|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wou je me vertellen dat ie er geen reet van kan dan. lol.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
neen idioot...tis niet omdat je geen triggers gebruikt dat je niet goed bent...die van Krisiun mag dan wel zo snel zijn, ik zou hem graag eens horen zonder triggers tzou niet al te vet zijn. al zie ik dat triggers gebruiken niet echt valsspelen is, toch kunje veel foutjes ermee wegmoffelen.. |
|
rustig maar, zonder triggers zal ie het ook wel kunnen. Maar niet zo lang en strak "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
De drummer van moonsorrow heeft er veel verstand van. hij heeft jaz en blues invloeden en kan zijn bassdrum wel gelijkmatig laten lopen etc. Maar hij is niet de beste drummer van de wereld. |
|
damn wat een gezeur over triggers altijd! als het toch lekkerder klinkt op cd: so what?? je kunt trouwens in de studio het echte bassdrumgeluid triggeren en dynamiek in de volumes aanbrengen, dan hoort echt niemand het verschil! helaas vind ik wel vaak de keuze van het geluid matig (lees mechanisch), dat klopt. en hoe wil je live foutjes "wegmoffelen" met triggers? ze worden live alleen gebruikt om een beter geluid neer te zetten en de volumes van bv. 2 bassdrums gelijk te trekken, want dat wordt vaak niet eens door het spel van de drummer veroorzaakt (maar bv door het noodzakelijk gebruik van een gehuurde toer drumkit). |
|
als trigger drummer heb je zelf geen basdrums nodig, gewoon die dingen op een staaf bevestigen en tikken maar , veel minder rondgezeul voor de roadies. het is toch belachelijk om mega dure basdrums te kopen als je ze toch triggert Sic Transit Gloria Mundi |
|
Nou dat lijkt me niet zo moeilijk: Tony van Nile natuurlijk, met vlag en wimpel!! |
|
de drummer van crepedis (canadese band) |
|
-Nicholas Barker -HellHammer -Mike Portnoy |
|
quote: Welkom Pjot! Die zijn vast al eens genoemt, nevermind... Igor Cavalera en Peter Sandoval zijn ook aardige [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 17-10-2002 20:46] |
|
Ik weet niet of Robbert van Pyaemia al genoemd is, want die is goed! |
|
Inderdaad, die is goed man !!! BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik ga gewoon Friso van Wijck (Polluted Inheritance) nog een keer noemen. Ha! Touché, pussycat! |
|
laatst Onheil gezien, die drummer is niet de beste drummer ofzo, maar hij is wel zeer goed. |
|
stennis en trol heersen beide... punt! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
"laatst Onheil gezien, die drummer is niet de beste drummer ofzo, maar hij is wel zeer goed." Taras kan wel lekker drummen ja.... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Sean Reinert Richard Christy Gene Hoglan Mike Portnoy Dave Lombardo Vinnie Paul Doc (Vader) etc. Tum podem extulit horridulum... |
|
absoluut Virgil Donati, die vent is gewoon onmenselijk ..... |
|
quote: Inderdaad, op tour met Vai was hij onvoorstelbaar Tum podem extulit horridulum... |
|
Ik heb dit topic helemaal doorgelezen en kwam ook een aantal posts tegen van mensen die goede drummers noemen, maar die niks met metal te maken hebben. De titel van dit topic is: wat is de beste metal drummer. Ik vind Tony van Nile duidelijk de allerbeste metal drummer. Ook belangrijk: niet alleen op cd, maar live kan hij het ook! Nicolas barker heb ik nooit live gezien, wel op video gehoord/gezien. Ik vind dit ook een zeer prettige drummer om naar te luisteren. Joey van Slipknot heeft ook een leuke drumstyle, staan ook enkele clipjes van op internet. Doc van vader vind ik op cd flink beuken, maar live kan hij er ook wat van! Verder zijn er nog velen zeer goede metal drummers, maar nicolas en tony zijn mijn favorieten blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Brann Dailor, en FLo en die dwerg van Mangled |
|
Mike Portnoy -Dream Theater Gene Hoglan - Strapping Young Lad Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Ik vind Hogh van Immortal onmenselijk drummen Heb hem een aantal keren live mogen aanschouwen, maar tijdens Dynamo 2000 in Nijmegen vond ik hem super, ondanks de magere geluidskwaliteit, ook op de cd's doet hij alles feilloos |
|
Flo (Cryptopsy) Tony L. (Nile e.a.) Derek Roddy (Hate Eternal e.a.) Thomas Haake (Meshuggah ) Nick Barker (Dimmu e.a.) Proscriptor (Absu) Kevin Talley (ex-Dying Fetus) Pete Sandoval (M.A.) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |