|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik denk dat ook zonder Metallica metal op dit niveau gekomen zou zijn. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Hmmm, ik dacht dat dit topic over mij ging.... Maar dat heb ik blijkbaar verkeerd. |
|
quote: Paul Beltman van Judgement Day, wat een meeeeeeeeesterlijke drummer!!! *kuch* Ik moet zeggen: je mept menig collegadrummer er dubbel en dwars uit!! Strak, smaakvol, snel, ik was diep onder de indruk toen ik bij de repetitie kwam kijken!! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 03-01-2004 20:33] |
|
quote: Wordt tijd dat jullie met Satyricon of Mayhem op tour gaan. Kan jullie drummer Frost en Hellhammer eruit drummen. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: bron? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Mmm mijn favorieten, Dave Lombardo, Sean Reinert, Gene Hoglan en Derek Roddy. Van Derek Roddy laatst zijn instructieband gezien en die was errug indrukwekkend But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Daniel Erlandson van Arch Enemy I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it. |
|
quote: mja en zo super is het nog niet. Dan is John Longstreth toch nog wel iets sneller. Hoor die laatste plaat van Origin maar is, roffels niet te zuinig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja Stennis, daar ben ik het zeker mee eens. Maar ik vind jou ook een talent qua blastbeats. Maar ik houd zelf wel veel van groove om naar te luisteren. En laat ik eerlijk zijn : Met Judgement Day doe ik ook niet veel anders dan blastbeats ! Maar wat ik bedoel is dat ik blastbeats niet interessant meer vindt, een paar drummers die me kunnen verbazen met bb, maar voor de rest vind ik het tamelijk saai. |
|
quote: Haha, `t was maar een grapje, maar bedankt dat je toch lovend hapte !!! |
|
quote: snap ik! ik houd van beide> het liefst gecombineerd.. oftewel complex ..kansloos maaien is leuk, maar je CUNT je ei er niet echt mee kwijt !POEP! ik moet wel zeggen naast de blasbeats bij judgement day groove je er af en toe heerlijk op los! |
|
Daniel Erlandsson (arch enemy) en Ed Warby(bekend van Ayreon en Star One) uiteraard |
|
Ik vind Bobby Schottkowski van SODOM erg goed! |
|
Hem vind ik nou juist iets minder, sodom is nou eenmaal niet de meest technische band. Mikkey d van motorhead en bekend van king diamond vind ik zelf ook een goede drummer. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nee, technisch niet echt, maar ik vind hem toch heerlijk kunnen rossen op dat drumstel van hem! Luister maar eens naar de nummers Code Red of Among the Weirdkong! En anders natuurlijk One Night in Bangkok! Geef toe, dat beukt! edit: Mikkey D. heerscht inderdaad ook! [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-01-2004 10:33] |
|
Nicko McBrain Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Frost van Satyricon/1349 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: idd. De king heeft altijd wel goede muzikanten. Ook de eerste drummer van Mercyful Fate - Kim Ruzz - klonk erg goed. Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
quote: So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Da's weer mooi kut om te lezen dat die Dave Suzuki ook al faked!.Ik heb trouwens een keer in een mailtje van de drummer van Foetopsy (nu Brodequin) gelezen dat meneer Killdrums alle bassdrumpartijen op Festival of death heeft gefaked.Is er tegenwoordig dan niets meer echt? Ik hoop dat Flo Mounier zich niet tot dit niveau verlaagt Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Met Judgement Day faken we ook alles. We zetten met optredens altijd een bandje op, wat we in de oefenruimte hebben opgenomen. Uiteraard wel de slechtste oefensessie van JD ooit, anders lijken we te goed. Net zoals Venom, zeg maar. Hoe dan ook, dan proberen we te playbacken, en dat gaat redelijk goed, want niemand heeft het ooit in de gaten gehad! playbacken sucks : Metal is niet voor TMF, gvd ! |
|
quote:Dat zal niet gebeuren. Heb 'm het van 2 meter afstand echt zien doen. En met speels gemak! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Vraagje; Was je daarbij? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Hey,ik vroeg mij laatst eens af wie er voor het eerst is begonnen met blasten...was het Mick Harris? Of waren er daarvoor ook al van die maniakken... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |