|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[Kom effe online!] |
|
Voor de liefhebber van lietrair-verantwoorde crime thrillers zoals die van Matthew Pearl of Caleb Carr: Critique of Criminal Reason - Michael Gregorio Ik heb hem net uit. Fantastisch. Ik ben om 2 uur 's nachts lui en dus: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Alleen les van jou schat [Dit bericht is gewijzigd door Leidenschaft op 04-09-2007 18:42] We rose from sand and stone, to follow the light's allure... |
|
quote: Ik ben nu bij boek 10 beland, maar ik vindt het juist de beste serie die ik ooit gelezen had, gelijk aan of beter zelfs dan lord of the rings. Het is wel traag, maar je komt echt in de serie op een gegeven moment. Misschien maakt het ook nog verschil of je hem in het Engels leest of in het Nederlands, ik lees hem in het Engels. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Robert Jordan is 16 september overleden [Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 17-09-2007 20:20] "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Ik heb zondag Richard Dawkins - God als misvatting besteld, hoop en zo snel mogelijk binnen te krijgen. |
|
quote: Wikipedia: quote: Best lullig dan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Brrr...ik krijg de kriebels als ik die titel in vertaling hoor. Het heeft bij lange na niet de lading dat het Engelse 'God Delusion' heeft en doet mij vrezen voor de rest van de vertaling. Overigens is dit niet echt een geweldig boek. Wel een leuke diatribe maar ook niet meer dan dat. Het leest wel lekker weg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
al een tijd terug heb ik "het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht" gelezen van mark haddon, ging over een moord op een hond en een autistisch knulletje ging dit even oplossen. het hele boek was beschreven vanuit zijn oogpunt, echt vreselijk gaaf. kent iemand soortgelijke boeken? ik heb ooit eens wat tips gekregen, welke boeken erop leken, volgens mij van mmayo. |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ach..dat is gewoon een transpositie typo en geen spelfout. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Brrr... ik krijg kriebels Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Onlangs De Acht van Katherine Neville gelezen. Voor liefhebbers van historische thrillers een aanrader www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
In Ierland het volgende boek gekocht: Een boek over de legendarische Táin Bó Cúailnge, ook bekend onder de naam Cattle raid of Cooley. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dan moet je absoluut Extremely loud & incredibly close van Jonathan Foer lezen. http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004002777297&Section=BOOK_EN After his father’s death nine year old Oskar Schell sets out on a quest. He has found a key which has ‘black’ written on the back. Oskar will put a smile on your face when he takes you for a journey around New York city. He meets colourful people from different backgrounds and lifestyles. His grandma, who lives across the street, and mother love Oskar to death. Their worried about oskar and do anything to help him. Oscar is the child that, after the only man in the family is gone, holds the family together. Jonathan Safran foer tells the story about a boy who has asperger syndrome. He soon wins your heart for Oskar who starts a heartbreaking quest for his father. One of the best novels I have read the last few years. [Dit bericht is gewijzigd door trol op 24-09-2007 12:19] |
|
Alles is Verlicht van JS Soer vond ik zelf veel gaver, wat een sfeer ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Niet geheel ontipoc maar goed. Ik ben op zoek naar een portable Ebook reader. Natuurlijk wel eentje die geen backlight scherm heeft maar een electronic ink scherm. Momenteel zit ik aan de volgende apparaten te denken: iRex Iliad Sony PRS-500 Amazon.com reader (nog niet beschikbaar) Heeft iemand tips en/of ervaring? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ben net begonnen in 'The Long Goodbye' van Raymond Chandler. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: besteld ben benieuwd |
|
Nadat ik in mijn vakantie in 13 dagen zo'n 15 boeken heb gelezen, een weekje niet gelezen. Toch maar weer langs de bieb vandaag en daar het boek Jimmy van Robert Whitlow opgehaald. Het verhaal gaat over een jongetje met een licht verstandelijke handicap en een fotografisch geheugen die betrokken is als getuige bij een of andere zaak. Leek me wel lekker weglezen. En het groot drakenboek opgehaald, met korte verhalen over draken (sja, ik vind mythische wezens leuk) |
|
Was er niets anders te doen tijdens de vakantie? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Genoeg, maar ik lees snel en eenmaal in een goed verhaal, moet ik het in een keer uitlezen van mezelf. |
|
Na de zoveelste gefaalde poging Nietzsche begrijpend te lezen (dit is per definitie een redelijke utopie, maar er zijn gradaties in onbegrip ) heb ik een nieuwe strategie bedacht: eerst werken van Schopenhauer bestuderen. Ben nu bezig in "De vrijheid van de wil". |
|
quote: Ik heb dat boek van Schopenhauer ook nog liggen, die moet ik ook (ooit) nog eens gaan lezen. Ik ben benieuwd wat je er van vindt! Wat trouwens wel eens helpt als je een filosoof wat beter wil doorgronden is om eerst een inleidend werk over de desbetreffende filosoof te lezen alvorens aan zijn eigen werk te beginnen. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |