|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gister derek roddy live gezien... Wat een drummer! Voor mij is hij de beste metal drummer. Zo snel, zoveel tussendoor (bekkens, fills), veel variatie. Echt onmenselijk, deze man is boven zichzelf uitgestegen. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote:Heb je dan ook de demo's van Cynic? Vast wel...en anders moet je er gelijk achter aan...Om je drumstokken bij af te likken!!! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Al iemand s deftig naar de drummer van Novembre geluisterd? |
|
Nee, wat is dat dan voor een band? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Misschien te vergelijke met Opeth, alleen heeft Novembre meer gevoel voor dramatiek. Het klinkt allemaal nog bombastischer, 7-snarige gitaren enzo. De drummer is echt fenomenaal! www.centurymedia.net/bands/novembre.htm |
|
quote: Het was maar een geintje, hoor (zie de ). Bovendien, als er iemand een slome trage is, dan ben ik het wel! quote: Een waar woord. Blasten op zich is helemaal niet moeilijk. Het is gewoon een foefje, en de snelheid ontwikkel je vanzelf als je maar veel oefent. Wat ik er zelf "moeilijk" aan vind, is het constant zijn zowel qua bpm als volume. Dat is voor mij wat jij omschrijft als "sport." quote: Er is, wat mij betreft, wel veel mogelijk qua blasten en dynamiek. Bij veel "niet-bij-te-houden-zo-snel-death metal," wordt het inderdaad moeilijk. Maar als je naar het zwaar heerschende "Retribution" van Malevolent Creation luistert, hoor je toch een hoop dynamiek. Maar als je niet over een dergelijke "techniek" beschikt, heb je toch ook alijd nog een ride en een hihat. Het zal voor veel drummers misschien te "jazz" of niet true genoeg zijn, maar met die attributen kan je je drumspel toch aardig opleuken. quote: Voor mij absoluut niet (en met mij de nodige anderen)! Als je een drummer bent die veel energie in z'n db-spel stopt (dus vrij veel op kracht en conditie speelt), lijkt me overstappen op Axis niet slim. Maar goed, ik kan me natuurlijk vergissen. Ik kon echter helemaal niet overweg met die krengen. Touché, pussycat! |
|
Oh, ik dacht dat je aan die axis gewoon moet wennen. Uiteraard kan je aan die dingen een hhop afstellen, maar toch. Ik trap ook tamelijk hard. Dat kostte me vroeger ook weleens een pedaal. (lachen hoor, tijdens een optreden een pedaal in tweeën trappen. Da's pas metal !! haha.) Verder ben ik het met je verhaal helemaal eens. Zo denk ik er namelijk ook over, alleen overdrijf ik m'n mening ietsje om mijn standpunt duidelijk te maken. En Zero Tolerance : Over Pete Sandoval : Inderdaad, triggers maken z`n spel slap ! Ik doel dan ook eigenlijk op z`n werk op de Terrorizer plaat, en Altars Of Madness natuurlijk ! Maar dat waren dan ook platen die enorm veel indruk op mij hebben gemaakt destijds. Dus misschien is dat niet helemaal eerlijk..... |
|
quote: idd. erg cool ! Ik vind die demo's sowieso beter dan "Focus". Veel meer metal. |
|
quote: Misschien is het ook wel een kwestie van wennen, hoor. Maar ik persoonlijk kon er niet zoveel mee. Misschien heb ik het ook wel fout gedaan. Ik geloof echter niet dat je met Axis zo belachelijk veel sneller zou kunnen dan met een IC of een Eliminator of noem ze maar, ook al beweren vele deskundigen (waaronder Roddy) dat wel. Ik heb zowel de Longboards als het model met standaard voetbord uitgebreid geprobeerd, maar helaas. Overigens, mocht je zo'n gebakje willen bestellen, is het goed om te weten dat de leverancier tegenwoordig de longboards variant levert als je om een standaard model vraagt (zoveel beter schijnen de longboards te bevallen). quote: Een tijdje terug zag ik een optreden van een rockband waarbij de drummer de stang van zijn klopper doormidden beukte. Ook goed! Touché, pussycat! |
|
zit nu een video van de drummer van Brodequin te kijken Wat een blastbeast!!! Als dat een houthakker was hadden we geen ozonlaag meer ...wel erg krampachtig spel uiteraard zonder enige vorm van dynamiek of accenten etc. Tim Yeung (o.a. Agiel) blijft voor mij de meest creatieve blastkampioen! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
valt me op dat er nouwelijks Vince Abbott word genoemd ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
"Captain Killdrums" Ziekelijk snel ja... Die kerel gebruikt trouwens super wazige set-ups. Wat moet ik hier van denken: Of dit dan: Een 30" () Ludwig basedrum.. Site: Captain Killdrums [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 12-01-2004 21:18] |
|
Friso van Wijck natuurlijk! Drummer van Polluted Inheritance, technische deathmetal uit het Zeeuwsch-Vlaemsche land! pollutedinherit.wingsofdeath.nu Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik vind die gast van slipknot wel goed, Zit de bengen als een gek achter zn drumstel "Sehnsucht" |
|
aaaaaaaaargh |
|
quote: dat ie ziek werd van constant op de rand meppen? |
|
quote: De toms aan de voorkant snap ik nog, ookal vind ik de kleine toms wel errug hoog hangen.. Die toms achter daarentegen |
|
quote: En wie is dat? Touché, pussycat! |
|
quote: je moet ergens tegenaan leunen in de rustige stukjes maar seriously...misschien dat ie daarmee op een paukachtige manier speelt? en dat ze daar hangen omdat dat nou eenmaal heel cool staat natuurlijk |
|
ontopic: die gast van Darkane kan een leuk stukje meppen hoorde ik vandaag |
|
Vreemde setups, idd. Alhoewel die Paiste Vision bekkens wel helemaal te gek zijn, natuurlijk. Touché, pussycat! |
|
hahah check dit: http://www.cptkilldrums.com/movies/cpt_brodequin.wmv Video'tje dat ie een nummer van brodequin drumt, fockin eentonig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik vind hem ook best wel ok voor een metaldrummer. Ik heb ze nog eens live gezien; daar kon menig "truee" drummer nog een punt aan zuigen. quote: Friso bewonder ik zeer qua drumspel (alhoewel het me soms wat begint te duizelen). Het enige wat ik jammer vind, is het volumeverschil van de snare als hij van een "normaal" tempo naar een "oemta" overgaat. Maar voor de rest Ik vind PI ook een zeer toffe band trouwens. Wel een lelijke website. Maar goed, het gaat om de muziek. [edit] ik zie nu net dat ze een nieuwe website hebben.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 12-01-2004 21:46] Touché, pussycat! |
|
quote: yugh, ik hou absoluut niet van blastbeats...dus dit maar weer snel vergeten |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |