![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik loop al jaren op legerkisten,en wil niks anders meer.Zitten goed,en gaan lang mee ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vans Oldschools! ![]() ![]() |
|
achoenenpoets: geen ik draag allstars, zwart zelfs, erg metal! ![]() |
|
Hm, niemand weet waar je tegenwoordig nog legerkistjes met stalen neuzen kan kopen? Ga vanmiddag zelf wel eens even dumpshops langsbellen. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Kisten en gympen ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: volgens mij zijn die uit de handel genomen (ARBO). ik heb er zelf ook al es naar gekeken maar er werd mij verteld dat je mischien kans hebt op een rommelmarkt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Zoiets heb ik dus ook al gehoord. Stalen neuzen zijn juist alles behalve veilig (ivm met afgesneden tenen etc.), maar blijven wel langer mooi. Op een rommelmarkt zijn ze vaak tweedehands, en dat wil ik niet. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
dan geef ik je weinig kans helaas ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
![]() Die van mij heb ik al weer twee jaar, en er zit niet veel profiel meer onder en de neus is lelijk. Achja, 90 euro in twee jaar voor schoenen is natuurlijk ook niet zoveel ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
heb geluk dat mn broer bij de marine zit , kan dus lekker goedkoop aan 'normale' kisten komen. iig veel succes met je speurtoch ![]() ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Tnx ![]() En zeg je broer dattie ook 's maatje 255-M meeneemt ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Niewe kistjes gekocht ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Helemaal mee eens, nooit zere voeten ofzo dus lekker zo houden. Loop nu al zo'n 4 jaar op hetzelfde paar rond dus word nu wel eens tijd voor een nieuw paar erbij. Laarzen met hakken zijn ook tof, maar ja daar loop je niet zo'n eind op he? ![]() ![]() |
|
Ik draag meestal rode kuithoge DC martens. Maar regelmatig ook gympen of kuithoge laarsjes met een hak. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Ik heb 2 paar converses, een allstar classic en een nieuw hip lederen model. 2 paar Puma's, een die wat lijkt op een allstar classic, en een speedcat. En verder heb ik nog een paar ouwe adidasjes, en een paar halfhoge laarsjes. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
laarsjes? NEGER! ![]() |
|
quote: Negers weten je naam, Jantje. Beter kijk je naar je rug. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 28-09-2004 18:21] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Vrouwen op kisten, dat geeft me zo'n jaren '70-lesbo-met-haar-op-d'r-tanden gevoel... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Hehehe.. Och, 't is wel verschillend welke vrouw op kisten loopt en wat voor kleding ze erbij draagt. Én of ze ook nog 's op andere schoenen loopt, i.p.v. zelfs naar een galafeest kisten draagt ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ach dat ziet toch niemand onder je enkellange wijd uitlopende gala rok? ![]() |
|
zwarte alstars rode alstars bergschoenen. Dat zijn mijn schoenen ![]() |
|
Kisten, kuithoge laarzen, sportschoentjes en skategympen. En btw, kisten zitten heerlijk! En als je gewoon de "small" kistjes neemt zien ze er ook nog eens best vrouwelijk uit! Ik lijkt er iig kleinere voeten in te hebben dan in mijn laarzen. [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 28-09-2004 21:30] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
quote: Nah, ok. Maar mooie hoge laarzen met hak vind ik zelf dan mooier. Al lopen die absoluut minder fijn!! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
jah gewoon zwarte nikes ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |