|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nickje.. al zo vaak gezien op deze pagina's.. Maar hijs wel "vet" jah.. |
|
die van KRISIUN zal toch wel dicht in de buurt komen! |
|
quote:Het grappige is dat die beste man producer is en het dus precies zo kan laten klinken als ie wil. Ik las een keer in een interview dat er aan zijn kit niks getriggered is. Touché, pussycat! |
|
Trym van Zyklon kan er ook goed mee overweg. Vooral in het nummer Storm Detonation komt z'n snelheid naar voren. |
|
quote: No meat is sweater |
|
quote: Ik heb een nummer van de land of frost demo op mp3 (winds of triton) en je hoort zowat geen muziek... dus echt aan te raden is t niet :p |
|
Gene hoglan Tony Loreano (zo spel je dat volgens mij) Immortal Pride |
|
ik vind de drummer van mortician op cd ook gruwelijk snel No meat is sweater |
|
Nick D'Virgilio I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: jah dies echt gruwelijk goed Je moeder. |
|
quote: Hij heet Roland he? |
|
Nicko Mcbrain |
|
quote: Trieste gast |
|
thomen stauch www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ok, ik ben er eindelijk helemaal uit. Mijn all-time favourite drummer is Reed Mullin van C.O.C. Ik lees in dit topic eigenlijk alleen maar over of extreem snelle drummers of extreem technische drummers. Maar Reed is gewoon enorm funky. Het lijkt wel alsof die gast gewoon niet stil wil zitten. Ik vind het gewoon heerlijk als een drummer alle stukjes kan opluisteren met zijn eigen roffeltjes en rariteiten. En dat lukt deze gast gewoon. Niet overtuigd? Luister het dan eens kreng!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
LOL @ kreng uhm, ik denk toch Mike van DreamTheater... week ik, standaard! cliche... maar ja, ik vinnum gewoon echt donders goed. de drummer van PainOfSalvation trouwens ook... en dan die van Converge. laatst gezien.. fokking gestoord! |
|
Alex Thomas op Bolt Thrower's Mercenary; subtiele grooves. Chris Reifert ten tijde van Autopsy...lekker lomp. Mike Browning ten tijde van Nocturnus; lekker grillig! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dave Lombardo, Nick Menza, Nicholas Barker (klinkt wat cliche, ik weet het) en Friso van Wijck!!! (Polluted Inheritance) Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
nog een... Gene Hoglan.. gewoon omdat ie het verdient hier tussen te staan.. |
|
Die john van origin! Trieste gast |
|
ik zie hier veel copy/paste drummers tussenstaan. luister eens naar Carl Michael (Ved Buens Ende, Cadaver Inc., Aura Noir,.....) die kerel die mag zeggen dat hij kan drummen. Retestrak, heeft helemaal geen triggers nodig (kheb persoonlijk nix tegen triggers als ze goed worden gebruikt), hij is zowel snel als heel ritmisch. zowel technisch als gevoelsmatig is hij super goed. Je hoeft geen goeie drummer te zijn als je enkel maar blast (ik kan het weten ik kan voor geen meter drummen maar blasten wel raar hé ) veel mensen beseffen dat niet, ze horen tatatatatatatatatatatata en ze zijn super zwaar onder de indruk, hetzelfde met getriggerde tiktiktiktik basdrums, BAH das geen basdrum geluid Sic Transit Gloria Mundi |
|
Moeilijk keuze maken, vandaar 3 stuks : *)Hellhammer - Mayhem, Arcturus enz.enz. *)Pete Sandoval - Morbid Angel *)Peter Wildoer - Darkane BLASTBEATS FOREVER |
|
reactie op lqw: hehehe, ik ben beniewd hoe verrot jouw blast is [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 11-10-2002 12:14] Trieste gast |
|
quote:jaaaaaah iem die het een beetje doorheeft!! daarom, gooi al die myrkskog en Mortician mannen in de vuilnisbak, zet een er 'simpele' Bill Ward naast en staan bruin, dan heb je nog Nigel GLockler (techniek manman) en vooral MIKKEY DEE (gevoel, ritme, techniek, accentjes). Maar als je zelf niet drumt ga dat zo snel niet snappen denk ik. Snelheid is gewoon kwestie van training, gevoel is een kwestie van 'gevoel' en dat leer je niet zo vlug. Vandaar dat een metaldrummer over 't algemeen geen blues of jazz moet drummen omdat ie de 'feel' niet heeft, omgekeerd een blues of jazzdrummer gaat heel makkelijk Metal kunnen drummen. weet trouwens iemand hoe zo'n (18") rocktagon klinkt? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |