|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vinnie Colaiuta heeft juist een meesterlijke groove! Verder natuurlijk Chad Wackerman en Gary Husband! |
|
Nicke Andersson |
|
quote: Ik ken de Hellacopters niet zo goed. Wat ik wel weet, is dat Andersson in die band zanger/gitarist is. quote: Wat moet ik me voorstellen bij "hulp?" quote: Oef, zo goed ben ik niet op de hoogte. Ik ben een tijdje volledig uit de metal geweest en lees al heel lang vrijwel geen (e-)zines meer. quote: Eigenlijk meer een beetje als The Edge van U2, maar dan op drums. Eerlijk gezegd is m'n definitie wel een beetje heel erg veeleisend. Als ik iemand moet bedenken die aan al mijn "eisen" voldoet, kan ik zo snel even niet iemand bedenken. quote: Ik meende dat Kontos destijds uit MH is gezet, omdat ie niet zo goed van de verdovende middelen kon afblijven. Zal wel weer een gerucht zijn dan. Ik geloof dat ie na MH bij Konkra was gaan spelen. Of ie daar nog bijzit, weet ik niet (even Konkra-topic checken). quote: Ah, die had ik nog niet eens bedacht. Ik dacht meer in de zin van "hij onderhoudt het publiek met zijn verschijning, performance en grote waffel (bijv. tijdens het stemmen)." quote: Cool, dat doet me denken aan die live-video van ze. Ze spelen in Engeland en het publiek brult en masse: "Gene fat bastard!" Gene pakt de microfoon en zegt: "The fuckin' British are just too fuckin' skinny. Where I come from I'm known as a manly man! Thanks a lot England." Touché, pussycat! |
|
Hmm wat zijn jullie meningen over charly benante (Anthrax)? In mijn ogen absoluut geen verkeerde drummer Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
virgil donati is cool. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: En of! |
|
quote:In mijn ogen ook niet, maar toch zeker niet beste metal drummer Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ah shit is hij dus gestopt met drummen quote: Welke live video is dat? Nog nooooit gezien! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En jij bent? |
|
quote: Geen groove?!Man die gasten grooven de pan uit! |
|
quote: Niet onverdienstelijk ( S.O.D. ) http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Ray Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:? |
|
quote: 23, kwam destijds uit Zutphen..enfin laat maar hangen Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
FROST van Satyricon & 1349 dat is verdomme de master! Die gast wordt hier verdacht weinig genoemd trouwens... Back to the Baumstrunk |
|
quote: Ja maar... Euh grooven betekent toch dat zo'n drumpartij lekker klinkt? Dat vind ik dus vaak het probleem met zulke drummers, erg goed en ook echt gaaf om te zien, maar om het 'groove' te noemen mogen ze wel es even 2 maten hetzelfde doen vind ik... of heb ik dan toevallig de verkeerde nummers (solo's) van hen gezien? Back to the Baumstrunk |
|
Ze drummen ook wel twee maten hetzelfde maar omdat ze er wat variatie in kunnen stoppen grooven ze Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Hmmm... Volgens mij ken jij die lui niet eens, maar goed als het dan toch 'grooven' heet dan ben ik blijkbaar gewoon te simpel voor funky praktijken Back to the Baumstrunk |
|
Je bent in ieder geval te simpel om mij te kennen, sukkel Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: De master wil ik hem niet noemen. Maar in mijn ogen toch wel één van de beste metaldrummers. Tevens ook mijn favoriet. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Kimmo Luttinen (Impaled Nazarene) vond ik ook wel erg oke drummen op de 3 albums waar hij aan mee heeft gewerkt . Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
het is zo goed als in de maat? |
|
drummer van krisiun is wel goed, niet de beste. Maar behoud zeer goed z'n snelheid en ramt de hele set erdoor zonder problemen, 45 minuten lang met een solo ertussen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Op een foto in een van hun c.d hoesjes (volgens mij Apocaliptic Revelations)lijkt ie wel vergroeid met z'n drumstel! (zoals ie er bij staat dan) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |