|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
snel wil niet meteen zeggen dat een drummer ook goed is met0l! |
|
ff vergeten Mike Terrana die heeft mij tot metaldrummen aangezet |
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Mijn favorieten: - Tomas Haake (Meshuggah) - Virgil Donati (Planet X) - Martin Lopez (Opeth) - Raymond Herrera (Fear Factory) - John Macaluso (Ark) - Mike Mangini (Steve Vai) [Dit bericht is gewijzigd door Hieronymus op 09-01-2002 12:27] ... do you think we're forever? ... |
|
quote: echt wel!, wanneer de drummer niet snel is hoeft dat niet te zeggen dat ie slecht is... [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 09-01-2002 12:50] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Juist! I've said it before and I'll say it again: Rick Allen!!!! Voor degene die Rick Allen niet kennen (shame on you): Rick is de drummer van Def Leppard en verloor in 1978 tijdens een auto-ongeluk zijn linkerarm. Sindsdien drumt hij met één arm! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Het zal dan ook wel aardig bagger klinken.. Trieste gast |
|
ik zou zeggen haal eens een cd'tje van DL en oordeel daarna... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Wat voor soort muziek isset? Trieste gast |
|
Def Leppard is hardrock. |
|
NICHOLAS BARKER!!!! Zeker weten!!!!!!!!! Bloody kiss Leonie |
|
quote: Heheh...Alex Thomas heet hij geloof ik, drumt op het Mercenary album van Bolt Thrower. Bolt Thrower is zeker geen snelle band, maar die drummer drumt GOED!!! Je hoort dat hij de muziek volkomen beheerst en eigenlijk onder z'n niveau zit te drummen. Hij legt er nl. een soort subtiele groove in zijn spel dat de oude (nu weer terug) drummer helaas niet kan evenaren! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nicko mc Brain; de drummer van Maiden die elk optreden wel een keer de mist in gaat. Maar als je de cd's Somewhere in Time & Seventh son... eens checkt hoor je dat hij -nog steeds met een enkelbassdrum!- niet alleen de maat slaat, maar ook echt de muziek accentueert! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Man dat gezeik over Fredrik van Marduk... Ik vind het snel, als jij hem niet snel vindt, dan vind je dat maar lekker niet en donder dan op met die middelvinger.... Euhm; Nicko McBrain vind ik ook geweldig ja... misschien niet de meest technische drummer; maar zijn drumwerk is wel heel passend bij den muziek van maiden! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: dan check: http://www.exivious.com Tis een nederlandse band en t klinkt gewoon precies als Cynic. Een beetje TE als je het mij vraagt, maar ze spelen wel erg goed!! |
|
Verder schopt Ed Warby (Elegy, Gorefest, Ayreon) natuurlijk royaal kont!! Vinnie Paul (Pantera) heeft waanzinnig voetenwerk evenals Virgil Donati (check "On the Virg") |
|
.....Ook Aghora kan er niet aan tippen en Gordian knot zeker niet. Nieuwe dingen van Gordian Knot niet gehoord zeker ???? |
|
Fenriz (Darkthrone) moet je voor de gein eens Snowfall luisteren, dat nummer steekt zo goed in elkaar naar mijn mening 11.45: restate my assumptions |
|
quote:Snowfall is de demo versie van The Watchtower. Vierschilt die drum nog? Ga ik eens even luisteren... |
|
quote: Laat dan maar, ik houd niet zo van die harde muziek. Trieste gast |
|
kvind Fredrik van Marduk en Pete van Morbid Angel de beste metaldrummers, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de rest van de band ook goed vind Als Fredrik drumt ziet het er echt uit alsof ie een voetenbadje aan het nemen is Fredrik alstie drumt: |
|
quote: Dat weet ik verder niet hoor, ben (nog?) niet zo'n Darkthrone-diehard, kheb alleen Preparing For War (waar overigens nog meer geweldige deathmetal nummers opstaan)... [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 23-02-2002 19:22] 11.45: restate my assumptions |
|
Drummer van Rhapsody Hellhammer drummer van Fear Factory drummer van Nightwish |
|
de drummer van Cirith Gorgor kan er in ieder geval wat van.... verder: Vinnie Paul "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |