![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: ik ook niet. en steven wil niet dat ik ze aantrek. ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: moet ik nog effe kijken, ik denk het wel. heb jij t adres? das wel makkelijk lijkt me ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote:haha weet ik eigenlijk niet....k rijd waarschijnlijk met jesse mee! maar als k em heb laat k het wel horen... (ontopic) o ja, k heb ook nog een hele stapel vans...bijna nooit gedragen... wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: vans heerschen ![]() ik loop tegenwoorden ALTIJD op vans "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Iemand een idee waar ik spierwitte hoge (basketbal) schoenen kan vinden? Misschien via Internet? Ik kan ze nergens vinden in ieder geval. Als iemand hier toevallig iets heeft liggen, ik heb maat 46. ![]() |
|
Ebay? Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ik heb mijn wandelschoenen nu al 4 jaar en ze lopen nogsteeds als een droom. Zelfde geldt voor m'n 5 jaar oude paar kisten. ![]() ![]() |
|
Mijn ontzettend lelijke sportschoenen heb ik nu ook al 2 of 3 jaar, nog steeds niet kapot! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Laatst ook gezien en gepast, erg mooi jammer alleen dat ze niet goed zaten, toen maar een paar Van Gils gekocht. Dat is nog wel wennen want daar zitten leren zolen onder en das best glad ![]() ![]() |
|
Ik heb een merk met een boompje als logo. Welk merk weet ik niet want de naam is ervanaf gesleten ![]() Zenial ![]() |
|
Ik doe het nog steeds met Crockett & Jones en wat Van Bommeltjes. Wat zou ik mijn collectie graag willen uitbreiden met nog meer Crockett & Jones en Churches. Och, wat kan ik zeggen, ik ben een liefhebber van Engelse schoenen, alleen heb er het geld niet voor. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Een leren zool is best kut ja, spek-modderfokking-glad.. ![]() Enne, die van Bommels zijn cool maar toch niet echt degelijk, de zool heeft nu al losgelaten, aan de zijkant. Retourtje schoenmakert dus, godverdomme. ![]() |
|
quote: Een beetje metallier ziet toch meteen Timberland in dat takkenlogo? ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Soms draag ik mijn witte Nike Air Max en soms draag ik mijn zwarte Nike Air Max. ![]() |
|
mijn collectie: Wat ik daadwerkelijk draag: 1 paar kisten 1 paar underground laarzen 1 paar veiligheidsschoenen voor het paardrijden Wat stof staat te happen onder in de kast: 2 paar nieuwe kisten 1 paar oude kisten 1 paar bergschoenen 1 paar poema sneakers 2 paar laarzen met hak 2 paar pumps met hak 1 paar merkloze sneakers 1 paar allstars 1 paar rijlaarzen pfff lijk wel een wijf Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
heb: - zilverzwarte gympjens - blauwe gympjens met vlammetjes - Underground Misfits schoentjes - rode pumpjes - zwarte pumpjes - laklaarsjes - nep-suede laarzen - nep-leer plateauschoenen - Replay 'motor' laarzen - meerdere paar slippers - meerdere paar pantoffels - kaplaarzen en ik draag eigenlijk wel alles ![]() en wil: - new rock laarzen (niet die lompe, maar mooie, met hakjes en geen grove neus) - meeeeeeer plateauzolen - nieuwe gympjens - nieuwe coole kaplaarzen, aangezien het vorige stel op wacken is blijven liggen. [Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 11-12-2007 19:31] ![]() |
|
quote: Heb zelf ook Van Bommel met leren zolen, bij mij gingen ze de eerste keer zeker meer dan een halfjaar mee. Sleutel met die dingen zijn dat je niet teveel door plassen heen gaat lopen, dat is funest. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Lekker degelijk dan... En hoeveel tel je doorgaans voor een paar neer? Ik draag bij de weg kisten, 'nette' schoenen (geen idee welk merk) en voor het sporten adidas zaalschoenen. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 11-12-2007 21:11] ![]() |
|
Mijn van Bommels waren rond de 2 meierts volgens mij. ![]() |
|
vandaag een nieuw paar etnies aangeschaft, mooie zwarte... boeiende info ! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik zou een paar grappen maken over het merk Etnies en het woord etnisch, maar kennelijk gaat het hem niet worden vandaag. Jammer, want het had zo grappig kunnen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 04-01-2008 3:57] ![]() |
|
ja, zwart / etnisch ... kenia? mooi man! made in taiwan waarsch Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |