|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Een goede vriend van me is bij de politie. Kan ik die via krijgen. Altijd handig. |
|
Ik draag grijze globes ofwel skateschoene Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Dit zijn dus de mijne [Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 19-03-2003 20:19] true disco chick |
|
Ik heb ook nog een soort goedkope skateschoenen, die doe ik alleen aan als ik vlug ergens naartoe moet. Die hebben nog zo van die flashy rasta-veters, hehe. |
|
Rode combats(mijn gemakkelijkste,draag ik het vaakst) Verder : Zwarte schoenen met riempjes of velcrobanden vooraan of opzij en hoge,zware hakken Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
the one and only! ik had laatst weer eens hoge werkschoenen gekocht met stalen neus, werd gillend gek van die lompe zere dingen aan m'n poten. da's trouwens dus wel zo, ik loop al jaaaren alleen op gympen, dan zijn "gewone" schoenen wel zo ontzettend niet fijn. was er trouwens al niet een topic met iets van schoenen? Oud Vuil. |
|
New Rock boots occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote:Amai mijn voeten true disco chick |
|
ben je wel een half uur bezig om vast te maken. |
|
Iew die dingen vind ik wel zo gruwelijk lelijk. Ik heb zowaare 3 paar schoenen! - kisten - bergschoenen (meindl heerscht) - sprtschoenachtigedingen |
|
Voor mijn werk draag ik meestal zwarte laarsjes of sportschoenen (Nike of Fila). In mijn vrije tijd draag ik hogere laarzen met plateauzolen of ook sportschoenen. Sportschoenen lopen en zitten nou eenmaal erg comfortabel. quote: Ik heb 17 paar schoenen! (ik heb ze net geteld) [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 19-03-2003 20:49] the only pleasure is pain |
|
Naast legerbotten (kisten voor Nederland), die ik erg vaak draag, heb ik nog iets lagere , deftige kisten (u ziet, ik leer snel)en ook echt machtige BOTTEN van het engelse merk GRINDERS, zijn amper nog te vinden, gelukkig zijn ze na al die jaren nog in goede staat, met staal in de neus enzo, ik heb ze ooit zelf zwart geverfd, want dat geel met olievlekken was me iets té,--> dat kwam er wel snel terug door, maar nu heeft het zoiets van een "afgeschaafd metaal"-look, tof. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 19-03-2003 20:52] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Ja, maar jij bent een vrouw Voor vrouwen zijn schoenen een volwaardig kleding stuk wat bij een outfoit moet passen, voor mij zijn ze er pouur voor de handzaamheid |
|
quote: Da's waar. the only pleasure is pain |
|
quote:Ik heb wel iets opgestoken de laatste anderhalf jaar |
|
quote: Niks mis met skateschoenen behalve de naam Ik heb ook 1 paar skateschoenen en een paar kisten. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ehm wat heb k ook alweer voor schoene owjah: kisten fila sportschoene fila sportschoene nike sportschoene soort van bergschoene - bruin verder nog wat werkschoentjes met zaagbeveiliging enzo(superkisten) |
|
ik heb te veel schoenen |
|
wrm hebben sommige mensen altijd zoveel schoenen? Je doet er toch maar één tegelijk aan? Of is het de afwisseling? |
|
Afwisseling .. Af en toe wel fijn om wat anders aan je poten te hebben |
|
quote: in de regel doe ik er eigenlijk 2 tegelijk aan, maar daar kan ik de enige in zijn |
|
quote: één paar tegelijk dan. |
|
quote: |
|
(nee mensen wij zijn geen homo's, dit ff voor er roddels ontstaan) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |