan het lezen. Om het lezen (oneindig gegoogle + bladeren in de noten) te veraangenamen wil ik een biografie over de beste man en een historisch overzicht van de filosofie aan gaan schaffen. Mijn favo romanschrijver is trouwens Mulisch, wordt tijd dat ik weer eens iets van hem ga lezen. ![]() |
|
Mijn favoriete schrijver is Dick Bruna, leest zo makkelijk weg ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: Ik heb "Nietzsche in Turijn" gelezen, een biografie, erg interessant. Er staan ook stukken van brieven in die Nietzsche naar vrienden geschreven heeft. Naar mijn mening wordt er iets te veel (en te makkelijk) gespeculeerd over zijn psyche, maar al met al is het zeker wel de moeite waard. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 14-11-2002 15:03] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Dat lees ik je toch altijd voor ![]() Sinds wanneer kan jij zelf lezen dan? Het verbaast me al dat je zonder dat ik er ben op ZM kan.. [als ik straks thuis kom ga ik klappen krijgen ![]() quote: Ik zal eens bij Donner kijken, bedankt voor de tip iig ![]() ![]() |
|
quote: en terecht... ![]() quote: np ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 14-11-2002 15:08] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Ja joh, stook haar nog ff lekker op ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
hehe, sorry, maar ik dacht dat je wel van klappen hield... ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Vandaag niet meer ![]() Ik ga naar Azzie toe, die slaat me tenminste niet, of alleen als IK het wil dan ![]() Uhm -- en nu weer ON topic? ![]() |
|
quote: On topic: http://www.qualitysm.com/shopcart/index.htm?catalog.htm&1 Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Hmmm...ik heb niet echt 1 favoriete schrijver, Herman Brusselmans, Mulisch, Joost Zwagerman en jawel.. Agatha Christie behoren tot mijn favoriete schrijvers. Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: YES EEN KENNER ! ![]() Veel mensen vragen me of ik niet eens van andere schrijvers wil lezen, maarja dat doe ik wel wanneer ik alle "Kings" gelezen heb dus dat word over een jaar of twee, drie (mischien wel meer) ooh 'k heb trouwens 1x bij gebrek aan beter een boek van "Patricia Cornwell" gelezen ![]() Oja Hall Lindsey ook nog wel. Deze heb ik van King gelezen: Alles is eventueel, Donkere toren(deel 3), De Talisman, Zwart huis, Insomnia, Droom landschappen, Satanskinderen, Schemerwereld, Christine, Het meisje dat hield van Tom Gorden, Carrie, Dodelijk Dilema, De Spelbreker, Rosie, Desparation, Noodzaak en nog paar meer geloof ik. En momenteel zit ik gruwelijk zonder ![]() Maarja "Shit happens" The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
Nou.... wat een 'kenner'. Wereldliteratuur hoor ![]() ![]() |
|
quote: Ja van die Agatha Christie heb ik er ook nog een heel stel gelezen (was ik alweer vergeten ![]() Die is ook verrekte goed ! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
quote: Hmmm Hadden we het over wereldliteratuur ? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
quote: ![]() Volgens mij is ze de beste detectiveschrijver ooit. De sfeer in haar boeken is geniaal. Don't blush when I rip you open ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |