|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik kan er maar niet bij dat jullie "kisten" zeggen tegen "schoenen". Wat bezielt jullie, je zou toch denken dat er een fundamenteel onderscheid is tussen de twee. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Ik zou het niet weten, maar ik ga absoluut geen 2e hands schoenen kopen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Legerkisten? Dat is toch een algemeen bekend begrip. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: in mijn land niet hoor echt van m'n leven nog niet gehoord wij zeggen 'combats' of (beetje gay) 'legerbottines' voor zover ik weet In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote:nee ok, zou ik ook niet doen respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Nou, hier wel, intergreren verdomme! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-09-2004 18:43] |
|
quote: Oh, LOL ja, ge zijt een belg! Niet bij stilgestaan. Maar 'legerbottines' klinkt idd een beetje gay. Klinkt als 'kistjes voor meisjes' ofzoiets . En 'combats' vind ik wel stoer. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nederlands leren verdomme! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ah, 't zal nog aan mij liggen ook verdomme ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Oh, dit was eigenlijk gericht aan mr. Schaepie. Integreren schrijft men namelijk met maar twee r'en. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hahaha, is wist het! Als ik mijn woordenboek niet kwijt was geweest en www.vandale.nl en het nou eens deed... |
|
quote: Als je voor zoiets al je woordenboek gebruikt.. *Schudt met het hoofd* "Die jeugd van tegenwoordig". ..."Hate can only create more hate"... |
|
Mijn van Bommels heersen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hehe, je kunt beter weten hoe je het schrijft en het goed schrijven dan het verkeerd gokken. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-09-2004 18:54] |
|
Ik heb gewone rode kuithoge DC martens die meestal wel verstopt gaan onder een uitlopde Jeansbroek. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
uitlopend/???? HIPPIE |
|
Even zien... 1 paar skateschoenen 1 paar Dr. Martens (ook kuithoogte) 2 paar teenslippers (niet voor deze tijd van het jaar trouwens ) 1 paar Allstars 1 paar puntlaarsjes [Dit bericht is gewijzigd door Morningrise op 21-09-2004 20:56] Waag eens een dansje! |
|
quote: Daarom. Blauwe met horizontale witte streepjes. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik heb Van Liers, Doc's, Jezus-Nikes en skateschoenen. |
|
Kisten en indoorskateschoene (indoor omdat ze kei-oud en versleten zijn, en dus niet geheel waterdicht) |
|
Ja....Simples om precies te zijn. En Jezus Nikes zijn gay Snaack. Nog gayer dan patches op je jasje. |
|
Ik draag heel soms kisten en heel vaak nikes (ik wissel af tussen 3 paar..) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik heb geen Birckenstocks hoor Van die "sport"-gevallen. Zomers echt heerlijk, geen stinkpoten |
|
quote: Volgens "Gestapo" van Sven Hassel named de duitsers in WO2 urine om het leer soepel te maken... Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |