|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Shit ja. Hoe kon ik Pete Sandoval nou vergeten? |
|
en nog steeds vind ik Vinny Paul van Pantera en Xytras van Samael de besten Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
die drummer van Kalashnikov is ook errug stoer!!!!! Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Tja, het drumstel is misschien indrukwekkend (een Battery of in ieder geval bijna). Maar hij weet ook nog echt alles uit al die 'toeters en bellen' te halen |
|
Kent iemand Sean Reinert' eigelijk wel ??? (Death 'Human' Cynic, Aghora, Gordian Knot) |
|
Pete is ook erg goed ,maar het is een ongeloofelijke lul Want hij vindt zichzelf de snelste en de beste en laat iedereen weten ook Sorry van het spelfoutje, Ik heb er nog een paar;Charlie Benante [ Antrax / S.O.D] en Paul Bosthaph [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 11-08-2001 3:05] |
|
verdomme, ja....Charlie Benante....de uitvinder van de blast-beat! Ennuh, Bob Bachus, niet technisch, niet snel maar zijn stijl is gofferdomme precies ASPHYX! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
"Pete "commando" Sandoval" daar kan niemand aan tippen. Ook een goede drummer Alex Hernandez van Immolation. "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
|
dat kleine drummertje van kalashnikov ragged er idd als een bezetene oplos, vooral voor zijn postuur. Verder moet ik zeggen dat ik die drummer vna Hammerfall ook zeer goed vindt (met zn 4 bassdrums en vlammende bekkens) |
|
quote: Absoluut. Hopelijk komt binnenkort de nieuwe Gordian Knot uit. O ja de beste drummer, Jason Rullo van Symphony X the human metronome! Hawk. Living and breating metal since 1976 |
|
ik vind Nicolas Barker wel goed en ook die drummer van Iced Earth niet te vergeten ik weet zijn naam niet |
|
quote: INDERDEED |
|
Tsja, moet ik toch iedereen weer teleurstellen (een paar hadden het wel goed trouwens) maar toch echt Gene Hoglan. Daniel Erlandsson is een goeie tweede. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jason Rullo , zoals ook alle andere muzikanten in Symphony X. Die gasten zijn echt goed. Btw... Ken Gordian Knot wel, maar kan hem nergens krijgen voor minder dan NLG 60,- (op Internet ook niet te vinden).. Ik hoop dat de nieuwe Gordian Knot dus beter verkrijgbaar is [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 19-08-2001 5:07] |
|
quote: Dan ga ik je nu heel gelukkig maken Kijk hier: http://www.lasercd.com/Merchant/lasercd/ Zoek op gordian knot. Kan even duren voor dat tie binnen komt maar dan heb je ook wat Hawk. Living and breating metal since 1976 |
|
Thnx voor de tip !!! (Moet ik eens rustig bekijken, komen transport en mogelijke transactiekosten bij.) |
|
quote: inderdaad, die gast van I.E. heeft echt een snelle dubbele bass enzo |
|
quote: Toch nog iemand met verstand van drummers Hieruit blijkt maar weer hoe Gene Hoglan onderschat wordt! |
|
Nicholas Barker en Charlie Benante zijn idd erg goed-maar de respectievelijke drummers van Slayer en Testament spelen m.i.ook verre van slecht... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: jij hebt helemaal gelijk !! No meat is sweater |
|
ik weet niet hoe die heet maar de drummer van origin is ook vet goed die kan een drumroffel met 1 hand!!! das toch wel snel download het nummer disease called man maar eens en luister het refrein maar eens dan snap je dat ik hem noem No meat is sweater |
|
quote: Ah weet je wat het is; Goede wijn behoeft geen krans. Ik bedoel iedereen kent het werk van Good Old Gene Hoglan (Hogland bij Old Man's Child?) dacht ik..... |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk, die roffels van hem klinken werkelijk te gek. Evenals Origin zelf, hoewel de zang hier en daar wel wat beter had gekunt. |
|
Die drummer van Macabre, dat vind ik ook wel een supergoeie drummer... en live maakt ie 't ook nog allemaal waar.. Denis The Menace noemt ie zichzelf..... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |