|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die is idd errug goed... Maar ook Mike Portnoy (Dream Theater) en Sean Reinert (Cynic, Aghora, Death-cd Human) zijn . En Gene Hoglan (o.a. Death, Straping Young Lad) natuurlijk !!! |
|
Je hebt gelijk Mike is dan ook een van mijn grote invloeden{ben zelf metal drummer} |
|
heheh MIJN drummer wel te verstaan!! |
|
Nicolas Barker is inderdaad erg goed.....Dave Lombardo trouwens ook ! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Hellhammer & Trym Torson I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Inderdaad! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik ga ook voor Hellhammer Maar Mike Portnoy vind ik ook errug goed (die man zit achter een drumkit met zoveel toeters en bellen dat je hem bijna niet meer kunt zien zitten!) No regrets and no remorse... |
|
Mijn stem gaat naar de drummer van Cryptopsy. Vanochtend nog even naar None so vile zitten luisteren en woorden schieten tekort om dat geweld te omschrijven. Verder was de drummer van Suffocation (enigzins vergelijkbaar met Cryptopsy) ook wel een eerste klas houthakker. |
|
Vince Verkay van Evoken ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Guy van Oceans of Sadness, wat een show geeft die!! |
|
Ik sluit mij maar aan bij Zombie wat Cryptopsy betreft, hoewel ik niet met zekerheid zou zeggen dat dat nou de beste is... maar die cd heb ik zelf echt heel vaak op staan, geweldig gewoon!!! Dead things grow from deep inside... |
|
ik denk nick......maar jah die gast van cryptopsyhad ze heel graag live willen zien op wacken..............had me verslapen verdomme. Ik kon me zelf wel schieten!!! Suck my piss |
|
ik vind cozy powell nog steeds de beste drummer die vroeger bij rainbow drumde wat kon die drummen bij optredens met een drumsolo van ongeveer 20 minuten welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Rick Allen!!!! Voor degene die Rick Allen niet kennen (shame on you): Rick is de drummer van Def Leppard en verloor in 1978 tijdens een auto-ongeluk zijn linkerarm. Sindsdien drumt hij met één arm! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Gene Hoglan natuurlijk(ex-Death, ex-Testament, ex-Dark Angel, Strapping Young Lad enz,enz)!!!WOW, wat kan die kerel drummen! |
|
quote: Ja,inderdaad die gast drumt ook als een bezetene met maar één arm(hij doet volgens mij ook veel met z'n voeten).Zeer knap. |
|
quote: Yep meid, de Guy is een goeike... Om het bij de Vlaamse underground te houden: Steven van Suhrim. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Die drummer van Emperor (ben z'n naam kwijt) of natuurlijk Hellhammer |
|
ja Rick Allen is cool en Cozy Powell zeker Guy van Oceans of Sadness zou ik dan graag wel een keer live aan het werk willen zien O ja Bint wat vind je van die gast van kalashnikov? |
|
Dave Lombardo |
|
quote: Kan ik nix aan toevoegen verder zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Dave Lombardo, Hellhammer, Derek Roddy, Dave Culross, Gene Hoglan, drummer van The Crown tijdens "Hell is Here"... en de drummer met de meest losse polsen, de drummer van Devourment! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Troost je, ik vond ze erg tegen vallen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
heb je toevallig wel exhumed gezien??? kotsende bassist!! Suck my piss |
|
Eeeeh vergeten jullie niet iemand??! Ik noem maar eens iemand: Pete "commando" Sandoval |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |