|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ronald bedankt. |
|
quote: Wat dacht je van feel en timing en talent? Natuurlijk kan niet iedereen dat.Ik weet zeker dat roddy ook lang niet alles kan spelen wat dit gastje doet.Andersom vast netzo.Maar wat maakt het uit als er andere drummers zijn die dit gaaf vinden of juist voor hun favoriete drummers uitkomen.Waar speur jij jaloezie? |
|
quote: Wat wil je ook met zo'n bek??? Mor goa mor gauw deur jongs. Ik ken't wel verstoan. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Tja jaloezie, ik kan het zeker niet nee. Ik kan uberhaupt niet echt drummen, dus jaloers worden dat is het toch al snel. Iig bestrijd ik niet dat hij geen talent heeft ofzo. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Een beetje een kromme zin Je bestrijd NIET dat hij GEEN talent heeft, dus zeg je daarmee dat hij dus geen talent heeft. |
|
quote: damn! daarom ben ik dus zo'n bagger drummer... |
|
ok nou weet ik waar |
|
quote: feel=ritmegevoel, timing=coordinatie, en doorzettingsvermogen kan ook een talent zijn..... maar goed, ik denk dat we hetzelfde bedoelen.....jaloezie, hhmm vergeleken met homemademetal drummers misschien, die wel degelijk kunnen drummen, maar niet zo. Moet er trouwens ook niet aan denken dat dit gastje in een metalbandje z'n roffeltjes laat horen. Hij zit nu met zijn reet en stokjes rarararara........in de fusion. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 16-01-2004 13:19] |
|
quote: feel is niet alleen maar ritme gevoel.het is ook dat je voor of achterin de tel kan spelen om iets opgefokt of juist rustig te laten klinken.Daar moet je ook heel muzikaal voor zijn.Maar we bedoelen idd waarschijnlijk hetzelfde.er is toch wel een jaloers hier.(paar reply's eerder ) |
|
quote: ja ik bestrijd niet dat hij geen talent heeft in de zin, hij heeft talent en dat bestrijdt ik niet. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik drum zelf niet, dus ik weet het niet precies, maar die drummer die "the triumph of steel" (manowar) heeft ingespeeld geweldig goed klinken Vooral die solo in "achilles ..." is |
|
..en er zijn echt weinig drummers die echt goed grooven. |
|
quote: Dan moet je naar funk gaan luisteren |
|
quote: Ik luister meer naar niet-metal dan naar metal |
|
quote:oooeeeee |
|
Wacht, ik ben niet troe. Wat nu? |
|
Kastratie! Onmiddelijk! |
|
|
|
Dan moet je ook niet zeiken dat veel drummers niet grooven in de metal. |
|
De drummer van Cryptopsy, op None So Vile vind ik het in ieder geval heel vet klinken. There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
oja?! |
|
Haji's Kitchen is wel cool eerst dacht ik wat is dit voor vreemde nu metal band maar dat valt heel erg mee. |
|
Beste drummer vind ik hellhammer(mayhem). |
|
Beste vellenmeppers in de metaal zijn voor mij: Gene Hoglan (dark angel, testament, strapping young lad, death) Per Moller Jensen (Invocator, Konkhra, The hanuted) Mike Portnoy (Dream theater) Dave Lombardo (Slayer, Testament, Grip inc) Paul Bostaph (Forbidden, Slayer) Pete Sandoval (Morbid angel) Derrek Roddy (Hate eternal) Charlie benante (Anthrax) Dave Culcross (Malevolent creation) Daniel Erlandson (Arch enemy) Nick Barker (Dimmu borgir) Richard Christy (control denied, death, iced earth) Van Williams (Nevermore) Vinnie Paul (Pantera, Damageplan) Asgeir Michealson (Borknagar, Vintersorg) Igor Cavelera (Sepulura) Trym (emperor, zyklon) Janne Saarenpaa (The Crown) Tony laureano (Nile) Dat was het wel zo'n beetje [Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 25-01-2004 18:04] Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |