|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Das wel wat voor http://www.antipuntschoenen.nl/ Hier in huize XXL: *3 paar hoge werkschoenen met stalen neus aan de buitenkant. *Nog ergens een paar afgetrapte goedkope zwarte gympen van scapino ofzo. *Slippers. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
Net gekocht - sportschoenen voor mezelf: http://www.unterwegs.biz/auction/uploaded/79145_0.jpg - laarzen voor me vrouw http://www.elektra-renard.de/assets/images/38200-3.jpg Ze pasten gelukkig precies. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Vrouwenschoenen die passen? Dat lukt hier dus echt noooooooit!!! spelfout weggehaald... |
|
Jij draagt vrouwenschoenen? Wil je er over praten, Knul? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Oe ik heb een poosje terug nog nieuwe schoenen gekocht van Invito |
|
Doe mij maar gewoon m'n kisten ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Die moet ik ook nogsteeds kopen.. |
|
Eergisteren witte le cop sportif sneakers gekocht, heanig al zeg ik het zelf Against God and Government |
|
quote: NEEN! |
|
quote: Odjee... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
hmm ik loop eigenlijk jaar door op m'n kisten. hoewel ik wel een aantal gympen heb staan. (wit met zwarte doodskopjes, zwart en nog wat wazige andere dingen) Maar daar loop ik in verhouding nooit op. Ook omdat bij al die andere schoenen na een halve dag m'n kleine teen rood is van het gebrek aan ruimte. Heerlijk kisten met breedtemaat. |
|
Kisten zijn voor jovink boeren. Against God and Government |
|
nee hoor. Kisten lopen lekker, zijn goed breed en ik kan ze gelijk als veiligheidsshoenen aan. |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: In normale kisten zit toch geen stalen neus? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: en dat weet m'n baas ook? |
|
quote:Die mogen ook niet meer in veiligheidsschoenen zitten, als ik me niet vergis. Als er dan een extreem zwaar voorwerp opvalt klapt het staal namelijk om en kan het je tenen eraf hakken. Is nu plastic wat verbrijzelt bij een bepaalde grens. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: De verzekering uiteindelijk wel als je tenen eraf liggen. @ zelthor: Ja, zoiets staat me ook bij. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 15-07-2007 16:25] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Whahaha cool (die zwarte dan, hè ) [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 15-07-2007 19:50] Hatsjikidee! |
|
quote: Beetje vreemd eigenlijk. Als er een extreem zwaar voorwerp op dondert die het metaal in je schoenen kan buigen, zal hard plastic het je tenen zéker redden. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ja, want een stalen neus veert niet terug. Kunststof wel. Sommige kunststoffen kunnen ook meer hebben dan staal btw. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Nou ja, het ging niet alleen over buigen, de verbinding van het staal met de schoen kan ook breken waardoor het staal als geheel omklapt. Daarbij bedoelde ik dat het "bij een bepaalde grens" breekt, dat die schoenen zo ontworpen kunnen worden dat bij de kracht waarbij het staal zou omklappen, het plastic verbrijzelt. Met de theorie dat het beter is om platte tenen te hebben dan géén tenen Maar dat weet ik niet helemaal zeker, wat Dentz zei over het buigen ipv breken klinkt ook aannemelijk. Al is het wel zo dat staal in principe ook behoorlijk elastisch is. Maar goed, met een verzamelterm als kunststof kun je toch alle kanten op Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: JAWH! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |