![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik loop al een aantal maanden op goedkope zwarte kutgympen ipv kisten, bevalt me prima ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik loop nu ipv altijd op kisten ook mn mn skater schoentjes... van die dikke zachte schoenen ![]() ![]() ![]() |
|
Normaal mijn kisten, maar nu de binnenkant er uitkomt, loop ik wat vaker op mijn basketbalschoenen. ![]() |
|
Normaal draag ik vieze gore nikes, maar nu heb ik op een of andere manier vans van een vriend van mij aan... ![]() .. ![]() |
|
Nike Air Max 180 & kisten (2 paar) Edit: ha, m'n eigen topic! [Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 25-08-2005 7:12] I am the 1%. ![]() |
|
Schoenen die ik momenteel veel draag; - M'n kisten Helemaal naar den tering van binnen... ![]() - M'n buffel-gympen Helemaal naar den tering van binnen... ![]() - M'n zwarte 'nd rode nep-all starts - Met mooi weer m'n roze/groene linnen schoentjes van de Xenos (vet leuk!) - M'n hoge bruine (nieuwe) laarzen. ![]() Best heerschend dat ik gewoon op hakken kan lopen! Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
ff kickje... ![]() Anyway, ik zoek kisten in maat 38 (240, 6.0), ik heb een aantal soorten op FOR zien staan in een stand maar helaas hun naam vergeten. Bij de dump vind ik t niks en de large begint pas bij maat 41 (behalve de gewone modellen). Iemand een tip? ![]() |
|
Neem siliconenpoten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Dan heb je een kudt dump! Hier in A'town begint het bij maat 21 o.i.d. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Nike Air Max FTW. ![]() ![]() |
|
quote: Da's voor de kindsoldaten? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote:Daar maken wij nog gretig gebruik van hier op de Veluwe. Houdt de personeelskosten laag. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Volgens mij kan je ze in de dump in Amersfoort wel kopen, volgens mijn moeder, ze heeft het zelfs over kindermaatjes. ![]() |
|
oeh momenteel: blauwe halfhoge allstars zwart/zilveren le coq sportif gympjes kisten bruine cowboylaarzen rode halfhoge allstars zwarte peeptoe schoentjes roze peeptoe pumps rode pumps zwarte pumps sandaalachtige pump gevallen romeinse sandaalgevallen bruine puma's blauwe asics bruine laarzen met veter aan de achterkant zwarte slip ons met doodskop lakrode birkenstocks zwart/witte slippers bruine slippers heb net een zooi weggemieterd of verkocht en ben er vast wat vergeten op te schrijven ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Oude kutkisten. Van Lier Zoiets, al kan ik op deze foto niet goed zien of ze helemaal zwart zijn. Die van mij wel in ieder geval. Verder nog een ander zwart zakelijkachtig paar schoenen, maar dan punters met zo'n stompe punt, zeg maar. Geen idee hoe dat allemaal heet. ![]() |
|
Op het moment Adidas Superstar II, japanese edition.normaal 99 euro, ik had ze voor 56, nieuw, hehe. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Eigenlijk loop altijd ik het liefst gewoon op mijn werkschoenen met stalen neus. En soms op wat van die goedkope Scapino gympies. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
rood/zwarte gympen zwart/witte gympen kisten zwarte instappers rode instappers zwarte slippers sandaalachtige dingen Doc laarzen Gymp laarzen Pfffft, best wel veel eigenlijk en ik draag alles afwisselend op werk, of naar concerten. Alhoewel bij drukte en festivals ik meestal op kisten loop. ![]() |
|
K-Swiss ![]() ![]() |
|
quote: Past momenteel goed bij je oog dan ![]() Sorry ![]() ![]() |
|
Ik loop altijd op kisten, heb een paar nette schoenen voor dansles vroeger gekocht, draag ik nog wel eens als het net moet ergens heen enzo. En ik heb veelste ouwe gympies voor drummen. Ik loop ook vaak op slippers zomers. Maar eigenlijk ndraag ik alleen mijn paar kisten, ik hebb geen schoenen nodig, en ik kan ook geen hippe stappers vinden in mijn schoenmaat zonder overbodige moeite. ![]() |
|
quote:ik doe gewoon net of ik deze post maar met 1 oog gezien heb,goed ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Kisten heb ik genoeg gezien in 9 jaar marine, nee, dank u. Gewoon sportschoenen, nike, lekker licht. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |