|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind Martin Lopez van Opeth toch ook een van de betere drummers... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Poeh, hoe heet ie ook alweer...? In ieder geval staan er drie bands op: als eerste D.A.M., vervolgens Candlemass en tenslotte Dark Angel. Combinatie van Jan Kont, maar wel een gaaf DA optreden (ook al is 't een erg korte registratie). De video is opgenomen na "Leave Scars" en die blonde krullenbol die op "Time does not Heal" meespeelt zit er ook al bij. Touché, pussycat! |
|
quote: Hmmm doesn't ring a bell maar het is dus een officiele video ? Als ik een titel heb dan kan ik op zoek...waar heb je die video gezien? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-01-2004 17:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik dacht dat ie wel officieel is, maar pin me er niet op vast. De video is van mijn broer(tje). Ik zal hem binnenkort eens bellen (hij woont in Arnhem, ik in Groningen). Touché, pussycat! |
|
quote: Is me ook pas echt opgevallen sinds ik de DVD Lamentations heb gekocht... Aanrader! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ok thanks! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ze grooven godverdomme wel!als je dat niet hoort moet je beter luisteren |
|
Ik heb vandaag nog eens entombed - clandestine geluisterd, en het viel me op dat de drummer toch wel heel leuke stukken drumt. Nicke Andersson heet hij. Hij drumt tenminste niet standaard zo snel mogelijk, maar is vrij creatief volgens mij. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Dave Lombardo Vinnie Paul Tomas Haake Hellhammer Frost Trym Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
Nicolas Barker |
|
Die gast van Postnatale Abortus ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Deze meneer grooved als een tiet. Rob Stanckiewiecz van Haji's Kitchen |
|
quote: Niet echt boeient, drumt zo goed als de hele tijd hetzelfde stuk opnieuw en opnieuw. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Die gitarist(en)!!!!!!!Geniaal gewoon en de drums klinken ook wel lekker! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Vince Abbott(pantera) Pete Sandoval Gene Hoglan Sean Reinert (death ) Jurgen Reil"ventor" (kreator) Mike Sjöstrand (Hypnosia) Dave Suzuki (Vital Remains ) master lord barabas (barabas) [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 01-02-2004 17:02] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Piet Hofman sebinsagoil |
|
Sjaak de Aad. Hemelbos - www.hemelbos.cjb.net |
|
Bedankt Orion ! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Huh?!En net zeg je nog dat die gast van krisiun een favoriet van jou is.Nou die is vernieuwend. |
|
Als er niet heel de tijd snel en onstrak geblast wordt vind OTolerance het niet mooi.. |
|
Zouden jullie misschien mij willen recenseren? Ik sta open voor alle op of aanmerkingen zolang ze goed onderbouwd worden. http://www.bodyrot.web1000.com/new/conquest%20of%20hatred.mp3 Clemens |
|
quote: Dit verzoek kan je beter naar de ZM-redactie sturen Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Is meneer otolerance een drummert? |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |