|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jamaar die plaatjes op Globe site kan je niet linken dus... |
|
|
|
Globe gympen. staan niet meer op de globe site. binnenkort effe nieuwe scoren |
|
quote:erg vreemd true disco chick |
|
Wel, ik zal het dus even uitleggen, men klikt op 'Shoes', vervolgens links op 'Basta', en men klikt het tweede kleur-vakje aan (belangrijk, want de andere leuren zijn lelijk ) |
|
Mijn schoenen zijn al een aantal jaartjes oud, dus ze staan geloof ik niet meer op die Glober POSER-TREND!!!! site :[ Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik moest sportschoenen beginnen dragen voor mijn voet, ik heb nl een ongeluk gehad een paar jaar geleden, en heb daar nog steeds last van... anders had ik ook zo geen poser schoenen gedragen nee, maar het scheelt toch wat als je eens pijnloos een dagje door de stad kan huppelen, wat niet het geval was met mijn uitermate stoere laarzen |
|
Metalheads die bewust en uit eigen wil GEEN kisten hebben dienen gestenigd te worden .. en hard ook. |
|
quote: Ik ben jaren 80/90 minded en ik draag gympen en een blauwe spijkerbroek en momenteel draag ik een wit t-shirt van een bikinishop in Australie. Ik draag dus geen kisten dus kom maar met je stenen. |
|
quote:KOOL! *gaat fijn steentjes zoeken* |
|
Ik doet sinds december vorig jaar zo'n beetje kisten hebben (265M). Lopen heerlijk *Helpt Jenje steentjes zoeken * They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: o, dan ga ik mezelf ff in een bunker bergen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Help inderdaad maar mee.... ik draag ook nooit kisten . |
|
quote: *Gaat tank stelen bij het leger, en jouw bunker naar de klote schieten* They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Mijn bunker is nogal geavanceerd :D *bliep*Shields Up*bliep* "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dan graaf ik toch gewoon onderlangs naar binnen bij je bunker *Pakt schop en begint te graven* They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Dan haal ik de Ewoks op The Forest Moon of Endor... en ga ik daar via de achteringang je shield generator opblazen! But no ... I can't stay, I'm endangering the mission. I can feel Vader, he's here right now on this planet... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Godverdeju ON TOPIC |
|
Kewl!! Ik doet nog hulp krijgen ook *ATTACK!!!!!!!! * They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Op het moment heb ik mijn ubertrue-e blauwe slippers aan, zoals altijd thuis, heb al 4 paar slippers finaal naar de klote geholpen de afgelopen 3 jaar, en dat alleen maar door er vaak op te lopen En ik heb gewoon altijd redelijk normale schoenen gehad, maar wel al jaren hoge schoenen, geen kisten ofzo, maar wel schoenen met een fatsoenlijke grip, goed stevig leer, en hoog. Perfecte schoenen om (vooral langere afstanden) op te wandelen, en niet zo heel snel stuk gelukkig, al willen de haakjes er nogal eens ooit afvallen. Mijn volgende schoenen moeten wel stalen neuzen hebben in ieder geval, want de neuzen van mijn huidige schoenen zijn een beetje minder hard geworden zeg maar... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Damn ik had verwacht dat jij roze balletschoentjes zou hebben. |
|
allemaal maar een beetje op kisten lopen, maar in het leger gezeten? nee, hoor S5 en weg met het leger en enzo. Oud Vuil. |
|
quote: Die zijn van mijn zusje! I swear! I Swear! Ik wou ze alleen maar voor 1 keertje passen, echt waar! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Nog iemand om te stenigen Jenje? They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |