|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tis wel een idee om je schoenen nat in te lopen maarruh is niet echt nodig. Ikzelf heb dr martins maar ik draag ze niet echt vasak. Het meeste loop ik op mijn airwalks of mijn andere gympen. |
|
ik loop (bijna, behalve hartje zomer en niet onder bepaalde kleren) altijd op Dr. Martens. De lekkerst lopende schoenen die ik ken! (op hakken ga ik op m'n bek, ik kan er gewoon niet op lopen) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Gympen! converse classics, en andere gympen mijn hele leven lang en nu moet ik steunzolen And my marlboro light |
|
Kisten. |
|
quote: Dat loopt alleen nog maar veel lekkerder, steunzolen! Ik heb erg veel schoenen...van kisten tot allstars, van skate-schoentjes tot lange laarzen. Ik loop momenteel op Kangaroos... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ik ben de trotse eigenaar van 2 paar kisten...., en 1 paar adidas gympen... |
|
Meindl bergschoenen. Stevige zolen zodat ze lang mee gaan, en hoog, zodat ik in de winter geen koude enkels krijg . |
|
ik loop altijd op kisten loopt zo ongehoord lekker |
|
Kisten Metal heerst |
|
quote: daar heb je gelijk in Metal heerst |
|
Kisten en voor steunzolen kun je bij m'n vader terecht |
|
quote: waar woon jij dan? want ik heb zelf een heel lange tijd op fila neukschoenen gelopen en heb ik men hele voeten verneukt dus moest ik steunzolen (misschien dat ik je vader ken) Metal heerst |
|
Engelse Punk boots, soort kisten met stalen neuzen, zool + hiel... Schroeven in de zool etc. Wel toffe dingen, zitten goed en zijn stevig! |
|
quote: neh die zal je wel niet kennen Noord Holland, Hoorn |
|
Draag al 6 jaar kisten ofzo. Krijg binnenkort van die kisten die ze ook bij de ME gebruiken. Leuk met stalen plaat in de zool enzo. |
|
Ik draag vanalles, en meestal tot ze versleten zijn, en ik hààt het echt om nieuwe schoenen te moeten zoeken. Maar het zal er wel 'ns van komen, want buiten m'n botten heb ik niet echt schoenen meer die nog aaneen hangen. Bah. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
kisten!!!! en rooie skate shoes , kan er geen afstand van doen..... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik had al schoenen toen ik 0 jaar was, jullie zijn allemaal posers. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: anti uitgaans schoenen stoer! hoeveel koste ze? khoorde bij de dump dat ze moeilijk te krijge zijn en maar bij vlaagen... lucky you I am the 1%. |
|
ik heb 2 paar nike-air-max, jaren op gelopen, erg fijne schoenen alleen wat zweterig als je ze lang aan hebt. verder twee paar kisten, één die ik zelden aan heb en mn nette schoenen zijn en 1 paar die ik al jaren draag als dagelijks schoeisel Je moeder. |
|
quote: wtf hoe kom je eraan die dingen lijken me hendig ruig Metal heerst |
|
kisten alleen zijn tegenwoordig de kisten van de Dump echt bagger slecht Geeneens meer kunstof neuzen maar 'geperst karton'. Nou, daar drukt mn moeder nog met gemak doorheen... Binnenkort ff terug om ff flink te klagen. Ik zit er aan te denken om van die undercover schoenen van de Large te kopen. Zitten tenminste nog stalen neuzen in enzo |
|
iemand nog een paar oude jaren 80 gympen? ben nu al ene hele tijd op zoek (kringloop winkels en andere 2de hands winkel tot nu toe niks gevonden) ik draag zelf kisten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Converse All Stars Witte kisten...............nee tuurlijk niet! En zwarte "kinky" zwarte lagere instappers en zomers wel eens sandalen |
|
Ik heb een ware schoenenobsessie, Imelda Marcos is er niks bij vergeleken... De schoenen die ik tegenwoordig meest draag zijn n paar kniehoge paarse laaren met hoge hakken, een paar zwarte Dr Martens laarzen van n soort krokodilleleer, en een paar zwarte cowboybotten met iets bloemachtigs op, en verder nog n paar skatesloffen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |