|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ipv hem kun je net zo goed een drum computer aanzetten, da's net zo saai. quote: Zijn meest interresante werk was toch Frost van Enslaved. Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
quote: Hmm..als ik een band zou hebben, zou ik een moord willen doen om Paul Bostaph op drums te hebbenm saai of niet. Saai zou ik z'n drumwerk bij Slayer bepaald niet willen noemen [Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 25-01-2004 18:39] Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Ik val d'r zo'n beetje bij in slaap... En sinds Divine Intervention is Slayer ook oer-saai (toeval???) maar ja Dave is weer terug bij Slayer en hij schijnt ook op de aankomende CD te komen. Misschien wordt het dan nog wat met slayer. Laatst wat ik hoorde btw is dat ze live heel reign in blood als toegift speelden - in volgorde. Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
Wat een gelul man, Paul drumde tenminste in Slayer, die homo van een Lombardo speelde alleen maar standaard shit.. Paul noemen ze niet voor niets Hoglan Jr. |
|
quote: Die Slayer gig in wacken was oersaai..ben na 4 nummers naar m'n tent gegaan Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Wie dat heeft bedacht is een dikke domkop,ennuh Lombardo kun je tenminste herkennen aan zijn stijl van drummen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Hmm maar om de discussie een andere wending te geven. Aan welke criteria moet een drummer aan voldoen op bij de top gerekend te moeten worden? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Omdat hij uit de maat drumt zeker (luister naar "A Decade of Agression") |
|
quote: Dave Lombardo heeft ook vaak genoeg aangegeven dat hij vond dat hij pas echt gaan drummen toen hij Slayer verlaten had. Zijn drumwerk op de platen van Grip Inc en op "The Gathering" van Testament is om je vingers bij af te likken Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Hij moet in ieder geval in de maat blijven, ennuh als je Paul Bostaph op die laatste slayer dvd hoort is ie ook niet altijd even strak...wat niet wegneemd dat ik zijn slagwerk wel kan waarderen hoor [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 26-01-2004 0:31] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: strak kunnen drummen en in de maat kunnen tikken..dat zijn de basics voor iedere drummer Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Strak kunnen drummen en in de maat kunnen tikken is hetzelfde Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: "Iedereen" kan atleet worden met veel training en wilskracht en doorzettingsvermogen (neemt niet weg dat het nog steeds moeilijk is), topdrummers slaan níet alle gaten dicht, variëren, beheersen allerlei maatsoorten, leggen onverwachte doch kernachtige accenten etc. etc. Ikzelf ben de laatste tijd erg gecharmeerd van 'het kleine gebaar' in pop/rockmuziek, van die drummers die zeer subtiel de muziek uitschuifelen en hem toch gaande weten te houden. |
|
quote:Helemaal mee eens [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 26-01-2004 0:39] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Hmm..ik meer van het betere beuk en roffelwerk Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Precies, bij Slayer suckte hij dus |
|
Vandaag Slipknot's 'Desasterpieces' eens bekeken. Die drummer heerst ook zeer hard zeg! |
|
quote:Niet meer als Bostaph! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Inderdaad!! Geweldige drummer, unieke sound ook! |
|
quote: Mmmja, dat heb ik wel gehad ofzo na al jaren van Suffocation, Immolation en Cryptopsy. De meeste metaldrummers moeten eens wat minder fitnessen en wat meer onthaasten . |
|
Ik heb Slayer alleen met John Dette gezien, die was strak jonge Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Sean Reinert Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Slipknot heerst sowieso de pannen van het dak! |
|
hmm wat is jullie mening over Lars Ulrich dan? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |