![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Schaam je. Van Bommel is een van de weinige overgebleven Nederlandse ambachtslieden. (al doen ze niet alles meer met de hand helaas). Daarnaast zijn hun schoenen relatief betaalbaar en nagenoeg onverwoestbaar. http://www.vanbommel.nl/ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ik vind die dingen enorm lekker lopen. Daarnaast kan je ze ook onder sportief-nette kledij dragen. ![]() Dit zijn de VB bootschoenen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Niet mijn smaak, maar wel geschikte schoenen voor onder een net pak. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:nou ik zweer bij kisten. Ik heb met mijn vorig paar 7 jaar gedaan. dit paar is nu 4 jaar oud en ik heb nog 2 paar nieuw in de kast staan dus ik kan nog even vooruit. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:Dan heb je nog nooit serieus naar schoenen gekeken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Volgens mij heeft mijn broer precies die schoenen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
ik vind de meeste mannen schoenen echt zooo lelijk.. geef mij maar een vent op kisten ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:Ik vind van die 'nette mannetjes' schoenen meestal wel hip. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ik heb best veel schoenen ![]() Docs, skateschoenen, gympen, Van Liers, pseudo-nette krengen, van die sportieve jezus-nikes, hardloopschoenen. ![]() |
|
Van Liers, pffff. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
DC's en ![]() ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
ohw wacht ik heb 11 paar schoenen. ik heb nog van die hoge boksschoenen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Oja, vergeten ik heb ook nog zwarte lak pumps (stom woord) met een redelijk lage hak. ![]() En nog een soort nette schoen, zwart leer met een rechthoekige metalen gespding erop. En zwarte Doc's. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 12-08-2005 14:55] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Echt wel, en die heb ik. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Ik heb ook van die hele mooie laarzen, waar ik gewoon niet op kan lopen. Ik MOET ze dan echt uitdoen. Echt zonde. Ze zijn ook van nepleer, dus ik zweet me er kapot in. Gelukkig stinkt het niet ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:zien dat die schoenen die je bij black widow had gekocht? die zijn wel vet Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Idd ![]() Of sommige sportschoenen MITS ZE GOED GEDRAGEN WORDEN, en niet veel te strak... ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Ja die ja ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:en dan niet onder een korte broek met de sokken (vaak van verschillende kleur) tot aan de knieen opgetrokken. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ik zoek nog steeds van die ouderwetse (Jaren '80?) puntschoenen van zwart leer, met een heel klein hakje en dan als gespen vleermuizen of schedels. Ze hadden ze bij de Black Widow, maar uiteraard niet in mijn maat. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
ook niet bij de x-tra? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Daar kan ik wel gaan kijken, maar ik kan totaal geen Duits dus dat wordt lastig. En ik heb echt übergrote poten. ![]() Maar ik ga nu even kijken. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Hee, de site is nu ook in het Engels te bekijken!! Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |