|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
- Gene Hoghlan - Dave Lombardo (Goh...waar is die ook al weer van...) - Flo Mournier (?) - Die knakker van Fear Factory (getriggerd of niet). - Tony Laureano (Angel Corpse, God Dethroned) - Doc - Die fagget van Slipknot (ex-Anal Blast) - Frederik (ex-Marduk Ken Dirge Rep alleen van Gehenna...daar vind ik dus alleen Adimiron Black goed van. Ageless Venemous vind ik enorme ruk plaat, als ik die hoor hoor ik de hele tijd een specht mee tikken op de achtergrond; als ik dat wil horen zet ik wel Ko de Boswachter op ofzo. |
|
quote: Floris De Jonge van Mangled Die gast roeleert!! |
|
quote: Ik ben het helemaal net je eens, maar wat dacht je van Trym van Emperor en Helhammer¿ Zij zijn echt dé masters Ad Astra... |
|
quote: JA MAN! ECHT WEL!! Don't touch me. I'm evil. |
|
Die dude van Nile [naam ontschoten]. |
|
JA! die is echt goed! Tony Laureano |
|
Drummer van Absu vooral op de laatste cd |
|
Derek roddy en tony laureano. Trieste gast |
|
Mikkey Dee !!! Ik, Wil Schuurman |
|
Voor metal staan Dave Lombardo en Gene Hoglan heel hoog bij mij genoteerd |
|
quote: |
|
Ik vind ook nicholas barker en ja panda hellhammer is OOK heel goed |
|
ofnee wat zeg ik...... Elmar de Kuijper natuurlijk |
|
Weet nie of hij al genoemd is.. heb namelijk geen zin om 15 pagina's af te zoeken.. Maar ik heb er veel respect voor Ludootje van Sauron.. omdat hij met 1 handje drumt.. nah okee... en n polsbandje met n stokkie erin.. Maar toch En verder.. Die gast van Mortician en Berzerker.. Hell.. die gaat snel.. |
|
Zonder te slijmen wou ik toch Bestial Blasphemer een eervolle vermelding geven 11.45: restate my assumptions |
|
drummer vader drummer lock up/dimmu borgir drummer misery index drummer inhume |
|
quote: Doc van vader heerst inderdaad de pannen van het dak!! Overigens vind ik die kerel van Pantera ook te gek. Heeft hele leipe patronen in zijn dubbel bas spel |
|
Fenriz is ook wel ok. Misschien niet extreem snel, maar wel heel erg black metal. |
|
nicolas barker Tony (nile) drummer van krisiun |
|
quote: Idd, ik vind hem persoonlijk ook "de koning van het weglaten" Sommige van zijn ritmes zijn zo smerig strak en steriel, vooral hele trage ritmes, heersch! |
|
Vinnie Paul drumt goed en strak, maar de sound van z'n kit....om te janken zo slecht! Snaredrum klinkt als een blokje hout en z'n bassdrums klikken ipv donderen! Ik zie verder allemaal al genoemde namen; noem ik Fenriz van Darkthrone ten tijde van Soulside journey nog maar eens; weet iemand nog een andere plaat waar hij in die stijl drumt? Ten tweede Proscriptor van Absu; She cries the quiet lake heeft de snelste dubbele bass stukken OOIT door een metaldrummer neegezet. Sneller dan Pete Sandoval in Opening of the gates, sneller dan Tony van Nile etc. etc. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zijn kit klinkt idd net iets te getriggered.. Maar dat staat los van zijn skills natuurlijk Oftopic -- ik vind het drumgeluid van Paul Bostaph en Gene Hoglan op CD meesterlijk! |
|
quote:Heb het liedje net ff gedownload. Onmenselijk snel gewoon! Snel is niet per definitie beter, maar in dit geval wel. Trouwens, Hellhammer lijkt die snelheid op het einde van View to nihil aardig te benaderen. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 19-09-2002 3:10] |
|
quote: jaaah, aargh! da's dan ook een mega goed nummer!! die stukjes met die bass erin zijn wel ZOOOO vet... en ook die sound van z'n toms! lekker basic, echt heersch! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |