![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Eén paar Nike Air Max, daarna twee paar Surinaamse Nike Air Max, en nu een paar Nike Dunk Mid Pro Sb. ![]() ![]() |
|
Ultiem relaxe instapper van australian. Kek suede poepbruin achtig. Lopen heerlijk maar niet voor langer dan een uur. ![]() |
|
quote: ![]() en nu loop je op lelijke kisten? omdat dat bij je 'scene' hoort? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:kisten? nee, nooit van mijn leven op gelopen ook.ondingen vind ik dat. Evil Dick ![]() |
|
Ik loop al zolang ik me kan herrinneren op nike air max, prima schoenen, niks mis mee. Goede kwaliteit ook, ik doe ongeveer 1,5 jaar met een paar schoenen, en die gaan ook overal mee heen. ![]() |
|
quote: Sorry Mayo het is groen geworden ![]() ![]() |
|
Mijn vrijetijds vrindjes: ![]() Ik houd van lage Allstars. Ze gaan ook nog wel aardig lang mee. De vorige heb ik na 2 jaar veelvuldig gebruik in de prullenbak gekieperd (zwart met witte neus en roze streep, snif!). Naar het werk draag ik doorgaans wat netters, liefst iets met een aardige hak eronder. Ik deel een kantoor met lange collega 's en houd niet zo van het Calimero effect. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Ik loop op western-boots of hoge all-stars ![]() ![]() |
|
![]() Of kisten/wandelschoenen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Mijn rans-Van Lier brogues, of mijn oxford bommels. Uiteraard kisten voor het ruigere werk. ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Snap niet zo waarom mensen op kisten lopen...totaal niet mooi die dingen... Evil Dick ![]() |
|
Goudkleurige gympen zijn niet mooi. Kisten zijn degelijk en praktisch. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Als je militair bent ofzo...voor een normaal persoon, neh... Evil Dick ![]() |
|
quote: meh IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Oei oei even wennen aan die kleurtjes aan m'n voeten ![]() ![]() |
|
Inderdaad erg vrolijk haha ![]() Vandaag deze gekocht: ![]() Ze zitten echt heerlijk. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Ik snap niet dat jij van die enorm lelijke baggy broeken draagt. ![]() |
|
![]() geniaal schoeisel! Your mother ate my dog! ![]() |
|
quote: Vet, zoiets ga ik ook kopen, de volgende keer dat ik aan schoenen toe ben. ![]() |
|
Ik haat schoenen kopen. Ik moet eigenlijk zowel nieuwe lage als hoge, "stevige" schoenen hebben, maar ten eerste vind ik schoenen over het algemeen niet erg mooie dingen, houd ik niet van veel soorten schoenen, en kan ik niet eens lang lopen op veel soorten schoenen. Iemand een tip voor een winkel waar veel verschillende soorten te bewonderen zijn? ![]() ![]() |
|
Ik heb mijn ogen op deze laten vallen: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Precies, hehe. 9 jaar gedragen, dan heb je het wel gehad met die dingen. Oja, schoenen. Hier ook maar even, m'n nieuwe looperts. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik hou van mijn laarzen, lieve doccie martens met doodshoofdprintje, zo lief! ![]() |
|
Ik heb echt een schurfthekel aan mijn knock-off Noorse kisten gekregen godver. Dingen verslijten veel te snel. Binnenkort hopelijk nieuwe regelen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |