![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik loop niet op kisten, ik loop lekker op echte schoenenreus schoenen ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Jah beter toch op kisten lopen? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: perfect toch? ![]() |
|
hehheh, ik draag exclusief gympen, ondanks mijn ruime leger-ervaring. Oud Vuil. ![]() |
|
quote:ze lopen... ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: precies... kisten zijn voor het jonge metalvolk en voor nu-metal mensen. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() goed geproken, waarde compean! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Dat van het jonge metalvolk benk wel met je eens (ben zelf ook net 18), maar van nu-metal niet, ik ken een aantal nu-metal freaks en geens van allen loopt op kisten (heb ze overigens nog nooit gezien op kisten dat soort figuren) ![]() ![]() ![]() |
|
wacht maar totdat 1 nu-metalbandje met kisten aan gaat lopen, is het ineens een trend. net als nu in de metal-wereld eigenlijk. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
idd... skate-schoenen met fluoriserende veters... liefst links geel en rechts roze ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Aroussa op 25-06-2003 21:23] Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
Das waar, afschieten moeten we ze eigenlijk, al die trendvolgende nu-metal kuttekoppen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Oeh, die heb ik al eens vaker staan bewonderen, vind ik persoonlijk heel stoer ![]() Ze hebben van datzelfde merk [geloof ik] ook van die boots met vlammen er op, die zijn eigenlijk zo fout dat het cool is [wederom ook maar een persoonlijke mening].. Als ik een stoere kerel was kocht ik ze ![]() Owja en wat voor schoenen ik heb? - kisten [duhhh] - zwarte nepleren laarzen met veters & mini hak - 2 paar Adidasjes [zwart en wit] .... Om maar even met Hans Teeuwen te spreken: BOEIEND!!! ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
't lijkt wel iets uit star wars ofzo... Oud Vuil. ![]() |
|
Waarom heeft iedereen eigenlijk zo fucked up veel schoenen?? ![]() ik heb 2 paar en vind dat eigenlijk al te veel ![]() ![]() ![]() |
|
precies. schoenen boeien niet. gewoon op blote voeten lopen en veel bier zuipen ![]() ![]() ![]() |
|
Blote voeten is beetje overdreven, maar veel bier zuipen heerscht zeker wel ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ben er onlangs echt van verschoten hoeveel paar schoenen ik wel niet heb liggen in m'n koffer. Een paar voor dagdagelijks gebruik, en een voor de rest vooral gelegenheidsschoenen (haha). Maar op blote voeten door 't stad is ook wel leuk! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: LOL Ik vind ze in ieder geval stoer en lekker lomp ![]() [al zou ik ze zelf niet aandoen want dat is geen gezicht, zo'n onschuldig ![]() ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote: En hoe onschuldig ben jij dan wel niet? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: dat vind ik juist heerschend ![]() vooral onder een minirokje zijn ze erg stoer ik moet moet MOET ze hebben!! Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
quote: Ik zou nu eigenlijk wijselijk mijn mond moeten houden.... ![]() Okee, schrap dat onschuldig dan maar LOL Een vriend van me zei jaren geleden al: "je bent een little Devil with an Angel's face" dus naja, geeft dat een beeld? ![]() Maar met onschuldig doelde ik in deze context meer op uiterlijk, ik zie er niet bepaald true en de ev0l uit ofzo... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
Dan ben je niet de enige die er niet qua gezicht en bouw als een evol metalhead uitziet eigenlijk. Ik ben redelijk lang en echt supersmal gewoon ![]() ![]() ![]() das echt erg ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik snap wat je bedoelt, ik vind bijvoorbeeld kisten onder een rokje ofzo ook altijd vet staan ![]() Maarre... - ik in minirokje: NEEEEEEN!!! [the agony ![]() - ik toch echt een beetje te mini en "niet metal genoeg uitziend" voor zulke badass boots.. [plus dat ik ze pas vanaf maat 39 heb gezien, heb zelf maat 37...] anyway..... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote: ![]() Oud Vuil. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |