|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat fijn dat je dat met ons wilde delen, ik vind zowel de kleur als de naam goed bij je passen hoor, Schaep. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Kan ook niet anders, het is dan ook een top middenvelder. |
|
Ik heb zojuist een paar wandelschoenen gekocht (categorie A/B), geen porum die dingen natuurlijk maar ja lekker boeiend op een fijne wandeltocht. Ik ga daar toch maar iets meer werk van maken, wandelen. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-01-2010 21:44] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Categorie A wandelschoenen zijn gympen man. |
|
Ligt er aan waar je loopt. Als je niet afwijkt van de natuurmonumenten paden komt het wel goed. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Er had moeten staan "A slash B". Ik vond categorie B schoenen al fuckin' lomp moet ik zeggen. Nu ben ik van huis uit geen wandelaar en heb ik geen flauw idee hoe ruig ik het ga maken. Voorlopig dagtochtjes, als ik de smaak te pakken krijg kan ik nog altijd opwaarderen he. Het gaat trouwens om de Meindl Tampa. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Geen flauw idee wat voor merken schoenen ik heb. Mijn nette schoenen heb ik geërfd (van mijn schoonopa die de pijp uitging jaren geleden) en gekregen (van mijn schoonpa voor wie ze te klein waren), mijn werkschoenen heb ik van mijn werk gekregen en mijn gympen waren vijf euro bij de Scapino. Oja, mijn hardloopschoenen zijn van Saucony en ik heb nog een paar Blackstones, weet ik er toch twee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik ben van plan om de Hanwag Tatra te kopen. Maar b schoenen vallen nog wel mee qua lompheid, C dat zijn pas blokken. En als je loopt wordt de zool ook iets soepeler. Ter vergelijking, legerkisten zijn B/C. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
- 1 paar nette hakken - 1 paar doc Marten laarzen met "stalen" neus - 1 paar blauwe Vans skate schoenen (werk schoenen) - 1 paar zwarte Adio skate schoenen die zn beste tijd heeft gehad maar wel lekker loopt (werk schoenen) - 1 paar zwarte Fallen skate schoenen - 1 paar teenslippers voor in de zomer De meeste schoenen heb ik al jaren eigenlijk, hehe. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
- 1 paar nike schoenen (laag) - 1 paar merk x (hoog) - 1 paar hardloopschoenen - Reebok - 2 paar werkschoenen (allebei stalen neus en 1 heeft ook nog stalen zooltjes) - 1 paar sneakers gedegradeert tot pantoffels |
|
quote: D schoenen man. Deze heb ik en ze lopen echt fijn ook al zit er een stijve zool onder: |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
geen teen -1 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
want het kan altijd fouter, nieuwe sko: Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Toen ik jouw naam bij 'laatste post' zag staan dacht ik meteen: "Ah, Hagal heeft vast weer een paar nieuwe Adidasjes gekocht." |
|
Ik loop altijd op Sendra boots, inc. enorme gaten in de zolen |
|
Kan een schoenmaker daar niet wat van maken? Ik sta vaak te kijken van hun kunsten en acceptabele prijzen. |
|
Ja, ze gaan er straks weer eens heen.. 32 euro voor nieuwe leren zolen + hakken van rubber |
|
quote: (orthopedisch schoenmaker) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 20-02-2010 11:47] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Adidas is gaaf. Niet al te duur en gewoon hele goeie kwaliteit. |
|
quote: hehe, only adidas Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Wat nou fout? Mijn dochtertje van 15 vindt ze ook wel gaaf. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: als je dochter ze wil; 25 eurie bij de wehkamp, kinderschoenen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |