![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik blijf bij barker ja. ![]() |
|
mannenfucking-metal ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er zijn er drie denk ik die echt aan de top staan (in het metalwereldje dan): Danny Carrey Dave Lombardo Mike Portnoy ![]() |
|
Dit topic is eigenlijk best zinloos aangezien niets tegen Proscriptor opkan natuurlijk. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb opnames van Absu gehoord waar Proscriptor behoorlijk inkakt in een blastbeat maw Proscriptor is een middelmatige drummer en kan geenzins op tegen een Barker of Tony. ![]() |
|
Oftewel proscriptor dingt niet meer mee naar de felbegeerde Beste Drummer-prijs ![]() ![]() |
|
Wie is de beste drummer binnenland? Ik nomineer 1.Sjoerd Visch(Ex-Altar) 2.Arien van Weesebeek(God Dethroned) 3.William van InrI ![]() |
|
Sjoerd Visch (The Monolith Death Cult), what a surprise ![]() ![]() |
|
quote: Mooie van Proscriptor is dat ie niet blastbeat, maar drumt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hij was al de beste voordat ie bij ons zat. Hij word nu alleen maar beter ![]() |
|
quote: Dat zegt men ook van de drummer van de josti-band ![]() |
|
quote: Bijna grappig. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Daarom hebben jullie hem ook als drummer genomen ![]() ![]() |
|
Nee, hij heeft ons gerecruteerd. ![]() |
|
op dit moment vindt ik Daniel Erlandson een van de beste ![]() ![]() |
|
Dus hij is de baas ![]() ![]() |
|
Mike Portnoy, zonder twijfel zo kan ie wel weer ![]() |
|
Inderdaad, Sjoerd is de baas en de kwade genius die de rest van de metalscene slapeloze nachten bezorgt. ![]() |
|
Ik blijf bij Gene Hoglan ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Mike Portnoy en Dave Lombardo! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Thomas Haake Nick Barker Tony Laureano Sir Proscriptor Danny Carrey Pete Sandoval Dave Lombardo Kevin Talley Chris Penny Sean Reinert All in their own way. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Fjildslach de Flinke [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 16-10-2003 22:44] 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
een waar genot voor oog en oor Trieste gast ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |