|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
die gast van krisium uiteraard en die van behemoth is ook super goed die bassist trouwens ook, maar daar hebben we niet over |
|
die heb ik nog niet geluister en mr van Ee is idd een hoop onzin |
|
Eén van de beste Nederlandse drummers (die ik al bijna was vergeten te noemen) is toch wel Friso van Wijck Of was ie al ergens genoemd? Hij weet hoe het moet. Oh ja, van Polluted Inheritance issie (meest recente werk "Into Darkness"). Touché, pussycat! |
|
Voor mij zijn dat Cozy Powell, Vinnie Appice, Mikkey Dee (uiteraard!) en Eric Singer. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
drummer van borknagar is goed |
|
de drums van vader vind ik op de cd's heel goed klinken maar of et live ook zo is zou ik nie weten My madness, my sadness |
|
quote: moet je voor de grap eens Vader - Carnal (live) downloaden, val je steil achterover. 11.45: restate my assumptions |
|
die gast van Vader is alleen maar snel, verder kan die ook niet veel met0l! |
|
uhm, weleens goed naar TOOL geluisterd? Die kerel drumt ook fucking goed |
|
Beste metal drummers, zonder twijfel Nigel Glockler, en Mikkey Dee, die mensen kunnen tenminste drummen, kwa techniek en feel zijn ze echt niet te verslaan. Snelheid is volgens mij ook een slecht criterium om de kwaliteit van een drummer te beoordelen (pas op hoed af voor die mannen die in een ruk zomaar twee minuten zitten te blasten). Then again dat trommelaartje in Quo Vadis is toch wel een prijsbeest, snel en technisch. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ivm Portnoy, prachtkerel, trommelgod en zo maar die drumt bitter weinig metal, geen zelfs, maar toch speelt heer Glockler gerust met de mike mee Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Juist! Vooral ook op de laatste plaat. Zeer sterke partijen (en nog goede liedjes ook). Touché, pussycat! |
|
Kvond Igor Cavalera altijd een erg goede drummer. Jammer dat ze na Arise geen goede albums meer hebben gemaakt. Doc is live zeker zo goed en snel als op CD. (ik vind trouwens Vader live altijd veel beter dan op cd. kweetniet maar op cd boeien ze niet zo heel erg, maar live blazen ze altijd als de tyfus.) Aantar "blastmaster" Coates van Diabolic kan er ook wat van, alhoewel ik Vengeance ascending minder goed vond dan Subterraneal Magnitude. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Idd de Nic. van Dimmu Borgir. Luistert maar is naar da nummer op "Puritanical..." na den intro (kak, den titel ff kwijt) - da is zo strak als den bilnaad van Kournikova! Enfin, die van Dream Theater is idd ook vet, en voor mijn part mag dië van Emperor er ook *gerust* bij ) § | |_ € |\\| ç | () |
|
quote: Hoor toch eensch de drummer van nile of cc of zo. en dan hoor je dat dat gepruts van dimmu heel weinig voorstelt |
|
quote: ik beweer ook niet het tegendeel.. 11.45: restate my assumptions |
|
De beste metal drummer....dat ben ik Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: nee, ik 11.45: restate my assumptions |
|
Ik! Ik, Wil Schuurman |
|
tsssk................ |
|
quote: wedden dat ik jou er zo uitblast? 11.45: restate my assumptions |
|
jullie behoren geen van beiden tot de beste drummer van de globe. dus nu weer on topic |
|
quote: Nee want ik drum helemaal niet ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ON-TOPIC!!! ik vind Flo Mournier van Cryptopsy goed 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |