|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik blijf bij barker ja. |
|
mannenfucking-metal ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Er zijn er drie denk ik die echt aan de top staan (in het metalwereldje dan): Danny Carrey Dave Lombardo Mike Portnoy |
|
Dit topic is eigenlijk best zinloos aangezien niets tegen Proscriptor opkan natuurlijk. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb opnames van Absu gehoord waar Proscriptor behoorlijk inkakt in een blastbeat maw Proscriptor is een middelmatige drummer en kan geenzins op tegen een Barker of Tony. |
|
Oftewel proscriptor dingt niet meer mee naar de felbegeerde Beste Drummer-prijs |
|
Wie is de beste drummer binnenland? Ik nomineer 1.Sjoerd Visch(Ex-Altar) 2.Arien van Weesebeek(God Dethroned) 3.William van InrI |
|
Sjoerd Visch (The Monolith Death Cult), what a surprise |
|
quote: Mooie van Proscriptor is dat ie niet blastbeat, maar drumt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hij was al de beste voordat ie bij ons zat. Hij word nu alleen maar beter |
|
quote: Dat zegt men ook van de drummer van de josti-band |
|
quote: Bijna grappig. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Daarom hebben jullie hem ook als drummer genomen |
|
Nee, hij heeft ons gerecruteerd. |
|
op dit moment vindt ik Daniel Erlandson een van de beste |
|
Dus hij is de baas |
|
Mike Portnoy, zonder twijfel zo kan ie wel weer |
|
Inderdaad, Sjoerd is de baas en de kwade genius die de rest van de metalscene slapeloze nachten bezorgt. |
|
Ik blijf bij Gene Hoglan Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Mike Portnoy en Dave Lombardo! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: |
|
Thomas Haake Nick Barker Tony Laureano Sir Proscriptor Danny Carrey Pete Sandoval Dave Lombardo Kevin Talley Chris Penny Sean Reinert All in their own way. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Fjildslach de Flinke [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 16-10-2003 22:44] 11.45: restate my assumptions |
|
een waar genot voor oog en oor Trieste gast |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |