![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben in alles heel gemiddeld, dus ook kwa schoenen, ik vind alleen de meeste schoenen lelijk of veels te duur. ![]() |
|
Ik heb altijd laarsjes met middelhoge hak, loopt ook heerlijk. Schoenen kopen heb ik echt een godsgruwelijke hekel aan. Te duur, te klein, lelijk, argh. MuayThaigerrr!! ![]() |
|
Als ik veeeeeeeel geld zou hebben zou ik het super leuk vinden. Maar dan kom je een keer leuke schoenen tegen zijn ze 100 (pl)euro of meer. Dat heb ik er meestal echt niet voor over. Ik koop denk ik 1 keer per jaar schoenen. Mijn allstars heb ik al 6 jaar en mijn dr. martens al 4. ![]() |
|
Ik geef liever veel geld aan iets anders uit. Schoenen zijn me dat niet echt waard. MuayThaigerrr!! ![]() |
|
Hehehe vrouwentopic ![]() ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 21-03-2003 11:47] ![]() |
|
Dr. Martens zijn ook best prijzig, maar die gaan lang mee... Ik loop al vanaf me 16de op het zelfde paar Doc's. Maar de meeste schoenen zal vooral duur en gaan een paar maanden mee, dat is echt zonde van het geld. Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Vergeten uit te loggen ja .. ![]() |
|
Touché, pussycat! ![]() |
|
Heb vier paar schoenen: - kisten (jaar of zes oud denk ik, vallen nu toch wel echt uit elkaar (letterlijk)) - new-rocks, een jaar of 3 oud ,, zeer gave dingen, maar belachelijk duur als je kijkt wat voor kwaliteit je ervoor krijgt,,, ik denk niet dat ik ook nog een keer van die dingen koop.. maarja, wel gaaf dus.. helaas ook vrij trendgevoelig geworden - low-budget nette schoenen (ooit gekocht voor een paar tientjes voor een trouwerij (had namelijk ook een pak enzo, en dan staan die kisten niet echt ![]() - low-budget sportschoenen , deze lopen fijn maar zijn lelijk.. aangezien mijn sportgedrag op een laag pitje staat heb ik ze alleen aan als ik geen zin heb om mijn kisten te zoeken ofzo.. en nu... Ja, nu zoek ik nieuwe kisten, weet iemand nog zo'n mannetje die ze voor onder de 25 euro kan krijgen .. .. . ![]() ![]() |
|
quote: Deze heb ik ook ![]() ![]() |
|
Ongeveer iets in die aard: Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! ![]() |
|
Zoiets heb ik ook ja, bijna indentiek Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Kisten inlopen is overiogens niet fijn ![]() |
|
quote:deze heb ik dus ook ![]() ![]() |
|
Iedereen heeft die ![]() ![]() |
|
schoenen? kisten al jaaaaaren..., ik ben inmiddels net m'n derde paar aan het inlopen, *argh* ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Nope ikke niet ![]() ![]() ![]() |
|
quote: nope, de mijne zijn van een laatste lichting van t oud model voor het Belgisch leger. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
KISTEN!! HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip ![]() |
|
gevechtslaarsm190!oftewel kistuh! ![]() ![]() |
|
Heb sportschoenen, converse dingen, en een stel nette kappa schoenen. Geen kisten, te zwaar en te lomp. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Die heb ik ook nog ergens liggen ![]() ![]() |
|
quote: Gaaf! Die zijn echt mooi! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |