|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
DAT is jou mening, blasten rules imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Brann Dailor maar weereens noemen |
|
Hou toch op, man...Tony Laureano.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: hahahahahahahahahrgh! Bakvet!! geweldig! GO GRINDMINDED Bruce Banner |
|
quote: + Gene Hoglan "Datis nepis potentis negrote" Wivinicus Cornelius |
|
quote: Ik ken niet veel van drummers, maar deze kerel heerst. Heb hem 1 keer life een drumsolo van een kwartier zien doen |
|
helhammer frost |
|
Frost?! Nee, die zeker niet. mvg wk10 |
|
ben blij dat mijn mening door iemand met feiten wordt nietig verklaard |
|
Komzeg, hij kan drummen jazeker. Maar er zijn er toch genoeg die 100 keer beter drummen. mvg wk10 |
|
quote: Grindminded???? Morte Aeterna..... Bakkie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ff serieus.. Die nieuwe cd van Vital remains...heb je die al gehoord? Jezus wat een snel en strak drumwerk..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dechristianize is inderdaad weer een erg vette "Datis nepis potentis negrote" Wivinicus Cornelius |
|
quote: Met pro-tools kan ik ook zo drummen , maar de CD is erg goed - Mutatis mutandis - |
|
quote: Dream on,...... Dan mag je mij dat ook leren.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hellhammer en nick barker |
|
voblomberg drumt live echt ziekelijk |
|
Trym (Emperor) en Horgh (Immortal) En ik vind het wel geinig dat Frost drumt met 1 baspedaal! |
|
quote: alleen bij de blastparts dan toch zeker? - Mutatis mutandis - |
|
quote: hmm ja best strak, maar de laatste origin is nog wat sneller. Zoals ik al eerder had vermeld in dit topic "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ben het eens met Satanos. Ik vind Nicolas van dimmu-borgir een hele goede drummer. Tijdens een optreden als ik hem zie spelen, dan lijkt het net alsof hij zo op zijn gemak effe gaat drummen. Dat zie je best weinig. |
|
FLO |
|
quote: mwah, valt mee. Die gast van Krisiun is snel en ziet er ook niet bepaald vermoeid uit na 45 minuten achterelkaar doorrammen! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zit toch ff wat Decrepit Birth te luistere, dit is echt te strak gewoon. Waarschijnlijk heeft ie alles getriggerd net zoals pete, want het klinkt allemaal wat TE haarstrak! "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |