![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik kan er maar niet bij dat jullie "kisten" zeggen tegen "schoenen". Wat bezielt jullie, je zou toch denken dat er een fundamenteel onderscheid is tussen de twee. ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
quote: Ik zou het niet weten, maar ik ga absoluut geen 2e hands schoenen kopen. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Legerkisten? Dat is toch een algemeen bekend begrip. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: in mijn land niet hoor ![]() echt van m'n leven nog niet gehoord wij zeggen 'combats' of (beetje gay) 'legerbottines' voor zover ik weet ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
quote:nee ok, zou ik ook niet doen respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: Nou, hier wel, intergreren verdomme! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-09-2004 18:43] ![]() |
|
quote: Oh, LOL ja, ge zijt een belg! Niet bij stilgestaan. Maar 'legerbottines' klinkt idd een beetje gay. Klinkt als 'kistjes voor meisjes' ofzoiets ![]() En 'combats' vind ik wel stoer. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Nederlands leren verdomme! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: ah, 't zal nog aan mij liggen ook verdomme ! ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
quote: Oh, dit was eigenlijk gericht aan mr. Schaepie. Integreren schrijft men namelijk met maar twee r'en. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Hahaha, is wist het! Als ik mijn woordenboek niet kwijt was geweest en www.vandale.nl en het nou eens deed... ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() *Schudt met het hoofd* "Die jeugd van tegenwoordig". ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Mijn van Bommels heersen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Hehe, je kunt beter weten hoe je het schrijft en het goed schrijven dan het verkeerd gokken. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-09-2004 18:54] ![]() |
|
Ik heb gewone rode kuithoge DC martens die meestal wel verstopt gaan onder een uitlopde Jeansbroek. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
uitlopend/???? HIPPIE ![]() |
|
Even zien... 1 paar skateschoenen 1 paar Dr. Martens (ook kuithoogte) 2 paar teenslippers (niet voor deze tijd van het jaar trouwens ![]() 1 paar Allstars 1 paar puntlaarsjes [Dit bericht is gewijzigd door Morningrise op 21-09-2004 20:56] Waag eens een dansje! ![]() |
|
quote: Daarom. Blauwe met horizontale witte streepjes. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Ik heb Van Liers, Doc's, Jezus-Nikes en skateschoenen. ![]() |
|
Kisten en indoorskateschoene (indoor omdat ze kei-oud en versleten zijn, en dus niet geheel waterdicht) ![]() |
|
Ja....Simples om precies te zijn. En Jezus Nikes zijn gay Snaack. Nog gayer dan patches op je jasje. ![]() ![]() |
|
Ik draag heel soms kisten en heel vaak nikes (ik wissel af tussen 3 paar..) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: Ik heb geen Birckenstocks hoor ![]() Van die "sport"-gevallen. Zomers echt heerlijk, geen stinkpoten ![]() ![]() |
|
quote: Volgens "Gestapo" van Sven Hassel named de duitsers in WO2 urine om het leer soepel te maken... ![]() Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |