|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik geloof niet in "aangeboren talent" Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Komt vast omdat jij er niet mee geboren bent Striem'n op de pokkel 1227 |
|
Waar kom je vandaan Roel, dan zal ik je even onder poepen, pissen of kotsen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
kom maar ff langs hoor, kunnen we lekker samen poepen Striem'n op de pokkel 1227 |
|
quote:Ja, okee, maar kunnen ze zelf ook componeren of alleen maar imiteren? Nog steeds erg knap van die gastjes. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Hee Roel kom anders maar naar naar Joure Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Joure sucks Harns uberheerscht joure Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
In harns en joure wonen alleen maar sukkels Striem'n op de pokkel 1227 |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Als ze op die leeftijd als composities van dat niveau kunnen spelen denk ik dat dat wel goed zit, alhoewel dat weer een andere skill is natuurlijk |
|
quote: wat harns west best of the best 1 telefoantsje en komst om dien loantsje Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik mut maar gou in Sneek gaan wonen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
ik kak je over je bilg, vieze barg Striem'n op de pokkel 1227 |
|
HEY STELLETJE LOMPE KANKERFRIEZEN LUL NEDERLANDS AUB! Bedankt voor de aandacht |
|
Lekker Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
die spleetoog van decrepit birth drumt akelig lekker Striem'n op de pokkel 1227 |
|
quote: Frysk bloed tsjoch op! wol no ris brûze en siede, En bûnzje troch ús ieren om! Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde, It Fryske lân fol eare en rom. Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Hoe ek fan oermacht, need en see betrutsen, Oerâlde, leave Fryske grûn, Nea waard dy fêste, taaie bân ferbrutsen, Dy't Friezen oan har lân ferbûn. Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Fan bûgjen frjemd, bleau by 't âld folk yn eare Syn namme en taal, syn frije sin; Syn wurd wie wet; rjocht, sljocht en trou syn leare, En twang, fan wa ek, stie it tsjin. Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Trochloftich folk fan dizze âlde namme, Wês jimmer op dy âlders grut! Bliuw ivich fan dy grize, hege stamme In grien, in krêftich bloeiend leat! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn ok genoeg offtopic gelult Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
die tony royster heeft vanaf z'n 2e ofzo les gehad van dennis chambers.Geloof me,dan leer je t wel een stukje sneller dan een boerenlulleraar.hoe oud zou die gast nu zijn? |
|
quote: Hij is op z'n 3e begonnen ja en drumt nu al 15 JAAR! Niet zo verwonderlijk dat je het zo goed kan en idd van Chambers geleerd. Maar of het al die 15 jaar is dat weet ik niet Oja en dan te bedenken dat Derick Roddy het zichzelf heeft aangeleerd, ja wie heeft er dan talent? [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 14-01-2004 13:09] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
als je geen talent hebt kan je les hebben van Dennis Chambers en na 20 jaar alsnog sucken.. Hebben jullie er al bij stilgestaan dat hij wellicht juist les kreeg van Dennis OMDAT hij zo getalenteerd is en hij op die manier de best mogelijke ondersteuning kon krijgen? |
|
daar zeg je wat. |
|
nu je het zegt |
|
Joris! Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |