|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
heb al ooit eens gereplyed maargoed... Trym Torsson I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
lars ulrich en die gozer van dis denk k yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Hoeveel metaldrummers ken je? |
|
2 |
|
IDD Mikkey Dee Phil Rudd Dave Lombardo Gene Hoghlan Rob Mills (RAZOR pre 1988!) Charlie Benante Rob Reiner (anvil) Randy Black (Annihilator) Atomic Steif (ex SODOM) |
|
in het nummer Sun of Tipharet of zo (weet de naam niet meer goed) van Absu wordt goed gedrumd, valt de gitaren even uit en gaat het drummen door Voor de rest is het drumwerk bij Absu ook goed. Drumwerk bij Bolthorn vind ik trouwens ook niet verkeerd |
|
ik heb niet alle paginas doorgelezen, weet dus ook niet of ze al genoemd zijn: Tim Yeung Dave Lombardo Paul Bostaph Dave Culross Tony Laureano en die drummer van mastodon die vroeger bij today is the day zat! |
|
Zijn vast al genoemd maar ik ga echt niet alles doorlezen... 1. Helhammer, 2. Frost, 3. Nicholas |
|
Ik ga voor de drummers van Immolation, Darkthrone (vooral op Soulside Journey) en Behemoth, maar ook de drummers van Nile en Morbid Angel mogen er wat mij betreft best wezen. an evil incarnation of DEATH! |
|
Gene Hoghlan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hellhammer en natuurlijk Frost! helemaal vergeten *edit* Nicholas Baker bedoel je? Ook zeer goede drummer, erg snel, jammer dat bij Dimmu Borgir nu de drum iets te ver naar voren staat. [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 18-05-2003 13:29] |
|
De drummer van Metal church op de eerste lp's ...naam ken ik niet Anders laat ik het maar bij Terry Bozzio houden. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Kirk Arrington. Da's inderdaad niet de minste... "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Aha nu ken ik plots wel zijn naam After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Kirk Arrington is COOL! |
|
quote: He hans, toch ook maar niet naar dismember? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Bart van Mierlo! (Ungolianth) |
|
quote: Brann Dailor idd! De drummer van Ceadere is trouwens ook best goed |
|
zeker mensen. Het zijn allemaal goeie drummers. De drummer van Mayhem vind ik te gek maar voor mij staat GENE HOGLAN en RICHARD CHRISTY toch bovenaan. |
|
quote:In de studio kan je alles goed laten klinken, foutjes wegwerken, etc. Touché, pussycat! |
|
Flo van cryptopsy, Tony van Angel Corpse/Nile gozer van Krisiun. Heersen allemaal "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Buitenland: Nick Barker zonder twijfel Binnenland Sjoerd Visch(Ex-Altar) |
|
Ik ben een unieke drummer! |
|
gelukkig wel! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |