|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
fynnbrenn o torcklan Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Er zijn maar 'bijzonder' weinig metal drummers die er aan voldoen. Touché, pussycat! |
|
IK ben geen Saxon fan ofzo, maar wat die drummer op wacken flikte was ook geweldig |
|
quote: Idd. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:En dat komt vooral door zijn geniale bassdrum patroontjes! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
op de wc deur van de vrouwen wc in de SoWhat staat dat Joost (o.a. Thronar) de beste trommelaar is... |
|
Beste drummer is wat mij betreft duidelijk Danny Carey. Op een mooie tweede plek Joey Jordison, en dan mag Paul Bostaph op plek drie komen. |
|
quote: |
|
quote: Hey ik wist niet dat Bobby Jarzombek in Riot drumde. Ken hem alleen van Spastic Ink. Geweldigge drummer! http://www.spasticink.com |
|
Mijn beste drummers zijn: Mike Smith(Suffocation) Pete Sandoval(Morbid Angel) Seth (Severe Torture) Doc (Vader) Chris Reifert(Autopsy,Death) Mike Hamilton(Deeds of flesh) Paul Mazurkiewics(Cannibal Corpse) Sean Reinert(Death) Al deze drummers heerschen!!! Born to grind |
|
Nicholas Barker, maar ook Hellhamer en de drummmer van Meshuggah |
|
quote:Thomas Haake!! Ongelooflijk respect voor deze drummer. Wat hij doet, doet bijna niemand 'm na! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
RICHARD CHRISTY Vooral bij Burning Inside |
|
dave lombardo van SLAYER die kan eeeeeeeccchhhhhhhhttt wel drumme of de drummer van def leppard(als die nog bestaan) die kerel heeft maar 1 arm en hij kan drummen als geen ander. best wel stoer, maar ik ben geen echte def leppard fan [Dit bericht is gewijzigd door demonslaughter op 28-10-2003 15:54] when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
Proscriptor van Absu. this user is dead |
|
Gene (Hoglan) (Dark Angel) |
|
quote: toch nog iemand die hem niet vergeet |
|
Oeh, ik was Abbath bijna vergeten. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Zijn stijl valt erg op inderdaad. Ik vind zijn sound op de Pantera albums ook erg goed, één van de weinige bands bij wie ik de getriggerde basedrum "passend" vind. quote: Idd, ziekelijk af en toe.. In "5 minutes alone" bijvoorbeeld, de outro, argh Ik vind hem ook de koning van het weglaten, hij speelt af en toe zo klinisch strak en "kaal" dat ik er gewoon eng van word.. |
|
quote: BAAAKKKKVVEEEETTTT ..en natuurlijk Flo Mounier van Cryptopsy |
|
quote:precies, hij doet de juiste dinge op de juiste plaats in een nummer. En daar komt nog bij dat ik ongeveer dezelfde opstelling heb als hij. Heeft ie natuurlijk van mij afgekeken |
|
Naast de standaard namen Dave Culross, Pete Sandoval, Sean Reinert, Gene Hoglan en nog een paar, mis ik toch wel vaak BRAN DAILOR van Mastodon, jongens let eens op wat die allemaal doet! [Dit bericht is gewijzigd door dr. brain op 07-11-2003 14:53] This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote:Ik kan me vergissen, maar volgens mij zijn z'n bass drums niet getriggerd (ook al klinken ze wel zo). Touché, pussycat! |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |